Vanvittigt..TAXA-drabet

  • Har lige hørt at ham den parterede mand er en TAXA-chauffør.. Det er dælme uhyggeligt at tænek på hvis man blev parteret.. Har hørt at han efterlader sig en datter han så hver anden uge :(

  • For næsten myrekryb når jeg ser billedet af hans hovede og så tænker på at det KUN er hans Hovede :(


    Sådan nogle/en psykopat(er) skal bures inde resten af deres liv IMO.. :camp:

  • Håber sgu snart de fanger ham.. - ligemeget hvad, må han være rablende sindsyg! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    For næsten myrekryb når jeg ser billedet af hans hovede og så tænker på at det KUN er hans Hovede :(


    Sådan nogle/en psykopat(er) skal bures inde resten af deres liv IMO.. :camp:


    syntes også det er for meget at ekstra bladet sætter det billede ind på forsiden. de må ikke have nogen respekt for ham og hans efterladte...

  • [quote]Oprindeligt indlæg af SeePee
    For næsten myrekryb når jeg ser billedet af hans hovede og så tænker på at det KUN er hans Hovede :( [quote]


    Jeg har det på samme måde, temmeligt skummelt at tænke på det kun er hans hoved der er tilbage af kroppen.
    At nogen kan begå mord for derfter at partere liget er helt uden for min begrebs verden, vedkommende må være seriøst syg i hovedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    syntes også det er for meget at ekstra bladet sætter det billede ind på forsiden. de må ikke have nogen respekt for ham og hans efterladte...


    De gjorde det fordi politiet bad dem om at bringe et billede af ham i avisen. Det var da liget stadigt ikke var identificeret.


    Det blev jo først identificeret i dag - efter aviserne var blevet trykt.

  • Noget der undrer mig, er at at de siger han er taxachauffør.. De vognmænd han kørte sammen med må da hurtigt ha genkendt ham? De må da evt. vide at han ikke er på arbejde.. :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    syntes også det er for meget at ekstra bladet sætter det billede ind på forsiden. de må ikke have nogen respekt for ham og hans efterladte...


    hmm grunden til de gjorde det var jo for at finde ud af hvem det var... ? så synes jeg sgu da det er fair nok at sætte det på så alle folk kan se ham, og prøve at genkende personen, og det lykkes... så nu mangler de bare gernings mand...

  • En ting er at slå et andet menneske ihjel, det kan der være flere årsager til at folk gør noget så tragisk (ikke at det nogen sinde er ok) men ligefrem i bedste lundin stil at skære liget i stumper det er sku skræmmende..!


    Man behøver ikke være kriminalbetjent for at regne ud at psykopaten der har gjort det har ønsket at liget skulle findes..!!! PSYCO!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    For næsten myrekryb når jeg ser billedet af hans hovede og så tænker på at det KUN er hans Hovede :(


    Sådan nogle/en psykopat(er) skal bures inde resten af deres liv IMO.. :camp:



    Jeg synes sku det er uhyggeligt at der går mennesker rundt i lille Danmark der kan finde på at gøre sådanne ting....


    De burde bures inde i en gummi-celle :rolleyes:

  • hørte noget i radio'en at hans sidste kørertur var med en amerikaner og en anden udlænding..


    At der er nogel som kan sig selv til at gøre sådan noget.. de skulde helt automatisk dø, når man gør sådan noget.. Lige flukt ned i helvede...

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 3 gange, sidst af Meinder ().