Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

141

onsdag, 6. april 2005, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Synes faktisk det er lige omvendt - JA, her HAR været visse perioder, hvor det stod slemt til, men i den senere tid har vi da mærket en markant forbedring af "tråd-kvaliteten" i Off Topic - Muligvis pga. en større indsats fra moderatorer og admins, det skal jeg ikke helt kunne sige, men bedre er det sq blevet IMO. - Men okay, det er selvfølgelig altid nemt at brokke sig :roller: :roller:

Nu du siger det Mikkel og jeg tænker over det så har du jo egentlig ret.. Der er sket noget på det sidste.. Efter Bentzin blev moderator syntes jeg faktisk det har hjulpet.. Han har sq taget sig godt af forummet og holdt orden så vidt det nu er muligt..

Hvis det nu fortsatte i den retning og der måske kunne blive ansat en eller to mods mere til off-topic så ville det jo være endnu bedre da hver moderator ikke havde et så stort pres.. Og så kunne de to holde kun med off-topic.. Også kunne vi også beholde den! F.eks. så kunne man jo tage og slette latterlige emner som f.eks. den med bendelorm ... :roller:..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

142

onsdag, 6. april 2005, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af FonZi
Nu du siger det Mikkel og jeg tænker over det så har du jo egentlig ret.. Der er sket noget på det sidste.. Efter Bentzin blev moderator syntes jeg faktisk det har hjulpet.. Han har sq taget sig godt af forummet og holdt orden så vidt det nu er muligt..

Hvis det nu fortsatte i den retning og der måske kunne blive ansat en eller to mods mere til off-topic så ville det jo være endnu bedre da hver moderator ikke havde et så stort pres.. Og så kunne de to holde kun med off-topic.. Også kunne vi også beholde den! F.eks. så kunne man jo tage og slette latterlige emner som f.eks. den med bendelorm ... :roller:..

*FASAG*

Denne tråd er jo netop oprettet i protest mod den hårde linie og desuden har der været en hel del små mytterier, netop af samme grund... :))

143

onsdag, 6. april 2005, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

*FASAG*

Denne tråd er jo netop oprettet i protest mod den hårde linie og desuden har der været en hel del små mytterier, netop af samme grund... :))

Hvad betyder *FASAG* ? LoL :))

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

144

onsdag, 6. april 2005, 17:21

Citeret

Citeret

Citeret

*FASAG*

Det var da egentligt et godt spørgsmål :))

IMO ville det være det absolutte dødstød at fjerne Off Topic.. Hvad vile der ske med de andre topic's?? OT OT OT og atter OT ville finde vej derind, der er en grund til at de andre sektioner stortset er fri for ot og det er: DADADADAAAA OFF TOPIC... ;)

HEJ VEN

145

onsdag, 6. april 2005, 17:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Citeret

Citeret

*FASAG*

IMO ville det være det absolutte dødstød at fjerne Off Topic.. Hvad vile der ske med de andre topic's?? OT OT OT og atter OT ville finde vej derind, der er en grund til at de andre sektioner stortset er fri for ot og det er: DADADADAAAA OFF TOPIC... ;)

FASAG* = Falder Af Stolen Af Grin

nogle ville bare skrive rofl eller lol
men vi er jo danske ;)

*SMSOCF*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Avartar" (06.04.2005, 17:25)

146

onsdag, 6. april 2005, 17:25

Ja det er da ikke kun SeePee der er dobbeltmoralsk lige nu ..

Folk brokker sig vildt og voldsomt over Off-Topic og Film & Musik, men glemmer at se på, hvor mange lame tråde og indlæg de selv fylder Tweak med ..

Det er altid nemt at være negativ, men straks sværere at være positiv, og det ses tydeligt med de indlæg folk kommer med her .. Måske folk skulle tænke sig lidt om, inden de kæfter op, og så ellers bare gøre deres til, at der fremover vil være en god stemning på Tweak .. Og er det noget man ikke har lyst til, så burde man måske se sig om efter et andet sted at tilbringe sin tid ..

147

onsdag, 6. april 2005, 17:45

Synes det er alt for firkantet, at fjerne OT og Film fora. Er enig i, at det vilel blive ALT for kedeligt her. Jeg ville være den første til at skride.

Men der er jo dem, der er ligeglade med det sociale, og kun interesserer sig for maskinen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

148

onsdag, 6. april 2005, 18:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Omvendt kan man/jeg så sige - Bruge man et HW-forum til at lære nye mennesker at kende, så IMO burde man komme lidt mere ud..

Hvilken tåbelig og ligegyldig kommentar.

Ja :roller:

Og så lær lige at bruge "IMO" ordentligt, hvis du akkurat skal bruge det udtryk.

Total tåbelig kommentar ?.. Zlinky, så svar mig venligst - Hvorfor passer "IMO" ikke ind i min sætning?..

Og Berleburg, jeg udtrykte bare min mening. Hvorfor er den Tåbelig og Ligegyldig... Det er det samme som at jeg siger at DU er tåbelig og ligegyldig. Men det siger jeg ikke.. Det var "jer" der startede den her personlige hetz. Jeg afslutter den, forhåbelig nu.!

Jeg er ikke en haj til Retstavning. Men jeg kan godt stave og udtrykke mig ordenligt. .. ( hvis jeg tager mig sammen.. :O )

Edit : det er da "forståeligt" at nogen vælger at bruge tweak som mødested, eller datingcentral. Men hvorfor bliver man hængt op med hoved ned af og pisket fordi man ikke liiiige mener det samme som hovedparten af brugerne ?.. Jeg nogen gange en lidt speciel holdning til tingene - Det er jeg meget vel klar over, MEN det giver da ikke nogen ret til at kalde min holdninger/kommentarer tåbelige eller ligegyldige... eller gør det?

MacBook Air - i7 powered ITX build

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Jacob Hansen" (06.04.2005, 18:14)

149

onsdag, 6. april 2005, 18:51

Jacob Hansen, dit svar havde intet konstruktivt på sig. Havde intet med nogen debat at gøre. Havde intet gavnligt formål. Ønsker du at diskutere folks internetvaner vs. social-sfære, kan du gøre det et andet sted. Forstår ikke hvorfor du skal belemre en tråd, med et indlæg, der intet har på sig. Ved godt, at du bare sagde det, for at sige det. Vorherre bevares.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (06.04.2005, 18:52)

150

onsdag, 6. april 2005, 19:03

Er en debat ikke en form for diskussion, hvorpå man udtrykker sine meninger? ...

MacBook Air - i7 powered ITX build

151

onsdag, 6. april 2005, 20:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Er en debat ikke en form for diskussion, hvorpå man udtrykker sine meninger? ...

Hvis de har relation til noget væsentligt. At du mener, at folk skal gå mere ud, hvis de søger kontakter, eller social omgang via internettet...kan virkelig ikke se, hvordan vi andre skal bruge det til noget, i nogen sammenhæng.

152

onsdag, 6. april 2005, 20:06

Nu synes jeg vi alle lige skal holde den sobre tone. Alle har lov til at ytre sig, uden at blive svinet til. Ingen grund til at ødelægge denne tråd, som startede som noget der kunne være klaret over PM. Men som efterhånden har udviklet sig nogenlunde fornuftigt. På nær et par perfide angreb - på mig som person. Godt nok ikke noget jeg la' mig gå på af. Siger vist en hel del om dem selv. :rolleyes:
Så la' os nu komme videre i go' tweaker ånd.
Husk og også Hi Hi ;)

153

onsdag, 6. april 2005, 20:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Avartar

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Citeret

Citeret

*FASAG*

FASAG* = Falder Af Stolen Af Grin

nogle ville bare skrive rofl eller lol
men vi er jo danske ;)

*SMSOCF*

jeg troede det var en anden måde at skrive faggot på :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (06.04.2005, 20:11)

154

onsdag, 6. april 2005, 20:40

Til svar med om Off-Topic skulle udryddes.

Man kan jo bare lade være med at læse fi forummet, det ville jo være det nøjagtigt samme som at det var fjernet. Værsgo, og svin mig nu bare til i bedste stil, fordi jeg ytrer min mening. Og Nej, det er ikke det samme som at sidde og sortere alle indlægene efter noget brugbart, da der kun er 6-8 hovedmenuer, hvor man så bare let og elegant springer over den næstsidste.

Det er ikke sværere.

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

155

onsdag, 6. april 2005, 20:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes

Man kan jo bare lade være med at læse fi forummet , det ville jo være det nøjagtigt samme som at det var fjernet. Værsgo, og svin mig nu bare til i bedste stil, fordi jeg ytrer min mening. Og Nej, det er ikke det samme som at sidde og sortere alle indlægene efter noget brugbart, da der kun er 6-8 hovedmenuer, hvor man så bare let og elegant springer over den næstsidste.

Det er ikke sværere.

Jep, det kan vi da.. Men eftersom det er et forum man tit besøger, har man da også lov til at ytre sine meninger og forslag?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

156

onsdag, 6. april 2005, 20:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Og det fortæller du endda her. :crazyeyes:

Hvorfor i alverden skulle jeg dog kalde FonZi for faggot ? :]

157

onsdag, 6. april 2005, 20:53

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Og det fortæller du endda her. :crazyeyes:

Hvorfor i alverden skulle jeg dog kalde FonZi for faggot ? :]

Det kunne være du kendte ham privat :)) 8o :T

HEJ VEN

158

onsdag, 6. april 2005, 20:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes

Man kan jo bare lade være med at læse fi forummet , det ville jo være det nøjagtigt samme som at det var fjernet. Værsgo, og svin mig nu bare til i bedste stil, fordi jeg ytrer min mening. Og Nej, det er ikke det samme som at sidde og sortere alle indlægene efter noget brugbart, da der kun er 6-8 hovedmenuer, hvor man så bare let og elegant springer over den næstsidste.

Det er ikke sværere.

Jep, det kan vi da.. Men eftersom det er et forum man tit besøger, har man da også lov til at ytre sine meninger og forslag?

Hvis det er et forum du tit besøger hvorfor vil du så have det udryddet? Hvis du ikke vil have det udryddet, hvorfor kommenterer du så min post? Den var ment til ovennævnte.

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

159

onsdag, 6. april 2005, 21:39

Citeret

Synes det er alt for firkantet, at fjerne OT og Film fora. Er enig i, at det vilel blive ALT for kedeligt her. Jeg ville være den første til at skride.

Men der er jo dem, der er ligeglade med det sociale, og kun interesserer sig for maskinen.

Ja lige efter mig ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

160

onsdag, 6. april 2005, 23:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

Ja lige efter mig ;)

Og mig :roller:

HEJ VEN

Seneste tests og artikler

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Instagram vurderet til 35 milliarder dollars

Instagram, som Mark Zuckerberg
Læs Mere

0

Hex Gear udgiver deres første kabinet!

Hex Gear er et nyt firma, der
Læs Mere

0

Større hukommelse i den nye iPhone og iPad

Ifølge en taiwanesisk rapport
Læs Mere

3

Grand Theft Auto 5 til PC næsten færdigudviklet

Rockstar Games har udtalt, at
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.