Vurdering af min hjemmeside :)


  • den er simpel :D
    nogle links virker ikke under billeder osv.. :P men det er jo bare lige noget du kan ordne..
    farverne kunne godt have været lavet bedre.
    selve siden i sig selv er ikke færdig..


    men det går da frem af.. så jo det kommer nok i alt til at se godt ud :D

  • Det ville nok være en idé at konfigurere forummet, så man ikke bare får en "installations-side". :)


    Ville have været federe med jeres egen ting i stedet for bare at bruge plugins.

  • Det er ikke lige en side - som virker særlig indbydende på mig. Farvevalget er IMO grimt - men det er jo en smags sag.
    På mig virker det kluntet og usmart, at tingene står så'n nærmest øverst til venstre, på nær de 2 billedlinks (cowboy-dullen og tuborg-dåsen) står lidt alene ude til højre.
    Til sidst, så er der noget med den sorte tekst/hvid baggrund. Den klasker oven i hinanden hvis man sætter tekststørrelsen til "større", mens den er okay når den står på "mellem".
    Nårh ja - så mangler der thumbnails og billeder i "gallery" - ca. halvdelen.
    Det var så de hårde ord fra den [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/old.gif]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Det ville nok være en idé at konfigurere forummet, så man ikke bare får en "installations-side". :)


    Ville have været federe med jeres egen ting i stedet for bare at bruge plugins.



    ??? plugins ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Det er ikke lige en side - som virker særlig indbydende på mig. Farvevalget er IMO grimt - men det er jo en smags sag.
    På mig virker det kluntet og usmart, at tingene står så'n nærmest øverst til venstre, på nær de 2 billedlinks (cowboy-dullen og tuborg-dåsen) står lidt alene ude til højre.
    Til sidst, så er der noget med den sorte tekst/hvid baggrund. Den klasker oven i hinanden hvis man sætter tekststørrelsen til "større", mens den er okay når den står på "mellem".
    Nårh ja - så mangler der thumbnails og billeder i "gallery" - ca. halvdelen.
    Det var så de hårde ord fra den [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/old.gif]



    Tak Bent .... :oops:



    edit : skal liige siges der er første gang jeg laver en hjemmeside !! :)

  • hmmmm syntes ikk lige så meget om den. hvis jeg skAL VÆRE ÆRLIG. (aaarg hader når man trykker på capslock)


    den hvide ramme rundt om nogen af tingene ser lidt nollert ud og teksten i din menu er alt for stor. dertil kommer der så at Times new roman bare er en mega grim font til websider.
    der er også en sort ramme rundt om, det der burde være en iframe i midten. og i stedet for at genloade hele siden hvis man fx trykker¨på spas så burde du nok lave så det åbner inde i en Iframe i midten af din side.... det samme gælder de andre links.


    jeg kan godt lide at du har prøvet at lege lidt med flash til din menu. det giver jeg lidt plusser for. mendet er nok også det eneste.


    håber at du kan bruge det til noget. hvis du har nogle ? så smid mig en mail og så uddyber jeg det gerne og hjælper dig måske også

  • Det er da meget fedt, men det er lidt ufærdigt og lidt underligt:
    Kunne du ikke bare lave logo og menu som billeder istedet for flash? Så vil en større del kunne se siden..
    + At i titlebar står der Untitled Document ;)