Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 6. marts 2005, 22:36

jeg vil sq ikke dømme ham. kan jo kun dømme efter hvad pressen siger, og det er i de fleste tilfælde ikke nok til at dømme en skid.

Så jeg vælger bare at tage rettens ord, når det en gang bliver færdigt.

22

søndag, 6. marts 2005, 22:37

Har ikke stemt. Synes nemlig ikke vi kan dømme en person - i dette tilfælde Michael Jackson - ud fra det som medierne viser. For dem gælder det ikke om at fortælle den fulde sandhed, men om at få enten så mange seere/lyttere eller sælge så mange blade/aviser som muligt. Vi aner ikke meget om de faktuelle ting omkring denne sag. Kun hvad medierne har klippet og klistret sammen til os.
Det er IMO, sådan set et stort mediecirkus, hvor de implicerede bliver decikeret på kryds og tværs, kun med et overordnet formål - Money, Money and more Money.

23

søndag, 6. marts 2005, 22:47

uskyldig :boxed: <------ Det noget jeg tror! dømmer ham ikke!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (06.03.2005, 22:47)

24

søndag, 6. marts 2005, 22:55

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

25

mandag, 7. marts 2005, 00:42

vi snakker om et land hvor folk kan finde på at hoppe ud foran en bil for at få en fed erstatning.

jeg tror faktisk han er uskyldig

dog har han brug for hjælp

26

mandag, 7. marts 2005, 07:16

Yeps han har brugt for hjælp..
Tror også han snart han må være løbet tør for penge.. Men han udgiver jo bare en Greatest Hits Plade så blir han rig igen :D

27

mandag, 7. marts 2005, 15:54

Det er jo klart han løber tør for penge, når han bare køber for at købe.. Så i dokumentaren at han kom til en forhandler som handlede med møbler og antikke ting.. Han gik bare rundt og pegede så skrev de andre det ned..

Men igen, al respekt til hans musik, for det meste af det er fandme ikke mindre end genialt!

Har ingen mening om hans skyld/uskyld.

MacBook Air - i7 powered ITX build

28

mandag, 7. marts 2005, 16:02

Han var da god engang men nu går det for meget op i alt det der med retssager og at han er pædofil osv. men ved ikke rigtig nu om han er skyldig eller hvad :boxed:

maxy

29

mandag, 7. marts 2005, 17:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Først og fremmest, så er der ingen herinde, som kan have den ringeste chance for at vurdere hvor vidt han er skyldig eller ej, så synes det er en meget spekulativ afstemning at starte. Har stemt ved ikke, for det må være det eneste rimelige svar der er.

Hvad angår hans talent for musik, så mener jeg han er blandt de aller største igennem tiden.

I'll drink to that :cheers:

30

mandag, 7. marts 2005, 18:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Hvad tror i?

Skyldig?
uSkyldig?

Aner ikke!

Jeg tror han er uSkyldig fordi det i U.S.A er en folkesport at sagsøge hinanden og retsagen mod Michael Jackson måtte jo komme..
Han er jo ''The king of Pop'' ;)

grim. andet vil jeg ikke sige...

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

31

mandag, 7. marts 2005, 20:12

Vi snakker om et land som dagligt sagsøre FastFood og Tobaks Firmaerne Fordi de ikke vidste det :roller:
Og det er ikke Første gang han er blevet sagsøgt af samme grund og tabt! så der sider sikkert en Fed Mor Til en dreng på 13 da syns det kunne være en god ide det kunne jo være hun vandt! Så hun kan købe endnu mere mad så hun så kan sagsøge McD Når Hun ikke kan trække vejret eller gå mere!

De er sku ikke Normale i det land :boxed:

32

mandag, 7. marts 2005, 20:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Vi snakker om et land som dagligt sagsøre FastFood og Tobaks Firmaerne Fordi de ikke vidste det :roller:
Og det er ikke Første gang han er blevet sagsøgt af samme grund og tabt! så der sider sikkert en Fed Mor Til en dreng på 13 da syns det kunne være en god ide det kunne jo være hun vandt! Så hun kan købe endnu mere mad så hun så kan sagsøge McD Når Hun ikke kan trække vejret eller gå mere!

De er sku ikke Normale i det land :boxed:

OT, kimsdipchips, hvorfor er du ikke online på msn? :boxed:

33

mandag, 7. marts 2005, 20:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Meesalith

Citeret

Hvad tror i?

Skyldig?
uSkyldig?

Aner ikke!

Jeg tror han er uSkyldig fordi det i U.S.A er en folkesport at sagsøge hinanden og retsagen mod Michael Jackson måtte jo komme..
Han er jo ''The king of Pop'' ;)

grim. andet vil jeg ikke sige...

Yep han er ulækker, en død udgave af ...
Så vidt jeg ved siger han det er kommet af sig selv.. Men jeg tror det er operationer :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (07.03.2005, 20:24)

34

mandag, 7. marts 2005, 20:23

Citeret

Tror også han snart han må være løbet tør for penge.. Men han udgiver jo bare en Greatest Hits Plade så blir han rig igen :D

Jeg tror ikke du skal regne med at han løber tør lige foreløbig..

Har iøvrigt ikke stemt MJ som skyldig. Jeg synes han er en freak, at han er selvfed og ynkelig - men børnepiller, det skal jeg ikke kunne sige.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (07.03.2005, 20:46)

35

mandag, 7. marts 2005, 20:24

Skyldig ,træk ham om bag ved og :camp: ham

36

mandag, 7. marts 2005, 20:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Jeg tror ikke du skal regne med at han løber tør lige foreløbig..

Næh måske ikke men alle de sager har sine omkostningere... Kan UMULIGT Tro han kan blive ved at hive penge op af hatten! 8o

37

mandag, 7. marts 2005, 20:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam
Skyldig ,træk ham om bag ved og :camp: ham

Vil da meget gerne høre hvad du basere dine anklager på?

Medierne :]

38

tirsdag, 8. marts 2005, 10:01

112% Skyldig !

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

39

tirsdag, 8. marts 2005, 10:07

aner ikke hvad jeg skal stemme.

Stemte VED IKKE

40

tirsdag, 8. marts 2005, 15:06

Stemte Aner ikke! da jeg ikk ku bekymre mig mindre om hvad den "mand" render og laver derovre.. Der sker squ ting der er langt værre rundt omkring hele tiden, det er kun fordi han er/var så kendt at der bliver gjort noget ud af det :dots:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (08.03.2005, 15:06)

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.