Aprilsnar - 2005

  • Ja så lige ned på uret :D Det er nu 1. april og tid til nogle gode aprilsnare!


    Hva har i tænkt jer?


    Min kæreste og mig havde tænkt på at pranke hendes mor med at sige at vi ville tage op på rådhuset om lidt og blive gift, men den er vi vist gået lidt i tænkeboksen..


    Gad nu godt se hendes ansigtsudtryk hvis vi sagde det :P

  • Jeg har ikke gjort mig de store tanker, endnu ihvertfald.


    En af mine venner tog røven på mig allerede her fra morgenstunden, han fik mig blindt til at tro på at der var faldet godt med sne i nærheden, selvom jeg selv har været oppe i noget tid nu, og himlen i al den tid har været så skyfri som det vist overhovedet er muligt lige nu. :O

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg fik også en fra arbejde til at tro, at han skulle ud at sidde på Gundsø rådhus og supportere brugere og lave hardware rep. samt have 24 timers tilkaldevagt på serversiden.... Meget overbevisende gave jeg han design doc. til lokationen.
    Han hoppede også på den langt hen af vejen. :T


  • Hmm, er den ikke lige gennemskuelig nok ? eller måske bare mig :roller:


    Min praktikchef fik ok en da han afleverede sin datter i børnehaven. En seddel hvorpå der stod børnene skulle betale en 1kr. for at være i sandkassen, 2 kr. for rutschebanen etc.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har ikke gjort mig de store tanker, endnu ihvertfald.


    En af mine venner tog røven på mig allerede her fra morgenstunden, han fik mig blindt til at tro på at der var faldet godt med sne i nærheden, selvom jeg selv har været oppe i noget tid nu, og himlen i al den tid har været så skyfri som det vist overhovedet er muligt lige nu. :O


    Din blonde hårfarve forklarerer jo hvorfor du hoppede på den X( mmjjuuhhhaaaahaha :D
    Hvad med Post DK - Lavede de også aprilsnar med dig, hvor de påstod at de ville overholde leveringstidspunktet for dine IT-indkøb igår ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Din blonde hårfarve forklarerer jo hvorfor du hoppede på den X( mmjjuuhhhaaaahaha :D
    Hvad med Post DK - Lavede de også aprilsnar med dig, hvor de påstod at de ville overholde leveringstidspunktet for dine IT-indkøb igår ?


    haha good one :P nej her sker der ikke så meget :P men det kunen være griner med nogle aprilsnar..

  • Jeg er sårn lidt halvsyg, så skal bare sidde herhjemme og lave aprilsnarer på IRC. "Sponserer 5 CW servere ud, msg med hvad du kan give". Så skriver de en lang smøre om alt det LORT de kan give, også kommer den; "Aprilsnar!" :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Tror Ekstra Bladet har gang i noget.
    Lyder hvertfald ikke sandsynligt.


    Hold k*** en gang pis....hopper jeg ikke på :))

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Tror Ekstra Bladet har gang i noget.
    Lyder hvertfald ikke sandsynligt.


    Se navnet på deres kilde, April Rans :]

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Fik en email her i dag ...


    " Lotto24 er blevet specielt udvalgt af institut for forskning og udvikling af animaladfærd til at være testbruger. Instituttet har i gennem 4 år forsket i optræning af chimpanser og har nu optrænet en chimpanse til at besvare kundehenvendelser via et avanceret og højteknologisk kundehåndterings e-mailprogram. I de næste 3 måneder vil det derfor være chimpansen - Phillip - som vil besvare jeres mails. Vi beder jer derfor være overbærende overfpr evt. stave og slåfejl og tage pænt imod Phillip. "


    ... Det forklarer jo hvorfor de ikke fatter at jeg ikke vil modtage "nyhedsbreve" fra dem af ... :] ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Fik en email her i dag ...


    " Lotto24 er blevet specielt udvalgt af institut for forskning og udvikling af animaladfærd til at være testbruger. Instituttet har i gennem 4 år forsket i optræning af chimpanser og har nu optrænet en chimpanse til at besvare kundehenvendelser via et avanceret og højteknologisk kundehåndterings e-mailprogram. I de næste 3 måneder vil det derfor være chimpansen - Phillip - som vil besvare jeres mails. Vi beder jer derfor være overbærende overfpr evt. stave og slåfejl og tage pænt imod Phillip. "


    ... Det forklarer jo hvorfor de ikke fatter at jeg ikke vil modtage "nyhedsbreve" fra dem af ... :] ...

    HAHA fee slut sætning :clap:


    Mvh Mads :T