Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. marts 2005, 13:09

Ja som de fleste sikkert ved, stikker jeg af til USA her lige om snart, og i den forbindelse har jeg naturligvis brug for flybilletter ..

Der findes mange steder på nettet hvor man kan søge efter de billigste billetter, og så køber man dem igennem den pågældende side .. Dette var jeg også i gang med, indtil min søster gjorde mig opmærksom på Ichtus Rejser .. Hun har tidligere rejst med dem, og det har kun været en positiv oplevelse ..

Jeg kontaktede så Ichtus Rejser via mail, og allerede fra første svar, var jeg klar over, at de om nogen - vidste hvad kundeservice er:
  • Der bliver svaret på mails sent søndag aften
  • Generelt meget hurtig svartid
  • De undersøger alt for dig
  • Svarer på alle spørgsmål man må have
  • Er meget venlige
  • Ta'r deres kunder meget seriøse, og gør alt hvad de kan for at kunden får en positiv oplevelse

Og sidst men ikke mindst - kommer de nu personligt og afleverer mine flybilletter i stedet for at sende dem til Billund som oprindeligt aftalt (pga. der er under 10 postdage til afrejse) ..

Hvis alle internetforhandlere behandlede deres kunder som Ichtus Rejser har behandlet både min søster og jeg, så ville selv RMA ende med at blive positive oplevelser ..

Så skal du/I ud og rejse, så smut forbi Ichtus Rejser og se om de ikke er i stand til at hjælpe dig/jer ..

2

lørdag, 19. marts 2005, 11:08

Nu står jeg ikke lige og skal ud og rejse, men det lyder sgu som en rigtig successoplevelse for dig. Tillykke med det.
Slutter lige med at ønske dig en god rejse og håber du stadig får tid til at kigge forbi her inde selvom du er langt væk "Over There"...

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

3

lørdag, 19. marts 2005, 11:28

Hvor lang tid skal du være afsted?
Har ikke helt fulgt med ;)

maxy

4

lørdag, 19. marts 2005, 18:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Nu står jeg ikke lige og skal ud og rejse, men det lyder sgu som en rigtig successoplevelse for dig. Tillykke med det.
Slutter lige med at ønske dig en god rejse og håber du stadig får tid til at kigge forbi her inde selvom du er langt væk "Over There"...

Tak for det .. ;)

Hehe .. Vil jo nok ikke helt kunne holde mig væk, så kigger nok forbi på de mest mærkelige tidspunkter ..

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Hvor lang tid skal du være afsted?
Har ikke helt fulgt med ;)

Jeg skal være væk i 3 måneder .. :)

5

lørdag, 19. marts 2005, 18:50

Ja det lyder rigtig godt i hvert fald :) hehe

Men Burger, vi kommer til at savne dig. Det bliver ikke det samme uden dig ;(

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.