De 7 Intelligenser

  • De 7 Intelligenser ... Test dig selv ...


    http://www.dr.dk/videnskabold/tema/hjernen/testpopup.htm


    Kom i tanke om den da jeg så "IQ-test-tråden" ...


    Havde sådan en test som denne sidst jeg havde en skoleperiode i min uddannelse, som var i december 2004...


    Personligt syntes jeg den er meget sjov... :))


    Mit resultat ... Passer nogenlunde meget godt med hvad jeg fik i december tror jeg ... plus/minus lidt.


    PS. Denne test handler IKKE om at "overgå" nogen ... Den handler om selvindsigt mv ...
    Hvis i er den type der vil overgå andre for at have det bedre med jer selv , så gør det i en anden tråd tak ...
    ;)


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/gallery/albums/Jacob/test.jpg]


  • 0 i 'Social' ? 8o - Så vil jeg da nædig være i selskab med dig :)) - Du sidder sikkert bare og snakker med dig selv ... :crazyeyes:


    ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    0 i 'Social' ? 8o - Så vil jeg da nædig være i selskab med dig :)) - Du sidder sikkert bare og snakker med dig selv ... :crazyeyes:


    ;)


    HeHe ... Nej ikke når der er andre i nærheden ... :)) *G*.... Men er ikke en af de personer der skal have folk omkring sig hele tiden for ikke at gå i panik ...


    Når jeg har folk omkring mig, så er det få folk ... og næsten altid folk af det modsatte køn. Ved ikke helt hvorfor, men trives for det meste ikke rigtigt med andre fyre ... Måske fordi jeg ofte finder dem for primitive, ensporet, overfladiske og "bekræftigelses-opsøgende" til at det er godt selvskab i mine øjne ... Hader "pisse-konkurancer" ... Som der jo ofte kommer op i fyre på den ene eller den anden måde fordi de føler de skal bevise noget for omverden ... :crazyeyes:


    .. Gælder dog naturligvis ikke alle


    ... Men kvinder har generalt noget mere spændende at tilbyde på det mentale plan i forhold til mænd syntes jeg.


  • Det var da egentligt et meget interessant karakter-træk - måske har du bare været i selskab med de forkerte så? :)


    Nå men ihf. - tak for din reminder i form af signaturen - har længe villet se den film... Også selvom det ikke ligefrem er nogen hollywood-vinder :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det var da egentligt et meget interessant karakter-træk - måske har du bare været i selskab med de forkerte så? :)


    hehe .. ja, også det ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Nå men ihf. - tak for din reminder i form af signaturen - har længe villet se den film... Også selvom det ikke ligefrem er nogen hollywood-vinder :))


    Ja, det er en top nice film. Uden tvivl én af de bedste danske film nogensinde IMO. En rigtig klassiker. Har den på DVD, men af en eller anden grund, så kan jeg bedst li at se den "live" i flimmerkassen ... Føles bedre ... Spøjst nok ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Synes et par af spørgsmålene går igen...


    Det lagde jeg også mærke til...! :rolleyes:


    Fx det med at man "hørte en indre musik" - eller hvordan det nu var ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det lagde jeg også mærke til...! :rolleyes:


    Fx det med at man "hørte en indre musik" - eller hvordan det nu var ;)


    Det er meningen at nogle af spørgsmålene går igen. Stemmer de ikke overens, gælder de ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det er meningen at nogle af spørgsmålene går igen. Stemmer de ikke overens, gælder de ikke.


    Ja okay - det lyder jo meget rimeligt, men hvorfor er det så kun nogen udvalgte? hvorfor ikke allesammen ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Ja okay - det lyder jo meget rimeligt, men hvorfor er det så kun nogen udvalgte? hvorfor ikke allesammen ? :)


    Det er DR.. Hvad kan man forvente :)


    For ikke så længe siden blev vi slavet igennem den der prøve af vores lærer fordi så kunne han bedre planlægge undervisningen. Sjovt nok syntes jeg ikke noget har ændret sig.