Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Da jeg ikke bare vil tage til Kbh og finde første og bedste Tatovør i et slumkvarter ved siden af et bodel
Ville jeg lige høre herinde hvilken tatovør i ville anbefale. Jer som bor i Kbh eller selv har fået lavet en i kbh
DA jeg ikke bare vil tage den første og bedste jeg ser er fordi jeg leder efter en virkelig pro der kan lave en tatoo detaljeret så det ligner et photografi! Ved så ikke om det er en Selvfølge at alle tatovøre kan det
Så Hvilken Tatovør vil i anbefale

DA jeg ikke bare vil tage den første og bedste jeg ser er fordi jeg leder efter en virkelig pro der kan lave en tatoo detaljeret så det ligner et photografi! Ved så ikke om det er en Selvfølge at alle tatovøre kan det

Så Hvilken Tatovør vil i anbefale

Citeret
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Da jeg ikke bare vil tage til Kbh og finde første og bedste Tatovør i et slumkvarter ved siden af et bodelVille jeg lige høre herinde hvilken tatovør i ville anbefale. Jer som bor i Kbh eller selv har fået lavet en i kbh
Så Hvilken Tatovør vil i anbefale![]()
ligger vist en Tattoo world i istedgade, og der ligger også en i glostrup.. de er rigtig gode, ihvertfald dem i glostrup

Er der ikke noget med at Fed7haS er rimelig skrap til sådan noget eller kender nogen der er det ? Prøv at kontakte ham.
Edit: Har også hørt godt om den i Glostrup.
Han var online i går og skrev sidst noget d. 13/3.
Citeret
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Er der ikke noget med at Fed7haS er rimelig skrap til sådan noget eller kender nogen der er det ? Prøv at kontakte ham.
Ekko? *GG*
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadi…ilightuser=2015
Ved ikke om nogle af dem der ville hjælpe med hans HP her, ved om han har fået en op og køre...
Ved ikke om nogle af dem der ville hjælpe med hans HP her, ved om han har fået en op og køre...
|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm
Citeret
Oprindeligt indlæg af Burger
Citeret
Ekko? *GG*

Citeret
Ahh Han har fået Nyt Avatar

Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE