Ny feature på tweak?

  • Er klar over I med vilje har fjernet muligheden for modtagelse af mails fra de tråde/emner man deltager i MEN, er en løsning på vej sammen med andre spændende ting evt.?


    Synes det er hammer svært at følge med i de tråde man giver support i, og til lige så stor skuffelse for den bruger man hjælper. Han vil jo ofte misse den support han har brug for :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Den må du altså gerne lige uddybe - for jeg forstår ikke et klap ... :boxed:


    Beklager så :)


    Det jeg mener er, NÅR man deltager i en tråd herinde, ville det jo være dejligt, hvis man fik en mail ved nyt indlæg i den givne tråd. Det vil lettere gøre muligheden for at følge med i de emner man deltager i.


    Altså forstået at denne "Email besked: Du får mail når der er svar på denne tråd."


    nu engang virkede

  • Det er ikke ligefrem en funktion, jeg ville komme til at savne. Jeg skulle da skovle mails væk, hvis jeg skulle have en mail, hver gang, der kom et svar i en tråd, jeg deltager i. :rolleyes:


    Jeg nøjes med det store overblik og min hukommelse. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Det er ikke ligefrem en funktion, jeg ville komme til at savne. Jeg skulle da skovle mails væk, hvis jeg skulle have en mail, hver gang, der kom et svar i en tråd, jeg deltager i. :rolleyes:


    Jeg nøjes med det store overblik og min hukommelse. ;)


    Helt enig :)


    Smid den evt. ind under 'hyperlinks' eller 'foretrukne', og så tjek den i ny og næ - der er vel ikke noget der direkte haster ? ;)

  • Problemet er jo hvis man deltager i 15-20tråde, men ja FORETRUKNE kan benyttes til dette.


    Synes bare man burde have muligheden for at kunne tilmelde e-mail notificering

  • Nahh, en feature jeg godt kan undvære.


    Dog er der noget andet jeg synes der kunne være lækkert, at popup funktionen ved ny PM kommer til at virke og at den med al verdens vold og magt ikke kan slåes fra af brugeren.


    Jeg har adskillige gange haft et PM der ikke blev læst, selv om personen har været på flere gange.

  • Quote

    Dog er der noget andet jeg synes der kunne være lækkert, at popup funktionen ved ny PM kommer til at virke og at den med al verdens vold og magt ikke kan slåes fra af brugeren.


    Det virker fint her hos mig, og har nu aldrig haft problemer med den funktion.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-


    Det virker fint her hos mig, og har nu aldrig haft problemer med den funktion.


    quote:
    Dog er der noget andet jeg synes der kunne være lækkert, at popup funktionen ved ny PM kommer til at virke og at den med al verdens vold og magt ikke kan slåes fra af brugeren.



    Der mener jeg heller ikke er mangler

  • Quote

    Hmmm wierd. 8o


    Prøv og chek dine profil indstillinger igennem for at være sikker, og ellers prøv og skriv til Martin og se om han kan hjælpe. Modtog sidst en PM i onsdags hvor den Popup kom, så det har også virket her fornyligt.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-


    Prøv og chek dine profil indstillinger igennem for at være sikker, og ellers prøv og skriv til Martin og se om han kan hjælpe. Modtog sidst en PM i onsdags hvor den Popup kom, så det har også virket her fornyligt.


    Har lige tjekket instillingerne og sendt pm's til mig selv uden nogen ændring, men vil da lige sende Martin en PM. :crazyeyes:

  • Quote

    Har lige tjekket instillingerne og sendt pm's til mig selv uden nogen ændring, men vil da lige sende Martin en PM.


    Har lige prøvet og smide dig en PM - Ellers har Martin nok svaret ....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight
    Nahh, en feature jeg godt kan undvære.


    Dog er der noget andet jeg synes der kunne være lækkert, at popup funktionen ved ny PM kommer til at virke og at den med al verdens vold og magt ikke kan slåes fra af brugeren.


    Jeg har adskillige gange haft et PM der ikke blev læst, selv om personen har været på flere gange.


    Ja se det var sgu et brugbart forslag. Man er tit ude for at en man kan se er på - ikke svarer på PM - hverken nu eller når vedkommende senere er på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    har aldrig brugt det og har klaret mig fint ind til videre, og jeg gider ihvertfald ikke til at slette 500 mails om dagen 8o



    Hmmmmmm - Hvis du ville modtage 500 mails om dagen pga. dit posteri på Tweak - så er der vist kun en ting at sige : Get a fucking life.. ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Hmmmmmm - Hvis du ville modtage 500 mails om dagen pga. dit posteri på Tweak - så er der vist kun en ting at sige : Get a fucking life.. ;) ;)


    ak ja der kom så lige en twist af humøret fra HOL :D