Syg

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 19. marts 2005, 11:21

egentlig sjælndent jeg bliver syg, normalt med halsbetændelse og bihulebetændelse 2 gange om året. men ikke slemt nok til at jeg ikke kan daffe i skole alligevel.
Og ellers lægger jeg mig kun een gang om året i 24 timer ... og så er jeg frisk :P ...

Men det er jo den egemtlige sygdom, så kan man jo snakke om ondt i fingre, ryg, skuldre og knæ ? ...

men må sige at efter jeg r begyndt at træne, så har jeg ikke haft så meget ondt mere, så til dem der har ondt i ryg osv. snak med en i motionscenteret, de hjælper gladeligt med at smække et program sammen som kan hjælpe med ondt. div steder. (dog ikke pjæktarmen freehelp)

22

lørdag, 19. marts 2005, 11:26

Har rekord i fravær, er som regel mindst syg hver 3 uge.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

23

lørdag, 19. marts 2005, 13:22

har haft 4 sygedage i løbet af 6år....

kan vel NÆSTEN sige som aldrig syg....

24

lørdag, 19. marts 2005, 15:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Vi ahr f.eks. lige fået udleveret vores Eksamensoplæg i Teknologi! Hvilket jeg gik glip af! :rolleyes:

Det er ellers et MEGA godt emne - forsyning!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

25

søndag, 20. marts 2005, 01:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Er sket oftere på det sidste jeg har været syg, men det skyldes vel alderen.
Plejer at kunne holde det til to sygeperioder på ét år - halsetændelse og en gang influenza.
Døjer stadig med lidt ømme ben, efter et cykelstyrt sidste sommer.

Til gengæld er mine unger tit syge, og det skyldes sikkert vuggestue/børnehave og det er aldrig noget alvorligt, så det er ikke noget jeg/vi tænker over.

Halsetændelse lyder giftigt.. :D

Jeg er sådan ca kronisk syg hele foråret pga. høfeber

HEJ VEN

26

søndag, 20. marts 2005, 04:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Tror jeg har lidt af det man kalder et "jern-helbred" ;) - Har igennem de sidste 10 år ikke haft andet end lidt forkølelse i ny og næ, og feberen varer højst 2 dage og det sker højst 1 gang om året. det værste jeg har haft i mit liv var influenza 1-2 gange, hvilket også betyder at jeg aldrig har haft skoldkopper. Pt. er det 1½ år siden jeg sidst havde feber, og det varede et halvt døgn - var i skole dagen efter.

Så må man jo håbe du ikke får det som gammelmand. Er nu godt at have det verstået!
Ellers for mig, en 3-4 dage syg en gang hver 1½-2 rå.

27

søndag, 20. marts 2005, 07:41

nåå. så kommer alle skavankerne frem hva? :D
har selv astma og høfeber så sommeren er bestemt ikke min yndlingsårstid :boxed:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

28

søndag, 20. marts 2005, 11:18

jeg er sq næsten aldrig syg....

lå dog hele aftenen igår i sengen, men det var fordi jeg havde drukket for mange bajer.... guldøl det satme noget snask......

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

29

søndag, 20. marts 2005, 11:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af hoerning

lå dog hele aftenen igår i sengen, men det var fordi jeg havde drukket for mange bajer.... guldøl det satme noget snask......

tænkte det satme nok din lilel lort... du er ikke hård nok til jægerkroen :P ... LÆÆÆR DET

30

søndag, 20. marts 2005, 15:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Oprindeligt indlæg af hoerning

tænkte det satme nok din lilel lort... du er ikke hård nok til jægerkroen :P ... LÆÆÆR DET

det var nu altså torve-bodegaen og midtskiws, og nej... jeg kan åbenbart ikk holde til det.. :S

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.