Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Hallo han er stadig mindre årig og det gør det ulovligt fatter ikke i gider hjælpe ham.
Jeg drak min første øl efter jeg var fyldt 18, og ikke et sekund før.
Det fint mester, pus du bare glorien lidt mere..
Elmdulf, nu er du jo ikke særlig gammel, så jeg har altså lidt svært ved at tro på at du har nogle seriøse onde tømmermænd, men du kan selvfølgelig godt være lidt skudt i bægeret og en underlig følelse i maven. Men det bedste jeg ved er at tage en morgenbajer lige når man vågner. Det tager som regel det groveste! Det næste du så gør at fråde en masse morgenmad, gå i bad, i seng igen og så se noget flm / fjernsyn resten af dagen, samtidig med du får drukket noget vand. Men det bedste du kan gøre ved dig selv er at drikke 1 - 2 liter vand lige når du kommer hjem, for din krop bliver jo dehydreret, og så også tage en kande med på dit værelse. Så garanterer jeg for at du har det halvt så dårligt næste morgen
Edit: Men ja, som bent siger, så tag og hold lidt igen på drikkeriet, ihf. indtil du er 16. For du bliver altså hverken klogere eller mere engageret i skolen af at drikke en kasse øl hver weekend!
*GG*... Jeg kan love dig for, at Elmdulf kan få tømmermænd, for han drikker squ igennem når det er .. Det kan gå vildt for sig! ..
Og til dem, der siger, at man ikke drikker, når man er 14 kan jeg kun sige; velkommen til virkeligheden!
Idag drikker langt de fleste når de er 14 - jeg selv drak min første helflaske som 10årig (Og nej, det kan IKKE anbefales)..
Nogle, der snakker om love .. Så vidt jeg ved, må der ikke sælges uåbnede alkoholiske drikke til børn under 16, og der må ikke sælges åbne alkoholiske drikke til børn under 18.. ..
Om forældrene pumper deres 6 årige knægt med bajere istedet for mælk, er der ikke rigtig nogen lov, der forbyder..
Og som en lille afslutning vil jeg sige til Denner / Elmdulf, at han(erne?) skal drikke MASSER af rent vand og spise godt med salt.. ..
Det er det eneste der rigtig hjælper.. Jeg taler dog ikke ud fra egen erfaring, da jeg aldrig ar haft tømmermænd, kun været lidt tør i munden dagen efter festen!
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
. . . Og til dem, der siger, at man ikke drikker, når man er 14 kan jeg kun sige; velkommen til virkeligheden!
Idag drikker langt de fleste når de er 14 - jeg selv drak min første helflaske som 10årig (Og nej, det kan IKKE anbefales)..
JA og sikken en virkelighed - hold da helt ferie !! Hvor er det fedt, at det er almindeligt at 14 årige børn drikker sig stive.
Passende alder at ødelægge - den vigtige og nødvendige udvikling af krop og hjerne.
Bare tanken om, at det er nogle af dem, som skal føre samfundet videre.
hey, ved ikke om i læste det før, men jeg var logget på som elmdulf.. så det er desværre mig vi snakker om... jeg spiste 1 pizza og drak 1 øl og et glas saltvand.. og ja, det hjalp så mange takker.. men øllen kunne jeg nu godt have undværet.. .. jeg havde jo forholdsvis meget alcohol i blodet så 1 øl gjorde mig faktisk lidt halvstiv igen ...
mange mange tak ;D jeg husker det til en anden gang jeg har tømmermænd (:
..
og elmdulf.. tjaa, han drikker sq rimelig meget igennem som dare_devil skriver (:
heh
Oprindeligt indlæg af newbmodder
personligt har jeg den aftale med mine forældre at 3-4 øl til en fest er passende så undgår man tømmermænd og de fleste pinlige episoder
Det var dog det mest fornuftigt jeg har hørt idag. Har ikke noget imod at 14 årige tager til fester og drikker de der 3 - 4 øl. Men jeg har noget imod det når det vælter rundt på gaden og synger og råber klokken lort om natten ( hvis de stadig er i live der ) Jeg begyndte heller ikke selv at "skabe" mig før jeg blev de femten, og jeg mener helt klart det er forældrenes ansvar at få en klar aftale med de unge om at der kun bliver drukket et par genstande til festen, og måske også et aftalt tidspunkt hvor barnet bliver hentet. Eller nu vi hvor vi har mobil og sån, så aftale et tidspunkt hvor der ringes sammen og aftales for aftens videre forløb..
Synes bare jeg fik sån en lyst til at kommentere det indlæg
Og til dig newbmodder. Bare bliv ved med at feste hvor du ikke er pløre stiv. Tro mig, der er ikke noget fedt / sjovt i at gå kold klokken elleve, og så inden da have huseret hele huset for potteplanter eller andet skrøbeligt!
Oprindeligt indlæg af origin
hehe hva du har du nu lavet du gamle?
Ja det er det godt nok og når det er sådan noget impulsivt som i går så, går det helt galt
Hmmm... Er der gået mode i at kalde mig for gamle ?
Jeg er ikke gammel. Det er dig der er grøn...hæ hæ
Jeg var til spisning hos min søster og hendes kæreste. Et par øl til at starte med, vin til maden og en flok seriøse rom og colaer, hvilket var mere end min amatør lever kunne følge med til.
Vi blev stoppet af politiet ved paragraf 5, på vej hjem kl. 2 i nat. Lillemor havde selvfølgelig intet drukket, så det var hende der kørte.