Bt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kawaii
    sig for høj....hmmm
    for lige lavet snarest mulig....


    Velkommen til - og gør dig selv og os andre en tjenste. Prøv at læse bl.a. vores Regler for Signatur , som er øverst i alle fora.
    Desuden så læs også denne: Tænk over dit trådnavn Da den ikke ligefrem er noget, som vi synes om herinde.
    Vi gider nemlig ikke alle de platte og meningsløse tråde. De skaber kun ævl og kævl. Så stop venligst med den slags og få rettet din Signatur. På forhånd tak.

  • BT!? Hvad!??

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Vi gider ikke alle de platte og meningsløse tråde. De skaber kun ævl og kævl. Så stop venligst med den slags. På forhånd tak.


    Undskyld, men hvorfor lukker du den iøvrigt ikke?

  • Quote

    Undskyld, men hvorfor lukker du den iøvrigt ikke?


    Jaaaa - eller kølhaler den formastelige - eller smider "fjolset" ud omgående... ;)


    Jeg mener - Han har jo været her i hele - øøøøh - TRE timer - har skrevet hele 4 posts. Det er fandeme da også for dårligt at han ikke helt har styr på hvordan man gør på Tweak - eller rettere sagt - hvordan en vis emsig herre mener man skal gøre. Gud fader i skuret..... :roller: :roller:



    Var der nogen der sagde: Velkommen til Tweak - stakkels fyr siger jeg bare.... :boxed:


  • Well - Der er jo heller ingen der siger at han skal punkes - men du må da indrømme at det er sært at lave en tråd som denne, der slet ikke lægger op til hverken svar eller debat. :]


    Derfor synes jeg lige så godt den kan lukkes - dermed ikke sagt at han skal advares, eller bannes eller noget andet, meeeen det er nok bedst at få den lukket inden der går for meget ged i den - Der er jo ingen der mister noget på det ;) ;)

  • Må vist hellere lukke den nu - inden nogen får lavet det her til et kæmpeproblem, at en "mod" fortæller en nyankommen, hvordan tingene hænger sammen her på tweak.dk.
    Go' påske. ;)