TØmmermÆnd ?

  • Snup et par kodimagnyler (eller andre painkillers), drik en masse vand, få noget at spise, gå i seng igen, sov hvis du kan. Kl 15 er du som ny.


    Painkillers, mad og drikke. Det er alt.

  • Jeg bruger AXE shampoo:D


    Det er sådan noget grøn noget..:))


    AXE Anti-Hangover.
    Jeg ved ikke hvor meget det hjælper men jeg har ikke haft tømmermænd de sidste par fester..:))..


    Det kostede 15 kr i netto for en måned siden ca.
    Der købte jeg self. et lager af det..:razz:


    ^genzo^ Han går i 8. klasse.. der går de fleste til halbal og andre fester..;)..


    EDIT
    Må man ikke drikke når man er konfirmeret :rolleyes: `?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hallo han er stadig mindre årig og det gør det ulovligt fatter ikke i gider hjælpe ham.


    Jeg drak min første øl efter jeg var fyldt 18, og ikke et sekund før.


    Ændre ikke på virkeligheden.

  • Ha ha, det sgu da ikk ulovligt at drikke i den alder.. Det ulovligt at sælge alcohol til personer i den alder.


    Og spis dig nogle chips, peanuts, og lign.. Bare noget med salt.. Man har ofte tømmermænd, fordi ens saltbalance kommer i uorden..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Ha ha, det sgu da ikk ulovligt at drikke i den alder.. Det ulovligt at sælge alcohol til personer i den alder.


    Og spis dig nogle chips, peanuts, og lign.. Bare noget med salt.. Man har ofte tømmermænd, fordi ens saltbalance kommer i uorden..


    Mener daq også det er ulovligt at drikke når man er under 16?


    Evt en lov jeg kan læse et sted? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Mener daq også det er ulovligt at drikke når man er under 16?


    Evt en lov jeg kan læse et sted? :D


    Jeg kan kun finde love om salg af det..


    Og har aldrig hørt at det skulle være ulovligt at drikke det når man er under 16.. Det jo også ulovligt at sælge cigaretter til de personer.. Men det jo ikk ulovligt at ryge..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Jeg kan kun finde love om salg af det..


    Og har aldrig hørt at det skulle være ulovligt at drikke det når man er under 16.. Det jo også ulovligt at sælge cigaretter til de personer.. Men det jo ikk ulovligt at ryge..


    Alle jeg kender mener det også gælder at drikke det.
    Vil gerne se en lov, men den findes ikke ? :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    2 kolde pilsnere hurtigt - en pose chips og dårlig film på DVD´en resten af dagen


    Jep.. Måske man skulle praktisere den ide idag? Måske lige slå et smut forbi den lokale pizzapusher? :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Alle jeg kender mener det også gælder at drikke det.
    Vil gerne se en lov, men den findes ikke ? :rolleyes:


    Jeg kan ikk finde en lov.. Og er MEGET sikker på det ikk er ulovligt..
    Hvis man sidder fx. der hjemme sammen med forældrene, så det ikk ulovligt at sidde og drikke vin til maden, fordi man er 14..
    Men hvis man sidder på en resturant, så det ulovligt for tjeneren af øse vin i glasset til en på 14, men i princippet kan den ene forældre bare ta 2 glas vin, og derefter gi det ene til deres søn/datter.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    omfg.. jeg har de sygeste tømmermænd.. hva faen gør jeg for at komme af med dem hurtigst muligt ?


    kun seriøse bud tak..


    mvh Dennis


    Drik endnu en øl, det hjælper.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    omfg.. jeg har de sygeste tømmermænd.. hva faen gør jeg for at komme af med dem hurtigst muligt ?


    kun seriøse bud tak..


    mvh Dennis


    Drik et glas saltvand - ved godt det lyder mindre tiltalende - men en del af dine tømmermænd skyldes, at saltbalancen er gået i "udu". Derudover så er fornuftig indtagelse af mad og væske, også et must.
    Og så lige et råd:
    Vent med at drikke til du er fuldt udvokset. Dumt at smadre sig selv, inden kroppen er hel fit for fight. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hallo han er stadig mindre årig og det gør det ulovligt fatter ikke i gider hjælpe ham.


    Jeg drak min første øl efter jeg var fyldt 18, og ikke et sekund før.


    Det fint mester, pus du bare glorien lidt mere..


    Elmdulf, nu er du jo ikke særlig gammel, så jeg har altså lidt svært ved at tro på at du har nogle seriøse onde tømmermænd, men du kan selvfølgelig godt være lidt skudt i bægeret og en underlig følelse i maven. Men det bedste jeg ved er at tage en morgenbajer lige når man vågner. Det tager som regel det groveste! Det næste du så gør at fråde en masse morgenmad, gå i bad, i seng igen og så se noget flm / fjernsyn resten af dagen, samtidig med du får drukket noget vand. Men det bedste du kan gøre ved dig selv er at drikke 1 - 2 liter vand lige når du kommer hjem, for din krop bliver jo dehydreret, og så også tage en kande med på dit værelse. Så garanterer jeg for at du har det halvt så dårligt næste morgen :)


    Edit: Men ja, som bent siger, så tag og hold lidt igen på drikkeriet, ihf. indtil du er 16. For du bliver altså hverken klogere eller mere engageret i skolen af at drikke en kasse øl hver weekend!

  • jeg kan kun tilslutte mig den med en morgenbajer....
    ....den første 2/3 af øllen smager af L*ORT, men det hjælper!!!
    ...og som der os er blevet sagt, så drik så meget vand du kan når du kommer hjem (alkohol er vanddrivende)!!!!
    ...og så selvfølgelig: se at få spist noget, jo før jo bedre (som med øllen, så smager det IKKE godt i starten)!!!

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.