Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

127

onsdag, 6. april 2005, 10:36

Efter min menning burde Off-topic simpelthen afskaffes.. Det er rimelig ærgeligt da man i nogle tilfelde godt kan bruge det til noget fornuftigt, men de der lamme tråde er ved at tage overhånd ! Hvis i tog et kig på Scootergalleri.dk som eksempel så ville i se hvordan det har udviklet sig.. Ikke fordi tweak skulle ende ligesom det men det bliver jo værrer og værre syntes jeg efterhånden.. Dette emne har jo også været oppe og vende et par gange men det bliver stadig værrer og værrer..

Dengang jeg var på forrummet de første gange var det noget helt andet.. ! Det kan da godt være at off-topic er til "alt det andet"´men jeg tror nu næppe at martin og de mods som er her, har lavet det forum for at høre om grønt hår.. :roller: ..

Hvis man nu afskaffede det kunne det være det ville hjælpe.. Det tror jeg ihvertfald det ville.. Eller ihvertfald slettede tråde helt når der kom nogen som grønt hår og om orme og hvad faen ved jeg.. Det er sq for langt ude..

For 2 år siden .. Ja der var der MEGET lidt useriøst på tweak hvis jeg husker ret..

Det var så min menning..
Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

128

onsdag, 6. april 2005, 12:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af FonZi
Efter min menning burde Off-topic simpelthen afskaffes.. Det er rimelig ærgeligt da man i nogle tilfelde godt kan bruge det til noget fornuftigt, men de der lamme tråde er ved at tage overhånd ! Hvis i tog et kig på Scootergalleri.dk som eksempel så ville i se hvordan det har udviklet sig.. Ikke fordi tweak skulle ende ligesom det men det bliver jo værrer og værre syntes jeg efterhånden.. Dette emne har jo også været oppe og vende et par gange men det bliver stadig værrer og værrer..

Dengang jeg var på forrummet de første gange var det noget helt andet.. ! Det kan da godt være at off-topic er til "alt det andet"´men jeg tror nu næppe at martin og de mods som er her, har lavet det forum for at høre om grønt hår.. :roller: ..

Hvis man nu afskaffede det kunne det være det ville hjælpe.. Det tror jeg ihvertfald det ville.. Eller ihvertfald slettede tråde helt når der kom nogen som grønt hår og om orme og hvad faen ved jeg.. Det er sq for langt ude..

For 2 år siden .. Ja der var der MEGET lidt useriøst på tweak hvis jeg husker ret..

Det var så min menning..

Kunne ikke være mere enig.. Har som dig, også brugt en del tid herinde. Syns tweak er begyndt at falde lidt fra hinanden, især ved det som du nævner - useriøsitet!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

129

onsdag, 6. april 2005, 12:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Citeret

Det var så min menning..

Kunne ikke være mere enig.. Har som dig, også brugt en del tid herinde. Syns tweak er begyndt at falde lidt fra hinanden, især ved det som du nævner - useriøsitet!

Tror i bund og grund også det var en årsag til jeg ikke rigtigt havde lyst til at være aktiv herinde. Jeg følte ikke altid at få hjælpen jeg søgte...

130

onsdag, 6. april 2005, 14:51

Jeg så også gerne, at hele Off-topic forumet blev fjernet, så Tweak udelukkende kunne koncentrere sig om hardware, hvilket jo er det det hele handler om!

Så må folk lave deres lamme indlæg og tråde et andet sted ...

Eller så må dem der interessere sig for hardware finde et andet og mere seriøst site :roller:

131

onsdag, 6. april 2005, 14:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ulrik
Jeg så også gerne, at hele Off-topic forumet blev fjernet, så Tweak udelukkende kunne koncentrere sig om hardware, hvilket jo er det det hele handler om!

Eller så må dem der interessere sig for hardware finde et andet og mere seriøst site :roller:

nøjagtigt!

132

onsdag, 6. april 2005, 15:07

Fjerne off topic. God ide. Så kunne det blive et rigtig seriøst tørvetriller sted det her. :]

Hvad så med film og musik ?...Væk med den.

Jeg interesserer mig ikke for 3Dmark, væk med den. :]

Hvor svært kan det være, at nøjes med at gå ind i de rum, man interesserer sig for og blive væk fra dem, man ikke interesserer sig for ? ;)

133

onsdag, 6. april 2005, 15:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Fjerne off topic. God ide. Så kunne det blive et rigtig seriøst tørvetriller sted det her.

Så er det jo fordi, at du ikke interessere dig nok for hardware!

Citeret

Hvor svært kan det være, at nøjes med at gå ind i de rum, man interesserer sig for og blive væk fra dem, man ikke interesserer sig for ? ;)

Det er ikke det, det handler om!

Det handler om, at Off-topic, efter min mening, øderlægger siden, så man ikke vil være her længere.

Det er trods alt meningen, at Tweak skulle være en hardwareside ?(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (06.04.2005, 15:15)

134

onsdag, 6. april 2005, 15:27

Citeret

Hvor meget jeg interesserer mig for hardware, kender du intet til og desuden deltager jeg ofte i både hard, software og oc sektionen.

Citeret

Det handler om, at Off-topic, efter min mening, øderlægger siden, så man ikke vil være her længere.

Well, er Tweak ikke en hardware site, eller har jeg misforstået noget?

Nedlæg off topic og jeg tror, at en del her er smuttet inkl. mig. ;)

Hvis jeg ikke kan komme til at drille Grill'en, Troldmanden, den lille dværg, Helsingør svenskeren og andre udvalgte ofre, gider jeg da slet ikke at være her mere. Det bliver da for kedeligt og for tørt så. Det er så bare min mening og husk..... Den har jeg ret til at have. ;)

135

onsdag, 6. april 2005, 16:26

Jeg syntes ikke off topic skal væk, det er ALTID den der er flest inde at kigge på.. ;)

Edit: hvor er tælleren på hvormange der er inde i hvad for et forum ??? jeg brugte det altid.
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTP Regler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Meinder" (06.04.2005, 17:56)

136

onsdag, 6. april 2005, 16:28

Citeret

Citeret

Hvor meget jeg interesserer mig for hardware, kender du intet til og desuden deltager jeg ofte i både hard, software og oc sektionen.

Citeret

Well, er Tweak ikke en hardware site, eller har jeg misforstået noget?

Nedlæg off topic og jeg tror, at en del her er smuttet inkl. mig. ;)

Hvis jeg ikke kan komme til at drille Grill'en, Troldmanden, den lille dværg, Helsingør svenskeren og andre udvalgte ofre, gider jeg da slet ikke at være her mere. Det bliver da for kedeligt og for tørt så. Det er så bare min mening og husk..... Den har jeg ret til at have. ;)

Der giver jeg the Hans ret,stedet bliver sgu ret kedeligt så.
Derimod skal der opfodres til folk at lave lidt mere seriøse indlæg i Off topic

137

onsdag, 6. april 2005, 16:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam
Der giver jeg the Hans ret,stedet bliver sgu ret kedeligt så.
Derimod skal der opfodres til folk at lave lidt mere seriøse indlæg i Off topic

nemli! det er der der skal til, problemet er bare at det er fandens svært at opnå, der er jo kæmpe uenighed om hvad der er seriøst nok til offtopic, desværre..

og vil iøvrigt også give Hans ret... offtopic skal ikke fjernes!
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15128&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (06.04.2005, 16:32)

138

onsdag, 6. april 2005, 16:40

Citeret

Fjerne off topic. God ide. Så kunne det blive et rigtig seriøst tørvetriller sted det her. :]

Hvad så med film og musik ?...Væk med den.

Jeg interesserer mig ikke for 3Dmark, væk med den. :]

Lige min tanke ... Jeg ville jo ikke skrive mere i HW mv. hvis jeg skrev mindre i OFF-TOPIC .... Hvis man lige ser bort fra at der så måske ville ende mere OFF-TOPIC i HW mv end der er nu ....

... Hvorfor tror i at OFF-TOPIC blev oprettet ? ... HALLO.... Tænk tilbage ?...

... Det samme med MUSIK / FILM ...

Er der noget galt at et forum tilbyder lidt af hvert ? ...

Dem der ikke kan li eller ikke interesser sig for en bestemt del af et forum kan jo bare holde snuden væk .... Hvorfor mon jeg ikke skriver i BENCH mere ? ...

139

onsdag, 6. april 2005, 16:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

nøjagtigt!

:roller: Hmm - og det siger du 8o

Nu hvor Wizzard har været i færd med at finde ugens lammeste højdepunkter, så kan dit svar da tilføjes som det mest dobbeltmoralske - for du har da godt nok benyttet Off Topic-sektionen i vid udstrækning, i din tid som medlem her på tweak...:]

Citeret

Synes faktisk det er lige omvendt - JA, her HAR været visse perioder, hvor det stod slemt til, men i den senere tid har vi da mærket en markant forbedring af "tråd-kvaliteten" i Off Topic - Muligvis pga. en større indsats fra moderatorer og admins, det skal jeg ikke helt kunne sige, men bedre er det sq blevet IMO. - Men okay, det er selvfølgelig altid nemt at brokke sig :roller: :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mikkel" (06.04.2005, 16:51)

140

onsdag, 6. april 2005, 16:52

Måske skal off-topic ikke fjernes, grunden til at jeg tænkte at det måske ville være løsningen var at nu har tweak creawet kæmpet rimelig meget med alle de useriøse indlæg og det lader ikke til at off-topic hjælper ret meget.. Ja sitet ville blive mere kedligt hvis den blev fjernet.. Men jeg tror også at det ville hjælpe..

Men fjerne den er nok ikke det rigtige..

Måske skulle man få to mods mere som f.eks. holdte øje med off-topic og KUN off-topic..
Core i7 920 @ 4.2 GHz
2x GeForce GTX295
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

141

onsdag, 6. april 2005, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Synes faktisk det er lige omvendt - JA, her HAR været visse perioder, hvor det stod slemt til, men i den senere tid har vi da mærket en markant forbedring af "tråd-kvaliteten" i Off Topic - Muligvis pga. en større indsats fra moderatorer og admins, det skal jeg ikke helt kunne sige, men bedre er det sq blevet IMO. - Men okay, det er selvfølgelig altid nemt at brokke sig :roller: :roller:

Nu du siger det Mikkel og jeg tænker over det så har du jo egentlig ret.. Der er sket noget på det sidste.. Efter Bentzin blev moderator syntes jeg faktisk det har hjulpet.. Han har sq taget sig godt af forummet og holdt orden så vidt det nu er muligt..

Hvis det nu fortsatte i den retning og der måske kunne blive ansat en eller to mods mere til off-topic så ville det jo være endnu bedre da hver moderator ikke havde et så stort pres.. Og så kunne de to holde kun med off-topic.. Også kunne vi også beholde den! F.eks. så kunne man jo tage og slette latterlige emner som f.eks. den med bendelorm ... :roller:..
Core i7 920 @ 4.2 GHz
2x GeForce GTX295
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

142

onsdag, 6. april 2005, 17:06

Citeret

Nu du siger det Mikkel og jeg tænker over det så har du jo egentlig ret.. Der er sket noget på det sidste.. Efter Bentzin blev moderator syntes jeg faktisk det har hjulpet.. Han har sq taget sig godt af forummet og holdt orden så vidt det nu er muligt..

Hvis det nu fortsatte i den retning og der måske kunne blive ansat en eller to mods mere til off-topic så ville det jo være endnu bedre da hver moderator ikke havde et så stort pres.. Og så kunne de to holde kun med off-topic.. Også kunne vi også beholde den! F.eks. så kunne man jo tage og slette latterlige emner som f.eks. den med bendelorm ... :roller:..

*FASAG*

Denne tråd er jo netop oprettet i protest mod den hårde linie og desuden har der været en hel del små mytterier, netop af samme grund... :))

143

onsdag, 6. april 2005, 17:17

Citeret

Citeret

*FASAG*

Denne tråd er jo netop oprettet i protest mod den hårde linie og desuden har der været en hel del små mytterier, netop af samme grund... :))

Hvad betyder *FASAG* ? LoL :))
Core i7 920 @ 4.2 GHz
2x GeForce GTX295
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

144

onsdag, 6. april 2005, 17:21

Citeret

Citeret

Citeret

*FASAG*

Hvad betyder *FASAG* ? LoL :))

Det var da egentligt et godt spørgsmål :))

IMO ville det være det absolutte dødstød at fjerne Off Topic.. Hvad vile der ske med de andre topic's?? OT OT OT og atter OT ville finde vej derind, der er en grund til at de andre sektioner stortset er fri for ot og det er: DADADADAAAA OFF TOPIC... ;)
HEJ VEN

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement