Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hvad Michael Jackson bliver dømt og ikke dømt for, kommer ikke mig ved, og interesserer mig heller ikke. Han er efter min mening et sørgeligt resultat af hvad for meget berømmelse kan have af negative konsekvenser - i dette tilgælde at han er blevet halvtosset og sær.
Har ikke stemt. Synes nemlig ikke vi kan dømme en person - i dette tilfælde Michael Jackson - ud fra det som medierne viser. For dem gælder det ikke om at fortælle den fulde sandhed, men om at få enten så mange seere/lyttere eller sælge så mange blade/aviser som muligt. Vi aner ikke meget om de faktuelle ting omkring denne sag. Kun hvad medierne har klippet og klistret sammen til os.
Det er IMO, sådan set et stort mediecirkus, hvor de implicerede bliver decikeret på kryds og tværs, kun med et overordnet formål - Money, Money and more Money.
Yeps han har brugt for hjælp..
Tror også han snart han må være løbet tør for penge.. Men han udgiver jo bare en Greatest Hits Plade så blir han rig igen
Det er jo klart han løber tør for penge, når han bare køber for at købe.. Så i dokumentaren at han kom til en forhandler som handlede med møbler og antikke ting.. Han gik bare rundt og pegede så skrev de andre det ned..
Men igen, al respekt til hans musik, for det meste af det er fandme ikke mindre end genialt!
Han var da god engang men nu går det for meget op i alt det der med retssager og at han er pædofil osv. men ved ikke rigtig nu om han er skyldig eller hvad
Oprindeligt indlæg af Alaza
Først og fremmest, så er der ingen herinde, som kan have den ringeste chance for at vurdere hvor vidt han er skyldig eller ej, så synes det er en meget spekulativ afstemning at starte. Har stemt ved ikke, for det må være det eneste rimelige svar der er.
Hvad angår hans talent for musik, så mener jeg han er blandt de aller største igennem tiden.
Jeg tror han er uSkyldig fordi det i U.S.A er en folkesport at sagsøge hinanden og retsagen mod Michael Jackson måtte jo komme..
Han er jo ''The king of Pop''
Vi snakker om et land som dagligt sagsøre FastFood og Tobaks Firmaerne Fordi de ikke vidste det
Og det er ikke Første gang han er blevet sagsøgt af samme grund og tabt! så der sider sikkert en Fed Mor Til en dreng på 13 da syns det kunne være en god ide det kunne jo være hun vandt! Så hun kan købe endnu mere mad så hun så kan sagsøge McD Når Hun ikke kan trække vejret eller gå mere!
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Vi snakker om et land som dagligt sagsøre FastFood og Tobaks Firmaerne Fordi de ikke vidste det
Og det er ikke Første gang han er blevet sagsøgt af samme grund og tabt! så der sider sikkert en Fed Mor Til en dreng på 13 da syns det kunne være en god ide det kunne jo være hun vandt! Så hun kan købe endnu mere mad så hun så kan sagsøge McD Når Hun ikke kan trække vejret eller gå mere!
De er sku ikke Normale i det land
OT, kimsdipchips, hvorfor er du ikke online på msn?
Jeg tror han er uSkyldig fordi det i U.S.A er en folkesport at sagsøge hinanden og retsagen mod Michael Jackson måtte jo komme..
Han er jo ''The king of Pop''
grim. andet vil jeg ikke sige...
Yep han er ulækker, en død udgave af ...
Så vidt jeg ved siger han det er kommet af sig selv.. Men jeg tror det er operationer
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Tror også han snart han må være løbet tør for penge.. Men han udgiver jo bare en Greatest Hits Plade så blir han rig igen
Jeg tror ikke du skal regne med at han løber tør lige foreløbig..
Har iøvrigt ikke stemt MJ som skyldig. Jeg synes han er en freak, at han er selvfed og ynkelig - men børnepiller, det skal jeg ikke kunne sige.
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Jeg tror ikke du skal regne med at han løber tør lige foreløbig..
Næh måske ikke men alle de sager har sine omkostningere... Kan UMULIGT Tro han kan blive ved at hive penge op af hatten!