Michael Jackson

  • Hvad tror i?


    Skyldig?
    uSkyldig?


    Aner ikke!


    Jeg tror han er uSkyldig fordi det i U.S.A er en folkesport at sagsøge hinanden og retsagen mod Michael Jackson måtte jo komme..
    Han er jo ''The king of Pop'' ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Skyldig :camp:


    Nemlig.


    Hulefanden --> Ikke "King of pop" men "King of paedophiles".

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Nemlig.


    Hulefanden --> Ikke "King of pop" men "King of paedophiles".


    King of pop er noget han selv har fundet på ..


    Skrev det med '' [ King... ] '' Da jeg ikke selv mener han er så fantastisk. ;)

  • Først og fremmest, så er der ingen herinde, som kan have den ringeste chance for at vurdere hvor vidt han er skyldig eller ej, så synes det er en meget spekulativ afstemning at starte. Har stemt ved ikke, for det må være det eneste rimelige svar der er.


    Hvad angår hans talent for musik, så mener jeg han er blandt de aller største igennem tiden.

  • jeg vil virkelig ikke blande mig i det punkt...
    hvordan skulle vi her over i lille danmark vide om han er skyldig eller ikke... trækker nu mest til han er uskyldig af 1. grund... Moderen er tidligere blevet kendt skyldig i at hun har lavet det nummer som hun laver nu... men stemmer aner det ikke :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Først og fremmest, så er der ingen herinde, som kan have den ringeste chance for at vurdere hvor vidt han er skyldig eller ej, så synes det er en meget spekulativ afstemning at starte. Har stemt ved ikke, for det må være det eneste rimelige svar der er.


    Hvad angår hans talent for musik, så mener jeg han er blandt de aller største igennem tiden.


    Kan ikke siges mere præcist! Helt enig!

  • stemmer også "aner det ikke" da jeg virkelig ikke aner noget om det, jeg har kun hørt ting som peger på skyldig, men hvad ved jeg... og det med hans talent... han er nok en af de største pop iconer nogen sinde, han har gjort en forskel i poppens verden... personligt kan jeg ikke lide hans musik men det er underordnet

  • Jeg aner ikke om han er skyldig eller ej..


    Håber bare at det blivver en fair retsag..
    Og at de finder frem til om han nu er skyldig eller ej..


    Og hvis han er skyldig, så håber jeg da klart de har beviser nok til at bevise det..


    Men han er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    han er jo skyldig efter han selv har sagt det i et dokumentar film.


    han har sgu ikke sagt noge tmed han var skyldig.... der er stort forskel på at sige han godt kan lide at være sammen med børn og hygge sig med dem og sige man har haft sex med dem! det er noget fis at sige...

  • tja hvis der kommer nogle beviser for at han er skyldig er han for ulækker. Men der skal ikke være nogen tvivl om at han var for sej tilbage i 80'erne - al respekt for den musik han har lavet

  • Hvad Michael Jackson bliver dømt og ikke dømt for, kommer ikke mig ved, og interesserer mig heller ikke. Han er efter min mening et sørgeligt resultat af hvad for meget berømmelse kan have af negative konsekvenser - i dette tilgælde at han er blevet halvtosset og sær.