Din Mening Om Ku Klux Klan

  • En ven og jeg er ifærd med at skrive et projekt om Ku Klux Klan.
    For at teste folks fordomme og meninger, vil vi gerne have lov til at lave en lille poll/voxpop herinde vedr. jeres meninger om Ku Klux Klan.


    På forhånd tak for besvarelserne!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i et imo sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i imo et sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.


    Hørt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i imo et sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.


    Er fuldstændig enig.. De er sipelthen HJERNEDØDE IMO... Hvis der er nogen der mener at de har fat i den lange ende skal de smides af boardet øjeblikkeligt IMO... :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i imo et sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.


    Meget uenig..
    De burde da ikke udryddes... Fordi du har et mål hermed livet som andre ikke godkender skal de da ikke bare slette dig fra jordens overflade? Ikke at jeg syntes det er godt det de laver, men de kæmper deres kamp for det de tror der er rigtigt. Lidt ligesom Hitler og Ghandi. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i imo et sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.


    Enig :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Meget uenig..
    De burde da ikke udryddes... Fordi du har et mål hermed livet som andre ikke godkender skal de da ikke bare slette dig fra jordens overflade? Ikke at jeg syntes det er godt det de laver, men de kæmper deres kamp for det de tror der er rigtigt. Lidt ligesom Hitler og Ghandi. :D


    OMG... Det var da dagens lammeste post her på tweak.... Er det nu pludselig blevet blevet legalt at kæmpe for at alle "de sorte" og "perkerne" skal sendes derhen hvor ingen andre er?? Og så tillader du dig at sammenligne med Ghandi?? En fortaler for fred... Du burde tænke lidt over dit eget indlæg :ban:


    EDIT: Håber ikke jeg støder nogen på baggrund af mit ordvalg ;)

  • Har også selv lige skrevet 9. klasses projektopgave om KKK, fik 11 :D Men held og lykke ^^

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

    Rettet en gang, sidst af noxerN ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    OMG... Det var da dagens lammeste post her på tweak.... Er det nu pludselig blevet blevet legalt at kæmpe for at alle "de sorte" og "perkerne" skal sendes derhen hvor ingen andre er?? Og så tillader du dig at sammenligne med Ghandi?? En fortaler for fred... Du burde tænke lidt over dit eget indlæg :ban:


    EDIT: Håber ikke jeg støder nogen på baggrund af mit ordvalg ;)


    Det han har fat i, er at amerika (og Danmark) er et demokratisk land. Alle har ret til at have deres mening, uanset hvor krank den så er.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det han har fat i, er at amerika (og Danmark) er et demokratisk land. Alle har ret til at have deres mening, uanset hvor krank den så er.


    jeps, ikke fordi jeg er enig med KKK. Vi har alle ret til at være her, vi kan jo ikke alle have den samme mening om alt.
    Der vil være ting i denne verden som man bare ikke kan lide, men det gør jo ikke en til et bedre menneske selv ved at slå dem ihjæl eller gøre andre ting.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Meget uenig..
    De burde da ikke udryddes... Fordi du har et mål hermed livet som andre ikke godkender skal de da ikke bare slette dig fra jordens overflade? Ikke at jeg syntes det er godt det de laver, men de kæmper deres kamp for det de tror der er rigtigt. Lidt ligesom Hitler og Ghandi. :D


    Du er da ihf. ikke kantianer.


    Gider ikke sige så meget. Alle KKK burde forsvinde væk.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Meget uenig..
    De burde da ikke udryddes... Fordi du har et mål hermed livet som andre ikke godkender skal de da ikke bare slette dig fra jordens overflade? Ikke at jeg syntes det er godt det de laver, men de kæmper deres kamp for det de tror der er rigtigt. Lidt ligesom Hitler og Ghandi. :D


    Jeg giver dig ret i at de skal have lov til at have deres egen mening, men derfra og så til at mene at sorte er undermennesker som skal slåes ihjel er der stor forskel. Du samligner dem selv med hitler som mente at jøderne var undermennesker, så teoretisk hvis KKK fik lige så meget magt som hitler gjorde ville der blive udrydet omkring jaah hvad ved jeg. et par millioner sorte ? det er jo fuldstændig vanvittigt

  • Synes de er skøre i hovederne, men de bør respekteres som mennesker... Det er jo som nævnt et frit land, og alle har ret til at have deres meninger.. Men ingen tvivl om at det er virkelig stødende de ting de gør og går ind for..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    Synes de er skøre i hovederne, men de bør respekteres som mennesker... Det er jo som nævnt et frit land, og alle har ret til at have deres meninger.. Men ingen tvivl om at det er virkelig stødende de ting de gør og går ind for..


    Jamen så snart de går hen og dræber sorte familier. Hænger en far bag på en jeep, i en kæde, så han bliver flået i småstumper. Spider dem til kors, og brænder deres hjem af.


    Så mister de da med ét retten til at have en holdning IMO. Så skal de med det samme nedkæmpes. Det er da klart, at alle har ret til, at have en holdning. Så længe det ikke er noget der berører eller truer andre mennesker. Hvilket IKKE er tilfældet med KKK. Derfor, ad Helvede til med disse idioter. Dem og deres psykotiske handlinger.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jamen så snart de går hen og dræber sorte familier. Hænger en far bag på en jeep, i en kæde, så han bliver flået i småstumper. Spider dem til kors, og brænder deres hjem af.


    Så mister de da med ét retten til at have en holdning IMO. Så skal de med det samme nedkæmpes. Det er da klart, at alle har ret til, at have en holdning. Så længe det ikke er noget der berører eller truer andre mennesker. Hvilket IKKE er tilfældet med KKK. Derfor, ad Helvede til med disse idioter. Dem og deres psykotiske handlinger.


    *host* *host* de kristne korstog i middelalderen.... ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2