en lille vits til og starte den nye uge på!!!

  • En mand vågner op hjemme hos sig selv med enorme tømmermænd.


    Han tvinger sig selv til at åbne øjnene og det første, han ser, er en pakke hovedpinepiller og et glas vand ved sengebordet.


    Han sætter sig på sengekanten og ser sit tøj pænt rent og strøget på en stol.


    Han ser sig om i værelset og kan se at alt er i en pinlig orden, pænt og rent.


    Manden tager et par kodimagnyler og bemærker et Post-It på bordet: "Skat, morgenmaden venter på dig i køkkenet. Jeg elsker dig."


    Manden bliver mere og mere forvirret.


    Han går i køkkenet og kan se, at ganske korrekt, morgenmaden er parat og venter, morgenavisen er på bordet ved siden af kruset.


    Hans søn sidder også ved bordet, i gang med at spise morgenmaden.


    Faderen: "Sig mig en gang, sønnike, hvad skete der i går?"


    Sønnen: "Bof... Det sædvanlige. Du er kommet hjem pløret ved omkring 3-tiden. Du har smadret et par møbler og givet mor et sæbeøje..."


    Faderen: "Jamen... Hvorfor er mit tøj og huset helt i orden? Hvorfor er min morgenmad på bordet og alt?"


    Sønnen: "Fordi, da mor trak dig til soveværelset og hun forsøgte at tage dine bukser af for at lægge dig, råbte du ad hende: 'Lad mig være, din luder! Jeg er en gift mand!'"

  • Den er for fed! :)) Tror desværre ikke helt den ville gå IRL, tror nærmere resultatet ville være en manglende dyne og seng næste morgen, samt et sæbeøje :boxed:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • He he... Jeg tror ikke, jeg ville komme hjem i den tilstand. Jeg tvivler stærkt på, at jeg i det hele taget fik et eneste ord indført så... :))