Blacklist afstemning!!!!

  • Hey tøser :D
    Det har sikkert været en blacklist afstemning før, men gentagelser er til for at blive brugt ;)
    Er I for eller imod eller ligeglad med at en blacklist bliver taget i brug herinde???
    STEAM LØS!!!! :chain:

  • Der er ikke noget at stemme om for det er Martin der bestemmer enevældigt .. og han vil ikke have sådan en liste ...


    ... og det har været oppe en hel del gange syntes jeg. Hvad med at folk bare fatter at sådan ER tingene bare ??...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hey tøser :D
    Det har sikkert været en blacklist afstemning før, men gentagelser er til for at blive brugt ;)
    Er I for eller imod eller ligeglad med at en blacklist bliver taget i brug herinde???
    STEAM LØS!!!! :chain:


    Fat det nu der kommer ingen blacklist!!!! :lame:

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • OK vidste ik Martin ik' vil ha' en!!! Inden i skyder mig helt, skal det lige slåes fast at denne poll skal bare vise hvor mange der har lyst til at ha' sårn en!!!! Har nogle venner som vil starte et it-fora og skal derfor vide om en blacklist er en go' ting ;)

  • http://tweak.dk/forum/thread.p…ight=&hilightuser=&page=2


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Der kommer ingen blacklist op her på tweak !!!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er blevet nævnt mellem mods og admins og Martin vil ikke have det, så det kommer ikke.


    Bryder mig heller ikke om en liste hvor folk skal hænges ud. Er selv blevet snydt godt og grundigt herinde en gang, men derfor støtter jeg ikke en decideret "blacklist" ;)


    Jeg kunne også godt tænke mig en black list..
    MEN DER ER SAGT NEJ..
    Og jeg har opgivet..


    Buk(keman) dig for mod/admin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Der er ikke noget at stemme om for det er Martin der bestemmer enevældigt .. og han vil ikke have sådan en liste ...


    ... og det har været oppe en hel del gange syntes jeg. Hvad med at folk bare fatter at sådan ER tingene bare ??...


    Ja det er ret utroligt. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] Desværre er det ikke et enkeltstående tilfælde, at nogle ikke forstår det som der bliver skrevet/forklaret. Trist men sandt. :rolleyes:


    Faktum er, at Martin styrer hvad og hvordan tweak.dk skal køre. Også hvad vi moderatorer skal og ikke skal. Så enkelt er det. Det ville hjælpe gevaldigt, hvis alle brugere accepterer og respekterer dette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Ja det er ret utroligt. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] Desværre er det ikke et enkeltstående tilfælde, at nogle ikke forstår det som der bliver skrevet/forklaret. Trist men sandt. :rolleyes:


    Faktum er, at Martin styrer hvad og hvordan tweak.dk skal køre. Også hvad vi moderatorer skal og ikke skal. Så enkelt er det. Det ville hjælpe gevaldigt, hvis alle brugere accepterer og respekterer dette.


    giver bentzin og grill ret..
    utroligt???! hvor mange gange har den black list være oppe og vende og hver gang det samme svar??? nej der bliver ingen black list så drop det nu.... vi gider ikke flere af den salgs tråde

  • Ja jeg fatter det heller ikke helt.. Altså der bliver ingen og så er den ikke længere.. Tror at modsene og admin herpå har snakket nok om det og de er så kommet til at der ikke bliver nogen også hjælper det altså ik at bliver ved..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet