Protest mod stram-regelføring på tweak.dk

  • Jeg vil ikke belemre den post, denne tråd er rettet imod.


    Det drejer sig om tråden: Hvorfor MX1000?
    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=39939&sid=


    Hvor mit svar, hvor jeg forslår MX518, eller faktisk ikke engang forslår, men opmærksomgør på omtalte.


    Kan ikke se, hvorfor mit svar skal slettes. Det var ment som en service, til Richie. Hans tråd lugter lidt af, at han kigger på ny mus, så jeg kan ikke se, hvad der er i vejen med at nævne en helt ny mus. Nu kan jeg ydermere se, at snakken stadig kører ang. MX518. Dvs. jeg føler det er uretfærdigt, at mit svar bare sådan uden videre bliver slettet.


    Hvis det for Richie ikke er relevant, at jeg nævner MX518, kan det så ikke bare være nok, at han selv skriver det? Fremfor, at der skal føres så stram en "overvågning" af indlæg, at alt bare skal slettes.


    Synes man burde slappe lidt af som mod/admin. Ihf. i en situation som denne.


    PS. Min hensigt med denne tråd er, udover at brokke mig lidt, at skabe en debat omkring det. Kan jo være både brugere og mod/admin kan få noget ud af dette. Evt. en revurdering af regelførelsen. Hvor jeg som sagt selv mener, at man burde slappe LIDT mere af.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().


  • Lagde godt mærke til det var kommet en kommentar fra en Mod omkring trådens indhold. Fandt det dog ganske underligt hvorfor dette egentlig forekom...

  • Dit indlæg er blevet slettet, i lighed med mange andre, fordi den moderator der fjernede dit indlæg er et regulært fjols.
    Et lille selvretfærdigt og uintelligent menneske, der i kraft af en fuldstændig ligegyldig titel af moderator, fører sig frem, læs blot hans indlæg i tråden om pavens død:


    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=40727&sid=


    Jeg har principelt ikke nogen mening om paven, og det er også fuldstændigt ligegyldigt i denne sammenhæng, det er mere de forrygende lidt intelligente post's i ovenstående tråd, der rystede mig.


    Hilsen Claus


  • uenig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    uenig!


    Det modsatte havde jeg bestemt heller ikke forventet fra dig, men er da glad for , at du tilsyneladende er enig i, at det er et lille selvretfærdigt og uintelligent menneske!!.

  • Så vidt jeg ka se håndhæver han bare de regler, der er på siden :roller: I den nævnte tråd om MX1k gjorde han jo bare som Richie bad om, med "tilbagevirkende kræft"


    At han så måske har fejlvurderet Richie's post om at folk skulle holde de posts væk er så en anden sag, det er nemmelig et spørgsmål om Bentzin (Som cvo2004 på mystisk hvis ikk tør nævne på navn :]) er menneskelig eller ej!

  • Lige netop den mod har jo været diskuteret før, og tror ikk der sker nogen ændringer ved a gøre det igen.. Om han er et fjols skal jeg ikke udtale mig om, kender ham ikke, men herinde syns jeg nu ikke jeg kan betegne ham som et fjols, men nok om det! Hvorvidt reglerne bliver håndhævet for hårdt er vel egenlig Martins anliggende, så det er ham du skal ha fat i ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Så vidt jeg ka se håndhæver han bare de regler, der er på siden :roller: I den nævnte tråd om MX1k gjorde han jo bare som Richie bad om, med "tilbagevirkende kræft"


    At han så måske har fejlvurderet Richie's post om at folk skulle holde de posts væk er så en anden sag, det er nemmelig et spørgsmål om Bentzin (Som cvo2004 på mystisk hvis ikk tør nævne på navn :]) er menneskelig eller ej!


    På utallige opfordringer: Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM 
    Jeg har bestemt ingen problemer med, at sige/skrive dette højt.
    Hvis han skulle være utilfreds med mine utringer, kan han smide mig af forummet, iøvrigt den eneste måde, at lukke munden på mig, da en titel af moderator(som han(Bentzin) udøver den, ikke gør det store og overvældende indtryk på mig.


    Hilsen Claus

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004


    På utallige opfordringer: Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM
    Jeg har bestemt ingen problemer med, at sige/skrive dette højt.
    Hvis han skulle være utilfreds mede mine utringer, kan han smide mig af forummet, iøvrigt den eneste måde, at lukke munden på mig, da en titel af moderator(som han(Bentzin) udøver den, ikke gør det store og overvældende indtryk på mig.


