Skal du ud og rejse? Anbefaling af forhandler!

  • Ja som de fleste sikkert ved, stikker jeg af til USA her lige om snart, og i den forbindelse har jeg naturligvis brug for flybilletter ..


    Der findes mange steder på nettet hvor man kan søge efter de billigste billetter, og så køber man dem igennem den pågældende side .. Dette var jeg også i gang med, indtil min søster gjorde mig opmærksom på Ichtus Rejser .. Hun har tidligere rejst med dem, og det har kun været en positiv oplevelse ..


    Jeg kontaktede så Ichtus Rejser via mail, og allerede fra første svar, var jeg klar over, at de om nogen - vidste hvad kundeservice er:

    • Der bliver svaret på mails sent søndag aften
    • Generelt meget hurtig svartid
    • De undersøger alt for dig
    • Svarer på alle spørgsmål man må have
    • Er meget venlige
    • Ta'r deres kunder meget seriøse, og gør alt hvad de kan for at kunden får en positiv oplevelse


    Og sidst men ikke mindst - kommer de nu personligt og afleverer mine flybilletter i stedet for at sende dem til Billund som oprindeligt aftalt (pga. der er under 10 postdage til afrejse) ..


    Hvis alle internetforhandlere behandlede deres kunder som Ichtus Rejser har behandlet både min søster og jeg, så ville selv RMA ende med at blive positive oplevelser ..


    Så skal du/I ud og rejse, så smut forbi Ichtus Rejser og se om de ikke er i stand til at hjælpe dig/jer ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Nu står jeg ikke lige og skal ud og rejse, men det lyder sgu som en rigtig successoplevelse for dig. Tillykke med det.
    Slutter lige med at ønske dig en god rejse og håber du stadig får tid til at kigge forbi her inde selvom du er langt væk "Over There"...


    Tak for det .. ;)


    Hehe .. Vil jo nok ikke helt kunne holde mig væk, så kigger nok forbi på de mest mærkelige tidspunkter ..



    Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Hvor lang tid skal du være afsted?
    Har ikke helt fulgt med ;)


    Jeg skal være væk i 3 måneder .. :)