Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. marts 2005, 13:27

Da jeg ikke bare vil tage til Kbh og finde første og bedste Tatovør i et slumkvarter ved siden af et bodel ;) Ville jeg lige høre herinde hvilken tatovør i ville anbefale. Jer som bor i Kbh eller selv har fået lavet en i kbh?(

DA jeg ikke bare vil tage den første og bedste jeg ser er fordi jeg leder efter en virkelig pro der kan lave en tatoo detaljeret så det ligner et photografi! Ved så ikke om det er en Selvfølge at alle tatovøre kan det;)

Så Hvilken Tatovør vil i anbefale?(

2

søndag, 20. marts 2005, 13:32

Fe7has (eller hvad han nu kalder sig) er vist tatovør i Kbh ..

3

søndag, 20. marts 2005, 13:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Da jeg ikke bare vil tage til Kbh og finde første og bedste Tatovør i et slumkvarter ved siden af et bodel ;) Ville jeg lige høre herinde hvilken tatovør i ville anbefale. Jer som bor i Kbh eller selv har fået lavet en i kbh?(

DA jeg ikke bare vil tage den første og bedste jeg ser er fordi jeg leder efter en virkelig pro der kan lave en tatoo detaljeret så det ligner et photografi! Ved så ikke om det er en Selvfølge at alle tatovøre kan det;)

Så Hvilken Tatovør vil i anbefale?(

ligger vist en Tattoo world i istedgade, og der ligger også en i glostrup.. de er rigtig gode, ihvertfald dem i glostrup ;)

4

søndag, 20. marts 2005, 13:34

Jep ved jeg! Men har ikke set ham online i rigtig rigtig langtid... Nogle som har hans MSN Tilfældigvis?

5

søndag, 20. marts 2005, 13:34

Er der ikke noget med at Fed7haS er rimelig skrap til sådan noget eller kender nogen der er det ? Prøv at kontakte ham.
Edit: Har også hørt godt om den i Glostrup.
Han var online i går og skrev sidst noget d. 13/3.

6

søndag, 20. marts 2005, 13:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Er der ikke noget med at Fed7haS er rimelig skrap til sådan noget eller kender nogen der er det ? Prøv at kontakte ham.

Ekko? *GG*

7

søndag, 20. marts 2005, 13:43

Var der ikke noget med at han gav 25% Tweak.dk rabat?

8

søndag, 20. marts 2005, 13:46

ville meget gerne se nogle af de tusser han har lavet :) har han en hjemmeside eller noget?

9

søndag, 20. marts 2005, 13:52

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadi…ilightuser=2015

Ved ikke om nogle af dem der ville hjælpe med hans HP her, ved om han har fået en op og køre...

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

10

søndag, 20. marts 2005, 13:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Ekko? *GG*

11

søndag, 20. marts 2005, 14:07

Citeret

Ahh Han har fået Nyt Avatar :P Derfor jeg ikke har set ham online!

12

søndag, 20. marts 2005, 16:28

Det Blev Fed7haS. Også med en Tweak.dk Rabat så det kan jo ikke blive meget bedre ;)

Tråd Lukket!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.