• Jeg er gået hen og blevet syg i denne weekend! :( Og det er ikke en da de slags der kan fjernes med Kodimagnyler.. ;)


    Ellers er jeg aldrig syg, men engang om året eller ca 1½ års interval, får jeg feber. Rigtig nederen, det plejer altid at komme meget ubelejligt! Vi ahr f.eks. lige fået udleveret vores Eksamensoplæg i Teknologi! Hvilket jeg gik glip af! :rolleyes:


    Er i tit syge? Og hvad fejler i? Lørdag / Søndag tæller ikke med, for så er jeg kronisk syg :))

  • jeg har fået en mild forkølelse. skide irriterende at man ikke kan smage noget, og at man bliver nødt til at trække vejret gennem munden..


    men ellers er det meget sjældent jeg bliver syg. og hvis jeg gør er det normalt bare en ganske almindelig forkølelse.

  • Tja jeg har haft en del sygdom i de sidste mange år. Men nok ikke så underligt, når jeg både har en kronisk dårlig ryg, sukkersyge (diabets 2) og som nogen af jeg nok husker, så er drt snart 1 år siden jeg lå på hospitalet med trykken for brystet. Jeg glemmer ihf. ikke dem her tweak, som "skillingede" sammen, med The_Hans som koordinator og Grill som overbringer af gaverne .
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif]


    PT. så er jeg hjemme med en rigtig skidt ryg. Pga. et uheld på work i forgårs. Sov ikke sidste nat pga. smerter. :rolleyes:
    Har i dag været hos lægen og fået en del indsprøjtninger og spiser lidt flere piller end jeg gør til daglig. :(
    Oven i dette, så fik jeg i går - en indkaldelse til tjenstlig samtale i næste uge. Årsag - for stor sygdomsfrekvens igennem de sidste par år. :rolleyes:
    Nå - det kan da kun bli' bedre fra nu af. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif]

  • Er sjældent syg .. Og når jeg endelig er, så går det direkte på mine luftveje med elendig vejrtrækning og ingen stemme ..


    Har dog lige haft en omgang rosen bag det ene øre - og det er godt nok ondt - det blev heldigvis klaret med lidt piller og noget salve ..


    Derudover kan jeg stadig mærke til min ryg efter mit uheld i sommers - men dog ikke mere end, at jeg klarer mig uden de piller som jeg hader at tage ..

  • har været ret meget syg i det nye år her, og haft extremt meget hovedpine.. jeg ved ikke om det skyldes mit nye arbejde, hvor jeg snart vader rundt i maskinolie til knæene :rolleyes:


    Men ellers plejer jeg stort set aldrig være syg, det er meget sjældent

  • Tror jeg har lidt af det man kalder et "jern-helbred" ;) - Har igennem de sidste 10 år ikke haft andet end lidt forkølelse i ny og næ, og feberen varer højst 2 dage og det sker højst 1 gang om året. det værste jeg har haft i mit liv var influenza 1-2 gange, hvilket også betyder at jeg aldrig har haft skoldkopper. Pt. er det 1½ år siden jeg sidst havde feber, og det varede et halvt døgn - var i skole dagen efter.

  • Utroligt så sjældent jeg bliver syg.


    Havde dog for første gang hovedpine i tirsdags, men drak lidt kamillete, tog en lur og da jeg stod op den samme dag ved 2100 tiden så var jeg var på toppen. :D

  • Var også syg for en uges tid siden...
    Var dog min egen skyld kan man sige..
    Ellers havde jeg ikk været noget videre syg siden jeg var helt bætte... Ud over lidt forkølelse og hovedpine en sjælden gang imellem..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Min lillesøster var syg for et par dage siden, min far blev syg i forgårs, min lillebror blev syg i går.. Satser på jeg ikke bliver syg - ville være surt på ens fødselsdag ;) (og så især i ferien).


    Ja det ville være surt hvis du blev syg, lad os ikke håbe det ;) Tillykke med dagen

  • Er sket oftere på det sidste jeg har været syg, men det skyldes vel alderen.
    Plejer at kunne holde det til to sygeperioder på ét år - halsetændelse og en gang influenza.
    Døjer stadig med lidt ømme ben, efter et cykelstyrt sidste sommer.


    Til gengæld er mine unger tit syge, og det skyldes sikkert vuggestue/børnehave og det er aldrig noget alvorligt, så det er ikke noget jeg/vi tænker over.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Min lillesøster var syg for et par dage siden, min far blev syg i forgårs, min lillebror blev syg i går.. Satser på jeg ikke bliver syg - ville være surt på ens fødselsdag ;) (og så især i ferien).


    Hvis man bliver syg i ferien har man jo de dage til gode når ferien slutter.. eller..


    Har også lige den årlige influenca som så til gengæld også plejer at være ret slem. Ellers ikke noget. Var meget syg som lille så går ud fra at immun-systemet blev hærdet der.

  • Er sku næsten aldrig syg. Der er "selvfølgelig" lige influenzaen.. 1 gang om året, men det er også det.


    Aldrig hoved pine eller sådan. Kun lørdag eller søndag morgen.

  • Udover en gang syge i pjæktarmen, de dage man bare ikke gider på arbejde, døjer jeg ikke det vilde :)


    Havde dog et forløb på godt 5år, hvor jeg gennemgik 4 operationer i begge mine knæ.


    Dette er heldigvis på retur, med god træning osv.


    Fik tilbudt førtidspension, meeeen syntes det var liiige lidt tidligt som 30årig :D


    Idag ruller alt på skinner :clap: