Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 8. marts 2005, 15:48

Skyldig...

42

tirsdag, 8. marts 2005, 17:21

Aner det ikke! Og jeg gider heller ikke tage stilling til det.

43

tirsdag, 8. marts 2005, 22:40

SKYLDIG

MATT DAMON

44

onsdag, 9. marts 2005, 07:15

syntes nærmest det er synd for dem som lader sig føre af mediernes udlægning.
Man kan jo bare se at de spinddoktorere som sidder og tilrettelægger mediernes indslag, har givet bonus.
der er sikkert mange der følger med i sagen... og det giver kassen.
har selv stem "ved ikke" da jeg INTET kender til sagen.

syntes det er synd folk dømmer andre på en så spinkel baggrund.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Avartar" (09.03.2005, 07:16)

45

onsdag, 9. marts 2005, 07:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Avartar
syntes nærmest det er synd for dem som lader sig føre af mediernes udlægning.
Man kan jo bare se at de spinddoktorere som sidder og tilrettelægger mediernes indslag, har givet bonus.
der er sikkert mange der følger med i sagen... og det giver kassen.
har selv stem "ved ikke" da jeg INTET kender til sagen.

syntes det er synd folk dømmer andre på en så spinkel baggrund.

der er jeg meget enig, fatter ikke folk kan sige så skråsikkert han er skyldig, når de ikke ved en skid om hva han har gjordt eller ikke gjordt..

Jeg stemte "aner det ikke"

og tror kun der er meget få mennesker der ved det.

når alt kommer til alt, tror jeg det har noget at gøre med penge.

bare min lille mening ;)

46

onsdag, 9. marts 2005, 09:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam
Skyldig ,træk ham om bag ved og :camp: ham

Vil da meget gerne høre hvad du basere dine anklager på?

Medierne :]

Selvfølgelig,kan ligesom ikke andet.Men enhver spade som holder sit barn ud af vinduet på xx sal,for at vise det frem,har sgu ikke mange brikker at flytte med....

47

onsdag, 9. marts 2005, 09:38

Tja...

Jeg så ham i 60 minutes hvor journalisten spurgte ham: "Muchael, seriously... Would you let your child sleep with a 45 year old male?" "Yes, i would.."

Hmm... Hvilket normale mennesker sover med små børn?

En ting er at det er 1 der siger det... Men når de tropper op på række...

Det er ligesom med præsterne... Der var nogen få der sagde det og ingen troede på det... Nu er alle præster nærmest pædofile... Det er sq sindsygt...

Jeg tror han er skyldig... Der er ingen voksen mand der "leger" og sover med andre folks børn...

48

onsdag, 9. marts 2005, 09:42

Citeret

Citeret

Citeret

Selvfølgelig,kan ligesom ikke andet.Men enhver spade som holder sit barn ud af vinduet på xx sal,for at vise det frem,har sgu ikke mange brikker at flytte med....

Derfor behøver han jo tænde på børnenumser :]
Tror at man skal ha' lidt mere konkrete beviser ;)

49

onsdag, 9. marts 2005, 11:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Tja...

Jeg så ham i 60 minutes hvor journalisten spurgte ham: "Muchael, seriously... Would you let your child sleep with a 45 year old male?" "Yes, i would.."

Det er ligesom med præsterne... Der var nogen få der sagde det og ingen troede på det... Nu er alle præster nærmest pædofile... Det er sq sindsygt...

Jeg tror han er skyldig... Der er ingen voksen mand der "leger" og sover med andre folks børn...

Nej min gamle præst var lesbisk :))

Jeg ved sq ik rigtig om han er skyldig eller uskyldig, jeg ved bare han er gået mental.. Han var meget sejere i sine yngre dage

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

50

onsdag, 9. marts 2005, 13:24

Citeret

Citeret

Citeret

:roller: Nej du kan ikke andet, derfor burde du forstå så meget at medierne kan manipulere din mening som de lyster. Men det gør du åbenbart ikke. Det med barnet, ja måske ikke så smart, men alle begår vel fejl, nu skal du tænke på at han bliver overvåget stort set 24/7.. Noget andet, tror ikke du kan beskylde ham for værende pædofil udelukkede på det.

For at bruge dit eget argument. En person som tror på alt han ser i fjernsynet, har godt nok heller ikke ret mange brikker at flytte rundt med.!

51

onsdag, 9. marts 2005, 13:27

Citeret

Tja...

'

Sover fædre ikke i samme seng som deres børn?
Det er kun EN dreng der er tale om, som har sovet i hans seng. Du kan jo umuligt vide hvilket forhold barnet og MJ har/havde...

52

onsdag, 9. marts 2005, 13:52

Citeret

:roller: Nej du kan ikke andet, derfor burde du forstå så meget at medierne kan manipulere din mening som de lyster. Men det gør du åbenbart ikke.

Sikke en gang vås - du ved da ikke hvad han baserer sin mening på - bare fordi man ikke mener præcis det samme som dig - så er man "manipuleret af medierne" ? - Get real :roller: :roller:

Citeret

Det med barnet, ja måske ikke så smart, men alle begår vel fejl, nu skal du tænke på at han bliver overvåget stort set 24/7..

Begår alle fejl som at holde sin søn ud foran folk, fra fjerde etage ?( ?( - I sure don't hope so! :boxed: :rolleyes:

Citeret

Noget andet, tror ikke du kan beskylde ham for værende pædofil udelukkede på det.

Det har han jo ligesom heller ikke gjort - læs dog hvad der bliver skrevet! :roller:

Citeret

For at bruge dit eget argument. En person som tror på alt han ser i fjernsynet, har godt nok heller ikke ret mange brikker at flytte rundt med.!

Igen noget du har ud af den blå luft - hvorfor holder du dig ikke bare til hvad der bliver sagt, istedet for det crap dér ?( :dots:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (09.03.2005, 13:53)

53

onsdag, 9. marts 2005, 13:55

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

:roller: Nej du kan ikke andet, derfor burde du forstå så meget at medierne kan manipulere din mening som de lyster. Men det gør du åbenbart ikke. Det med barnet, ja måske ikke så smart, men alle begår vel fejl, nu skal du tænke på at han bliver overvåget stort set 24/7.. Noget andet, tror ikke du kan beskylde ham for værende pædofil udelukkede på det.

Det er nok derfor jeg skriver,jeg ikke kan andet end at basere mine udtagelser på det jeg har hørt i medierne.
Men lugter det ikke lidt,når han indgår et forlig i en retsag med en familie?
Jeg TROR han er skyldig,du tror han er uskyldig.Fint,vi har hver vores mening,længere er den ikke....

54

onsdag, 9. marts 2005, 15:24

Citeret

Citeret

Tja...

'

Sover fædre ikke i samme seng som deres børn?
Det er kun EN dreng der er tale om, som har sovet i hans seng. Du kan jo umuligt vide hvilket forhold barnet og MJ har/havde...

... Jo men de er sjovt nok fædre... Og han spurgte om han ville lade HANS barn sove med en mand på 45...

Medmindre MJ er skizo så tror jeg han fattede den...

en 45 årig mand og en lille knægt HAR ikke sådan et forhold...

Men at medierne kan dreje det hele... Tja det passer... Ligesom at mange siger manden er uskyldig... Så siger mange flere at han er skyldig... Ikke så underligt når han deler seng med små børn og hans eneste venner er under 13...

Mon han leger med sine børns venner? :))

55

onsdag, 9. marts 2005, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

:roller: Nej du kan ikke andet, derfor burde du forstå så meget at medierne kan manipulere din mening som de lyster. Men det gør du åbenbart ikke.

Sikke en gang vås - du ved da ikke hvad han baserer sin mening på - bare fordi man ikke mener præcis det samme som dig - så er man "manipuleret af medierne" ? - Get real :roller: :roller:

Citeret

Det med barnet, ja måske ikke så smart, men alle begår vel fejl, nu skal du tænke på at han bliver overvåget stort set 24/7..

Begår alle fejl som at holde sin søn ud foran folk, fra fjerde etage ?( ?( - I sure don't hope so! :boxed: :rolleyes:

Citeret

Noget andet, tror ikke du kan beskylde ham for værende pædofil udelukkede på det.

Det har han jo ligesom heller ikke gjort - læs dog hvad der bliver skrevet! :roller:

Citeret

Igen noget du har ud af den blå luft - hvorfor holder du dig ikke bare til hvad der bliver sagt, istedet for det crap dér ?( :dots:

1. Jeg har på intet tidspunkt sagt at man bliver manipuleret af medierne, hvis man ikke mener det samme som mig. Nu er det vidst dig som skal læse hvad der står ;) jeg forsøger blot at sige hvad de andre allerede har sagt på en anden måde.

2. SHIT happens, hvis alle dine fejltagelser blev overvåget, tror jeg også der ville være nogle slemme nogle imellem. okay, måske ikke dig, men så hver anden person, what so ever.. De er der..

3. Blanede to posts sammen :crazyeyes: my bad :O

4. Igen forkerte post.

Her :drink: tag noget koldt at drikke, du virker sku lidt ophidset :)) Var da på ingen måde min mening at tænde dig så meget af :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (09.03.2005, 17:17)

56

onsdag, 9. marts 2005, 17:35

Vidne: Jackson onanerede med 13-årig

http://gossip.tv2.dk/article.php/2070470.html?forside

Troværdigt? :roller:

EDIT: Rod med links..

Fixed. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (09.03.2005, 17:38)

57

onsdag, 9. marts 2005, 18:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Fixed. ;)

Hehe, jae, er jo lidt svær at tolke, da det er broderen, dvs. samme mor.. Skulle jeg da mene :))
Anyway, hun kunne jo sagtens have fået ham til at lyve.

58

onsdag, 9. marts 2005, 18:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Fixed. ;)

Ka ikk lige se om du selv syns det er troværdigt eller ej, men prøv at kigge på linkets subdomænet.. Det siger alt! :roller:

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere

0

Første trailer til Halo: Nightfall

Microsoft har frigivet den før
Læs Mere

0

Motorola arbejder på 5.9 tommer Nexus Shamu

Ifølge rygterne, er Motorola i
Læs Mere

0

Her er Samsung Galaxy S5 Alpha

Den er god nok, Samsung arbejd
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.