1

mandag, 7. marts 2005, 16:44

Hejsa tweak....

Håber i atter engang kan hjælpe mig... føler mig lidt dum ved at spørger denne gang, men men men prøver alligevel.

Er der NOGEN a jer der ved hvordan i alverden jeg skifter NAVN herinde .... altså mit -=TDB=-Drac
Er det nødvendigt at oprette en helt ny profil...
jeg har ledt og ledt og ledt og jeg kan bare ikke finde hvor jeg kan gøre det... håber i kan hjælpe...

Mange venlige hilsner
Drac

2

mandag, 7. marts 2005, 16:48

Du kan ikke ændre dit navn...

Måske kan du være heldig at en af Administratorerne vil gøre det for dig...

3

mandag, 7. marts 2005, 16:48

Tror du skal ha' fat i Martin.

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

4

mandag, 7. marts 2005, 17:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af HAM
Tror du skal ha' fat i Martin.

Men ville nok ikke være en god idé hvis de gjorde det. Ellers villle de nok få lidt travlt. Der findes jo mange der er gerne lige vil have ændret navn herinde, og så ville administratorerne få et lille problem :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

5

mandag, 7. marts 2005, 17:33

eller måske skulle det bare gøres sådan at man kan skifte navn under profil indstillinger?

6

mandag, 7. marts 2005, 17:43

Sidste gang, da lavede Marin vidst en post, hvor han spurgte hvem der ville ha lavet deres navn om, og hvad det skulle være... Men prøv da at PM'e ham..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

7

mandag, 7. marts 2005, 17:52

Du kan skrive i denne tråd. Den er godtnok lidt gammel, men hvorfor ikke bruge den, nu når den er her. :D

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadi…hilightuser=368

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

8

mandag, 7. marts 2005, 18:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
eller måske skulle det bare gøres sådan at man kan skifte navn under profil indstillinger?

Det vil gøre det rigtig let at holde styr på hvem der er hvad ?... :boxed: ... ej ...

Så er der jo også lige det med at visse jo bare kan skifte navn hvis de får et dårligt rygte osv ... såå ...

Folk kunne jo bare tænke sig om når de laver deres navn og så holde sig til det ... Kan vel ikke være så svært ? ... Minder mig sgu om MSN hvor visse folk konstant laver deres navn om .. "Tulle er i biffen og se blowfish" (teoretisk eksempel) ... Who cares ? ... Hør om AWAY ? ... Eller lukke MSN ned ? ... :]

9

mandag, 7. marts 2005, 18:35

Aerial kan ændre dit navn.

10

mandag, 7. marts 2005, 18:42

Hold da helt op....

Tusinde tak for jeres svar, og for hjælpen :)

ellers må jeg jo lave en ny profil Desværre.....

Mange venlige hilsner Drac

11

mandag, 7. marts 2005, 18:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
Hold da helt op....

Tusinde tak for jeres svar, og for hjælpen :)

ellers må jeg jo lave en ny profil Desværre.....

Mange venlige hilsner Drac

Nej, PM Aerial

12

mandag, 7. marts 2005, 19:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Det vil gøre det rigtig let at holde styr på hvem der er hvad ?... :boxed: ... ej ...

Så er der jo også lige det med at visse jo bare kan skifte navn hvis de får et dårligt rygte osv ... såå ...

Folk kunne jo bare tænke sig om når de laver deres navn og så holde sig til det ... Kan vel ikke være så svært ? ... Minder mig sgu om MSN hvor visse folk konstant laver deres navn om .. "Tulle er i biffen og se blowfish" (teoretisk eksempel) ... Who cares ? ... Hør om AWAY ? ... Eller lukke MSN ned ? ... :]

Du hentyder ikke til mig vel? :P ej anyways, det betyder da ikke spor når folk ændre navn man kan kende dem på deres avartar, email eller sys

13

mandag, 7. marts 2005, 21:28

Jeg skrev bare til en Admin da jeg fandt min navn lettere skod ^^ hed dengang InTeL3GhZ ^^ det skiftede jeg så til det jeg hedder nu :) men admin var sq venlig nok til at skifte nicket for mig :)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

14

mandag, 7. marts 2005, 22:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
Jeg skrev bare til en Admin da jeg fandt min navn lettere skod ^^ hed dengang InTeL3GhZ ^^ det skiftede jeg så til det jeg hedder nu :) men admin var sq venlig nok til at skifte nicket for mig :)

Du skulle jo bare have sat ^^ foran og bagved dit navn så ser det godt ud 8)

Cisco Certified Network Associate — CCNA

15

tirsdag, 8. marts 2005, 07:27

Citeret

Du hentyder ikke til mig vel? :P ej anyways, det betyder da ikke spor når folk ændre navn man kan kende dem på deres avartar, email eller sys

Det kan jo også ændres... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.