Signature

  • Nu har jeg set flere steder 'STAFF' siger man ikke må ha' smiles i sin Signature! men hvorfor er det så lige man har har lavet en STOR firekantet kasse med 45 smiles når man ikke må bruge dem ?!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du må jo gerne bruge dem i dine almindelige indlæg .. ;)


    Jup det er jeg klar over undre mig bare de ikke har fjernet boxen men smiles i 'Edit Signature' sectionen når man ikke må bruge dem anyway

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    Jup det er jeg klar over undre mig bare de ikke har fjernet boxen men smiles i 'Edit Signature' sectionen når man ikke må bruge dem anyway


    Det er da lige meget om man gør det.. Hvis man skulle gøre det, så krævede det en ekstra (Og unødvendig) kodning som fjernede boksen i lige det tilfælde



    Nu det er oppe med animerede sigs, så ka en mod ikk lave en regel der forbyder animerede avatars?
    Det er altså rimeligt provokerende nogle gange når man prøver at læse noget, at der så løber en kagemand rundt ude til venstre..


    Tog lige Rallers avatar som eksempel, no offense Rall ;)


    Edit: Den her er jo heller ikk særligt fed.. http://tweak.dk/forum/images/avatars/avatar-3352.gif


    Til Raller og freehelp: Det er ikk personligt, bare så I ved det.. I har bare valgt nogle provokerende avatars :D


  • undskyld jeg siger det men jeg synes folk piver over sådan nogle ting..


    er det svært at fokusere på det man læser?? om der er nogle avatars der bevæger sig lidt?? og?? de er sku da fede nok og griner nok.. jeg synes ikke man skal forbyde animeret avatars eller i sig... men altså, måske bare mig der fokusere på det jeg læser eller??


    jeg synes da kun det er griner med nogle animeret ting en gang i mellem...


    :D men håber i hvert fald ikke animeret avatars bliver fjernet..


  • Der er nogle mennesker, der ikke kan fokusere på at læse hvis der er ting der danser eller what ever lige ved siden af teksten..


    Ved ihvertfald der er mange som mener det samme som mig.. Men der er også en del af dem jeg har snakket med som gerne vil ha de blir der


    Men hvorfor ska vi ha en regel mod animerede smileys i ens sig, når man godt må ha animerede avatars? Det modstrider jo sig selv.. Eller er en :cheers: værre nede under teksten end f.eks. http://www.frontiernet.net/~az…i-gif/ani-running_man.gif til venstre??


  • jeg kan godt se din menning med at det modsiger sig selv..


    men jeg mener stadig at intet af det skulle forbydes.. det var noget andet ved sig var fyldt med 10 forskellige ani billeder.. så kunne jeg forstå det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg kan godt se din menning med at det modsiger sig selv..


    men jeg mener stadig at intet af det skulle forbydes.. det var noget andet ved sig var fyldt med 10 forskellige ani billeder.. så kunne jeg forstå det..


    Det er self også der det kommer fra ;)
    Men folk er begyndt at protestere mod en enkelt lille smiley


    F.eks. så jeg en sig bestående af 3 ord og :)) smileyen.. Det blev der protesteret imod :boxed: