Hvad fanden gør man???

  • Jeg var til en fest her i aften og det var såmænd også ganske hyggeligt.. Lidt øl og sådan :D Værten som er en hot pige giver mig så hendes mobil for hun er ved at gå fuldstændig kold.. Nu sidder jeg så her hjemme med hendes mobil i lommen og der er alle mulige der skriver og ringer!


    hvad fanden gør man ? Går op med den imorgen når hendes forældre er hjemme..
    Ps: Det har jeg fucking ikke lyst til, da halvdelen af huset er raseret og nogle har pisset inddøre og et spejl er blevet smadret :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    som fx 50 kr til at snolde for :))


    Eller noget "snoller" :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    Kan næsten regne ud hva du mener :))


    Sikker :T

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg ville aflevere den til hende personligt.. eller lægge den i postkassen...


    Det minder mig om en fest for noget tid siden... Hvor der pludselig står en stiv stodder i døren og råber "Forældrene kommer" hvorefter 50 mennesker løber væk, flygter gennem vinduer havedøre osv. og løber væk fra huset, som var noget nær totalskadet :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg ville aflevere den til hende personligt.. eller lægge den i postkassen...


    Det minder mig om en fest for noget tid siden... Hvor der pludselig står en stiv stodder i døren og råber "Forældrene kommer" hvorefter 50 mennesker løber væk, flygter gennem vinduer havedøre osv. og løber væk fra huset, som var noget nær totalskadet :P


    og så kom forældrene ikke! :)


    Hvorfor stikker i af hvis forældrene kommer!? Det har jeg aldrig gjort.. Hvad skulle forældrene gøre alligevel, det er ikke dig der har inviteret 50+ mennesker!! :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg ville aflevere den til hende personligt.. eller lægge den i postkassen...


    Det minder mig om en fest for noget tid siden... Hvor der pludselig står en stiv stodder i døren og råber "Forældrene kommer" hvorefter 50 mennesker løber væk, flygter gennem vinduer havedøre osv. og løber væk fra huset, som var noget nær totalskadet :P



    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


    Fandme, gad jeg godt at se :T


    Synes at du skulle aflevere den personligt, hun ville nok blive meget glad ;)

  • Godmorgen Tweakere... Nu er problemet faktisk løst... Hendes mor og hende selv var her og hente den her til morgen.. Nu er der så dukket et andet problem op... For til festen var der nok ca. 30 mennesker hvor af jeg ikke kendte havldelen, og nu er der så blevet stjålet to bærbare computere!!!! 8o OG Politiet er involdveret og sådan noget lorte lort.. Skal lige understrege jeg ikke har nuppet nogen bærbar, men derfor bliver man self mistænkt... Og hendes forældre ringer rundt til alle der var til festen.. Det er også fint nok, men har bare ikke sagt jeg var til fest !! :( ;( Så nu er jeg famne på dybt vand igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    Godmorgen Tweakere... Nu er problemet faktisk løst... Hendes mor og hende selv var her og hente den her til morgen.. Nu er der så dukket et andet problem op... For til festen var der nok ca. 30 mennesker hvor af jeg ikke kendte havldelen, og nu er der så blevet stjålet to bærbare computere!!!! 8o OG Politiet er involdveret og sådan noget lorte lort.. Skal lige understrege jeg ikke har nuppet nogen bærbar, men derfor bliver man self mistænkt... Og hendes forældre ringer rundt til alle der var til festen.. Det er også fint nok, men har bare ikke sagt jeg var til fest !! :( ;( Så nu er jeg famne på dybt vand igen


    du skulle nok lige snakke med dine forældre om det, det HELE, før politiet kommer og fortæller dem om det HELE.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    ja, det er jeg nok desværre nødt til... Skal bare lige have taget mig sammen :(


    Du kan lige så godt få det overstået. Jeg ved af egen erfaring, at noget jeg kan blive mest skuffet/sur over, er at få en løgn stukket i hovedet fra min søn. Ærlighed kommer man længst med.


    Jeg har selv prøvet, at min søn har holdt en fest for 20 mand i mit hus. Der var smadret en del ting, brændt en højttaler af og og værst af alt, min Hardrock Cafè Sarajevo Zippo lighter var stjålet. Når man så af omveje, får detaljer om den fest at vide, bliver man f..... sur, især da der var forbud mod at holde fest. X(


    De svin, som har nakket de computere der, skal da bare nakkes. :evil:


  • Ja helt klart, sig at det ikke var dig med det samme !