Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 11. marts 2005, 17:43

Jeg må sige mit Philips 36 " tv.
Min Yamaha Virago XV 750.
Min Ford Focus 1.8 TDCI ST.C.

The_Unforgiven

42

fredag, 11. marts 2005, 17:55

min evne til aldrig at kede mig! Og det må så omhandle godt og vel alle ting jeg nærmer mig :clap:

43

fredag, 11. marts 2005, 17:56

Helt klart min og konens bil Fiat Bravo 1.8GT fra 1996.......

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

44

fredag, 11. marts 2005, 17:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel
Det må sgu snart blive min mobil. :O

Ville nu ha gættet på det var din kæreste :))

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

45

fredag, 11. marts 2005, 18:46

Min seng, køleskabets indhold og mors bil (som HUN aldrig bruger)... :evil:

46

fredag, 11. marts 2005, 18:51

Scooteren og guitaren :)

48

fredag, 11. marts 2005, 19:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Min mobil :D

www.neonode.com

har du nu fået ny igen? 8o

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

49

fredag, 11. marts 2005, 19:16

Som raller sagde, Trommerne topper sq listen for mig...
sammen med guitaren... og så det at sidde og skrive sange/musik, og indspille lortet... vi burde lave et tweak band..

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

50

fredag, 11. marts 2005, 20:14

min seng eller det er lige før den komme før min com

51

fredag, 11. marts 2005, 22:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Min mobil :D

www.neonode.com

har du nu fået ny igen? 8o

Jep, det var lige i et svagt øjeblik :O

De tvang mig :crazyeyes:

52

fredag, 11. marts 2005, 22:30

Uha.. Der er mange ting :D

Familie og venner, mors mad, sengen, knallerten, mit anlæg + dertilhørende musik og selvfølgelig ØL. Hvor er den henne hos jer andre!!? :] :))

53

fredag, 11. marts 2005, 22:39

Badminton. Det kommer også før computeren og tv'et.

54

fredag, 11. marts 2005, 22:54

køleskabet!

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

55

fredag, 11. marts 2005, 23:35

tror min dyne er min bedste "ting".. ud over det, så har jeg gryde jeg er ret glad for...

56

lørdag, 12. marts 2005, 01:51

Min seng, og så sex.. Kan sgu ikke være meget bedre! :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

57

lørdag, 12. marts 2005, 08:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
World Of Warcraft :D

Flot ... Hvad vil du med spillet UDEN din computer ? .... :crazyeyes:

Citeret

HeHe ... Min mobil er også en af mine ynglingsting... :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
:lame: tråd. Hvem fanden siger at computeren absolut skal være nr. 1.
Tydeligvis en forfatter uden liv, kone eller børn :cheers:

Ud over at jeg ikke vil betegne LIV, KONE og BØRN som TING, så vil jeg give dig ret .... Hvorfor skal computeren være nummer 1 ? ... hehe ... :))

Min egne ynglingsting er ... Mobil, HjemmeBio, Køleskab, Seng ... :)) ... men ja på en TOP-5, så er computeren med på listen over TING ... :))

Tak, Jacob. Min PC er da en af mine foretrukne materielle ting - men den kan sgu ikke slå når jeg sidder og leger med farver med mine børn.

Eller når konen kommer hjem fra en hård arbejdsdag på Hvidovre Hospital, og hele hytten er "cleanet og aftensmaden er gjort klar. At vi så senere kan sætte os ind og game lidt ser jeg kun som et + i regnskabet.

Holder dog fast i mit første indlæg i denne tråd.

Mobiltelefon som nr. 1 ?( ?( Hvad sker der for jer der ude. Fandt først min i går aftes - d.v.s. min niece gjorde. Havde ikke set den siden sidste søndag, så det er ikke noget jeg bruger normalt, og åbenbart heller ikke har behov for.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

58

lørdag, 12. marts 2005, 08:59

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
World Of Warcraft :D

Flot ... Hvad vil du med spillet UDEN din computer ? .... :crazyeyes:

Citeret

HeHe ... Min mobil er også en af mine ynglingsting... :))

Citeret

:lame: tråd. Hvem fanden siger at computeren absolut skal være nr. 1.
Tydeligvis en forfatter uden liv, kone eller børn :cheers:

Ud over at jeg ikke vil betegne LIV, KONE og BØRN som TING, så vil jeg give dig ret .... Hvorfor skal computeren være nummer 1 ? ... hehe ... :))

Min egne ynglingsting er ... Mobil, HjemmeBio, Køleskab, Seng ... :)) ... men ja på en TOP-5, så er computeren med på listen over TING ... :))

Tak, Jacob. Min PC er da en af mine foretrukne materielle ting - men den kan sgu ikke slå når jeg sidder og leger med farver med mine børn.

Eller når konen kommer hjem fra en hård arbejdsdag på Hvidovre Hospital, og hele hytten er "cleanet og aftensmaden er gjort klar. At vi så senere kan sætte os ind og game lidt ser jeg kun som et + i regnskabet.

Holder dog fast i mit første indlæg i denne tråd.

Mobiltelefon som nr. 1 ?( ?( Hvad sker der for jer der ude. Fandt først min i går aftes - d.v.s. min niece gjorde. Havde ikke set den siden sidste søndag, så det er ikke noget jeg bruger normalt, og åbenbart heller ikke har behov for.

Jeg tror den er feset ind hos de fleste, at der kun er tale om materielle ting her - og ikke familiemedlemmer, kærester, løftende øjeblikke med familie og venner osv osv, som du netop skriver om. Selvfølgelig er der meget andet i mit liv, end min computer og min mobil - men af de materielle 'goder/værktøjer' jeg har, er det computeren og mobiltelefonen jeg bruger mest. Ikke mit tv, min reol, en lysestage og hvad har vi. Det er det Origin har ment med tråden, og jeg mener nu også han skrev det så det ikke kan misforstås...

Hvad er problemet med at have en mobiltelefon som mest brugte/anvendelige materielle ting? Min mobil er min kontakt til omverden, den er mit lommekamera, den er mit kalender og organizer, vækkeur, MP3-afspiller og generel underholdning når man er på farten. Mobilen er den eneste ting, jeg altid har på mig. Derfor.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (12.03.2005, 09:03)

59

lørdag, 12. marts 2005, 09:11

Først kommer min kone self :D

Og efter min computer er det helt klart denne her: :D

60

lørdag, 12. marts 2005, 09:33

Min kære mobilos... ;)

EDIT:
-kan godt li dem der kalder sin kæreste/kone for en ting :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (12.03.2005, 09:37)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.