Oprindeligt indlæg af Berleburg
Ja, så blev det min tur
Bestod her til formiddag min køreprøve. Dejligt
Tøffede rundt i en Nissan Almera.
"Jubel"
Tillykke
Troede ikke du kunne undvære WoW
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
Øv, synes eller her var så sikkert i Danmark indtil nu
Nå, hø hø, tillykke med kortet i hvert fald - fik jo mit i september sidste år, og det føltes helt klart som et af årets store højdepunkter... dog har jeg ikke rigtigt fået brugt mit kort til så meget andet end at køre hen til det lokale supermarked i mine forældres bil, for at handle ind - men det er jo altid godt at have "i baghånden"
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (23.03.2005, 23:59)
Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
Kunne være det var af hensyn til sikkerheden
Netop .. Der var da en der fangede den .. *GG*
tjah. Havde jeg nu også forstået
Opvejede bare de ulemper vi nu har heromkring mod dem de har på fyn.. Ud over at sproget så rigeliggt er nok til at holde mig derfra
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Ja, så blev det min tur
Bestod her til formiddag min køreprøve. Dejligt
Tøffede rundt i en Nissan Almera.
"Jubel"
Tillykke
Troede ikke du kunne undvære WoW
En køreprøve varer jo ikke så lang tid
Men jow, er nok lidt addicted. Du har vel lagt mærke til jeg ikke er så hyppig en poster
Rigtigt, og når du er på MSN så står der optaget, og det ved vi jo godt hvad betyder
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
hmm skod man ikke bor i sønderjylland gad ellers godt tage min kørekort i tyskland der har de nogen federe biler på køreskolerne må da være svært at lade vær med at give fuld gas.. når der alligevele ikke er nogen hastigheds begrænsninger