    Hilsen Claus


    Fair nok, alle har ret til at sige deres meninger, også derfor jeg kommenterede det ;)


    Men sig mig lige en gang, hvorfor er det at han er et fjols? og "Et lille selvretfærdigt og uintelligent menneske, der i kraft af en fuldstændig ligegyldig titel af moderator, fører sig frem"?


    Lad os tage den i langsom gengivelse..
    Hvordan ved du at han er lille?
    Hvordan ved du han ikke er intellegent?
    Og hvordan fører han sig frem?


    Resten er bare dine meninger, men det andet er konkrete fakta, som du ligesom ikk ved noget om? :roller: :boxed:

  • Berleburg


    jeg undrede mig enda meget over dit forslag blev slettet.


    Da jeg fandt det meget informativt , faktisk så meget jeg da lige skulle finde lidt mere info om den mus.


    Men ok en mod har talt også har du bare at stå ret :crazyeyes:


    Man kan undre sig over hvorfor der er blevet så stille de forums her på tweak det hele drejer sig om.


    MVH:
    Ham der undres

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004


    På utallige opfordringer: Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM 
    Jeg har bestemt ingen problemer med, at sige/skrive dette højt.
    Hvis han skulle være utilfreds med mine utringer, kan han smide mig af forummet, iøvrigt den eneste måde, at lukke munden på mig, da en titel af moderator(som han(Bentzin) udøver den, ikke gør det store og overvældende indtryk på mig.


    Hilsen Claus


    Det er lige nøjagtig for at undgå brugere som dig at reglerne er så stramme. Om Bentzin's valg var forkert kan jeg på nogle punkter være enig i, men hvis bare 1 af de ting han fjerner ud af 100 er som denne, ja så er jeg sq helt tilfreds - bare jeg ikke skal høre på folk som dig. (Eller de besøgende fra hol.dk ) :boxing:
    Derfor: Ja, jeg synes måske også det var en forkert vurdering - men synes ikke at vi kan tillade os at klage over denne admin da han faktisk laver en størstedel af rettelserne i trådene. (Her tænker jeg meget på upassende kommentarer i salgstråde...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|


  • Læs et lille udsnit af hans post's + et passende antal begrundelser for at fjerne indlæg og lukke diverse tråde, og er du derefter stadig i tvivl om, hvorfor jeg kalder ham de ovenstående ting, finder jeg det ikke væsenligt, at bruge mere tid på, at anskueliggøre dette for dig, sorry!!


    Hilsen Claus

  • Enhver kan begå en fejl, der hvor det gælder er om man har mod på at stå ved den, og det er jeg da sikker på at bentzin er, og tror ærlig talt at han ville kunne tales til fornuft over PM (som man jo iøvrigt plejer at bruge hvis man har indvendinger mod lukning af tråde/sletning af posts), hvis ikke, jamen så man må jo forhører Martin ad om det kan være rigtig det der er blevet gjort i den givne situation, eller i denne, kontakte Richie og spørge ham om han mener det var irellevant at nævne en ny og bedre mus...


    Jeg kan ikke se nødvendigheden i at komme med personlige angreb på en person som de flest hverken har set eller kommer til at se irl..., synes sq det er for latterligt :roller:

  • Jeg vil mene, at det er en fejl fra moderatores siden. Men fejl sker hist og her, og så synes jeg også, at du Berleburg skulle sende pågælende moderator en PM i stedet for at starte en tråd om det - og hænge ham ud i den. Tweak har et PM-system, så gør nytte af det!


    Bare min mening ...

  • søndergård


    syntes efter hånden det er belastene at høre folk her altid rakke ned på HOL.DK


    jo der er mange fjolser der inde men det er også et meget stor forum.


    istedetfor at altid rakke ned på hol som IMO er et ganske ok forum at få info og andre ting på.


    jeg bruger kun 3 forums
    tweak.dk
    oc.dk
    hol.dk


    og de har alle 3 deres stærke og svage sider.



    ps:
    man skal ikke hænge folk ud uanset om de er mod eller ej.
    alle begår fejl det gjorde jeg da også som mod
    Jeg fik så sandelig også besked om det
    og ikke pr PM.



  • jeps me2.