HJÆLP!! Profil

  • Hejsa tweak....


    Håber i atter engang kan hjælpe mig... føler mig lidt dum ved at spørger denne gang, men men men prøver alligevel.


    Er der NOGEN a jer der ved hvordan i alverden jeg skifter NAVN herinde .... altså mit -=TDB=-Drac
    Er det nødvendigt at oprette en helt ny profil...
    jeg har ledt og ledt og ledt og jeg kan bare ikke finde hvor jeg kan gøre det... håber i kan hjælpe...


    Mange venlige hilsner
    Drac

  • Sidste gang, da lavede Marin vidst en post, hvor han spurgte hvem der ville ha lavet deres navn om, og hvad det skulle være... Men prøv da at PM'e ham..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    eller måske skulle det bare gøres sådan at man kan skifte navn under profil indstillinger?


    Det vil gøre det rigtig let at holde styr på hvem der er hvad ?... :boxed: ... ej ...


    Så er der jo også lige det med at visse jo bare kan skifte navn hvis de får et dårligt rygte osv ... såå ...


    Folk kunne jo bare tænke sig om når de laver deres navn og så holde sig til det ... Kan vel ikke være så svært ? ... Minder mig sgu om MSN hvor visse folk konstant laver deres navn om .. "Tulle er i biffen og se blowfish" (teoretisk eksempel) ... Who cares ? ... Hør om AWAY ? ... Eller lukke MSN ned ? ... :]


  • Nej, PM Aerial


  • Du hentyder ikke til mig vel? :P ej anyways, det betyder da ikke spor når folk ændre navn man kan kende dem på deres avartar, email eller sys

  • Jeg skrev bare til en Admin da jeg fandt min navn lettere skod ^^ hed dengang InTeL3GhZ ^^ det skiftede jeg så til det jeg hedder nu :) men admin var sq venlig nok til at skifte nicket for mig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Du hentyder ikke til mig vel? :P ej anyways, det betyder da ikke spor når folk ændre navn man kan kende dem på deres avartar, email eller sys


    Det kan jo også ændres... ;)