Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 18. marts 2005, 23:01

Har ingen problemer har haft med mit TDC medarbejderbredbånd :clap:

Forbindelsen startede med at kører PPPoE :chain:, og det var jo egentlig fint nok, indtil at min router altså døde. Så ringede jeg ind og fik den lavet om, det skulle tage 10 timer, sagde supporteren. Omkring 5 sekunder efter disconnectede min forbindelse. Jeg kunne nu fjerne routeren og bruge min switch i stedet :clap:.

42

fredag, 18. marts 2005, 23:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn

Forbindelsen startede med at kører PPPoE :chain:, og det var jo egentlig fint nok, indtil at min router altså døde. Så ringede jeg ind og fik den lavet om, det skulle tage 10 timer, sagde supporteren. Omkring 5 sekunder efter disconnectede min forbindelse. Jeg kunne nu fjerne routeren og bruge min switch i stedet :clap:.

Så du kører både uden router og modem?

43

mandag, 21. marts 2005, 08:17

Jeg har Webspeed fra TDC, og er yderst tilfreds med det.
De små problemer jeg har haft, er blevet rettet så hurtigt at man ikke engang kunne nå at hidse sig op over det.
TDC er måske nok lidt dyrere end andre, men jeg har kun oplevet "Top-Service" og det vil jeg godt give lidt ekstra for.

44

mandag, 21. marts 2005, 10:07

Har både Stofa og Tele2, og er meget tilfreds.

Men da jeg havde TDC... Kan ikke nævnes med pæne ord.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

45

mandag, 21. marts 2005, 10:10

Problemer med TDC:

Betalt for en hurtigere hastighed end vi fik uden vi vidste det.

Fejl på vores linie i 2 mdr, hvor halvdelen af vores kabler bliver spillet ad, og vi har TDC mænd hos os flere gange. Udskiftet af modem osv, hvor de til sidst ser at der sørme er kommet en begrænsning på linien på 3 kb/sek - flot!

Debitel:

Uventede, for store, regninger.

46

mandag, 21. marts 2005, 12:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Ikke de store problemer her med Broadcom 2Mbit

Er de også gået over til PPPoE forbindelser ude hos jer? (vesterbro)

Yep, og det virker ganske godt. Dog irriterende man skal logge sig på efter opstart af PC.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

47

mandag, 21. marts 2005, 12:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn

Så du kører både uden router og modem?

Modem > switch > computer

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.