Grøn hårfarve?

  • Hey folks..
    Jeg har tænkt mig at farve mit hår skrig-grønt, men kan ikke finde nogle butikker der markedsfører det. Jeg prøvede at skrive til Matas, men de havde intet. De henførte mig til et firma, Danatella, men der kunne jeg intet finde.


    - Nogle der ved hvor man kan få sådan noget?

  • en ting jeg vil sige til dig ... Hold da kæft !! , Syntes det er fedt !! , Overvejer selv at male mit sort :D ..


    Men ellers kan du sagtens gå ned til en frisør og får det gjort :D




    Held og lykke ...


    ( og behold stilen ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Kan du ikke få det farvet på frisøren?


    Hvis de altså ikke fanger dig og sender dig på en anstalt. 8)


    ja, ser du.. jeg går på efterskole og derfor har jeg ikke så mange penge. og det er umuligt at få min mor til at betale for mine eksperimenter. frisøren koster mlm 300-500 kr. vil ikke give mere end 150-200 kr for det :D plus det er federe når man selv laver det !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    hvad med henna farve? det er billigt... og FED ide!!! :clap:


    hehe, henna farve ? har altid bare farvet det med bilka's billigste (og bedste), så derfor har jeg ikke helt styr på det der.. hvor kan man købe det, og er der ikke noget om det får håret til at falde af ? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    hvad med henna farve? det er billigt... og FED ide!!! :clap:


    Fed idé..
    Men ville nok træde lidt varsomt hvis jeg var dig..
    Der har været meget tale om de kemiske stoffer der
    er i hårfarve her på det sidste...


    Bl.a.:


    Kemisk stof i henna hårfarve er giftigt. 
    EUs videnskabelige komite vurderer,
    at det aktive kemisk stof, der findes i henna hårfarve,
    er giftigt, mutagent og udgør en sundhedsrisiko.
    Stoffet bør ikke bruges som hårfarve.
    (Kilde: EUs videnskabelige komité)

  • What? 300-500?


    Min gør det for 100 dask, 150 hvis man har langt hår og skal bruge sådan en hætte.


    Er der ikke en alternativ frisør? De priser lyder da rimelig vanvittige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    What? 300-500?


    Min gør det for 100 dask, 150 hvis man har langt hår og skal bruge sådan en hætte.


    Er der ikke en alternativ frisør? De priser lyder da rimelig vanvittige.


    hmm, hvor er det ? nummer og evt. adresse?


  • ups... alle mine veninder har brugt det (ikke at jeg har så mange meen) og de siger at det virker fint nok og det er en god ting...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Hey folks..
    Jeg har tænkt mig at farve mit hår skrig-grønt, men kan ikke finde nogle butikker der markedsfører det. Jeg prøvede at skrive til Matas, men de havde intet. De henførte mig til et firma, Danatella, men der kunne jeg intet finde.


    - Nogle der ved hvor man kan få sådan noget?




    :clap: Det er mega fedt ! Har haft det omkring juletid :))


    Har os haft Blå, orange og Rød :T


    har blond nu ;)


    Koster ca. 300 kr pr gang !



    :dance:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Hey folks..
    Jeg har tænkt mig at farve mit hår skrig-grønt, men kan ikke finde nogle butikker der markedsfører det. Jeg prøvede at skrive til Matas, men de havde intet. De henførte mig til et firma, Danatella, men der kunne jeg intet finde.


    - Nogle der ved hvor man kan få sådan noget?


    Pudsigt nok var denne artiklel på BT
    .............men jeg ser også bort fra den snak der er allergifremkaldende stoffer, fordi lyser striber ser nu en gang pæne ud :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Har jeg fået fra naturen... Hulk, hulk. Det kaldes grå hår.


    Haha :D Vi andre har leverporstej om vinteren og lyst om sommeren ;)

  • Gå ned til købmanden og køb noget frugfarve.
    der er både Grøn Rød Blå og Gul.
    Det koster vel en 10er for en flaske, og det er vasket ud efter 10 vaske ca. Dog er det en fordel at være lyshåret.
    Mit hår er helt hvidt, og jeg havde en gang farvet det med grøn og en anden gang med blå. Tro mig, det bliver total grønt ! Neon

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Gråt hår er INN ...... det er i hvert fald flere unge og midaldrende mænd, der får farvet deres hår gråt i Aabenraa. Måske for at udstråle autoritet ....hvad ved jeg 8o


    Kan sgu ikke lige huske hvem der sagde det, men grå hår skulle være tegne på intelligens.
    Nogen vi sikkert påstå det ikke passer i mit tilfælde.... LOL

  • OMG. - Hvordan kan man få sig selv til at farve sit hår grønt ?? 8o


    Kan gå med til dem der toner sit hår i en lidt anden naturlig farve - men grøn ? - puha, ikke min stil ihf. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Kan sgu ikke lige huske hvem der sagde det, men grå hår skulle være tegne på intelligens.
    Nogen vi sikkert påstå det ikke passer i mit tilfælde.... LOL


    Om det passer i dit tilfælde, kan jeg ikke udtale mig om. ;)


    Bortset fra det, er jeg overbevist om, at det passer, men helst ikke, når min ældste lillebror hører det.
    Han er nemlig meget mere gråhåret, end jeg er... *G* :))


    Grønt hår... Nah... Det sucks da... Der er græs nok her i danmark. ;)


  • well, gråt hår sucks også i flere lande :D


    so watch out.. fej for din egen dør, før du begynder at foran andres :cheers: