Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. marts 2005, 22:01

nu har jeg længe tænkt over det :D
ZZZZ
ZEZ ZNAKKEZ osv. hvor bøsset er det?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

2

torsdag, 3. marts 2005, 22:04

Det var dog en mærkværdig afstemning .. Kan virkelig ikke se hvorfor det skulle være bøsset ..

Det er da nærmere en samling hjernedøde poptøser/drenge der bruger sådan et sprog .. ;)

3

torsdag, 3. marts 2005, 22:04

Prøver du at finde frem til om folk synes det er bøsset at skrive alle s'er med z'er eller?
Undskyld men forstår ikk spørgsmålet :boxed:

Synes det er fint nok hvis folk gør det.. Det eneste sted jeg gør det er med føzdag..

Det er måske lidt bøsset hvis man også udtaler det sådan, men har squ ikk noget imod folk der skriver det sådan..

4

torsdag, 3. marts 2005, 22:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Det var dog en mærkværdig afstemning .. Kan virkelig ikke se hvorfor det skulle være bøsset ..

Det er da nærmere en samling hjernedøde poptøser/drenge der bruger sådan et sprog .. ;)

DEt er tøzzer der har valgt at man skal skrive sådan her.... zå zynes bare lige det skulle en tur op og vænde ik zå?

du må sgu indrømme at hvis du så en dreng skrive det så ville du nok slå ham rimelig hårdt :D

5

torsdag, 3. marts 2005, 22:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Citeret

DEt er tøzzer der har valgt at man skal skrive sådan her.... zå zynes bare lige det skulle en tur op og vænde ik zå?

du må sgu indrømme at hvis du så en dreng skrive det så ville du nok slå ham rimelig hårdt :D

Ja men kun fordi man ikk slår på piger :))

Det gør jo bare at man ska bruge dobbelt så lang tid på at læse en sætning :rolleyes:

6

Hmmm... Er denne tråd ikke lidt bøsset ?... :))

7

ærlig talt synes jeg det er lidt irriterende nogle folk skriver på den måde idag, synes det er grimt og for poptø(z)eagtigt ;)

Men synes ikke man kan sige det er (bøsset)..

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

8

torsdag, 3. marts 2005, 22:08

Hvad sker der for det forum.. Godt nok er det et off-topic.. Meeeen..

9

torsdag, 3. marts 2005, 22:09

Citeret

Der er rent faktisk også drenge der gør det .. Var der i hvert fald da jeg forlod Jubii Chat for nogle år siden .. Og du kan se det samme på Ofir .. Såeh ..

10

torsdag, 3. marts 2005, 22:09

Lidt fimset måske ;)

11

torsdag, 3. marts 2005, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi

hvad er din mening Bubbi? det kan godt være du mener det er lame måske er det... Men du kan sgu godt svare i stedet for bare at hamre det ned??

det er sådan noget som ligesom ødelægger meningen med et indlæg...

Nårh..

men det lyder lidt som om jeg bliver nedstemt men kom nu lige :D

12

torsdag, 3. marts 2005, 22:11

Citeret

Citeret

Der er rent faktisk også drenge der gør det .. Var der i hvert fald da jeg forlod Jubii Chat for nogle år siden .. Og du kan se det samme på Ofir .. Såeh ..

jamen er det ikke lidt klamt ??

13

torsdag, 3. marts 2005, 22:12

Citeret

Citeret

hvad er din mening Bubbi? det kan godt være du mener det er lame måske er det... Men du kan sgu godt svare i stedet for bare at hamre det ned??

det er sådan noget som ligesom ødelægger meningen med et indlæg...

Nårh..

men det lyder lidt som om jeg bliver nedstemt men kom nu lige :D

Han mener sikkert bare at det er noget underligt at spørge om på et hardware/software forum.. SELVOM det er i Off Topic.. Har jeg forstået dig ret Bubbi?

14

torsdag, 3. marts 2005, 22:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Han mener sikkert bare at det er noget underligt at spørge om på et hardware/software forum.. SELVOM det er i Off Topic.. Har jeg forstået dig ret Bubbi?

det kan da godt være at det er det han mener men hvis han skal kommenterer sådan noget ville det så ikke kun være rimeligt at han så samtidig svare på spørgsmålet... for ellers er der jo ingen mening med den post ?

15

torsdag, 3. marts 2005, 22:27

hva sker der her? jesus christ

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

16

torsdag, 3. marts 2005, 22:27

Citeret

´

Jep, det er en del af det nye cirkus tweak.dk - offtopic :crazyeyes:

17

torsdag, 3. marts 2005, 22:30

D R zQ da VæRRe NåR FolkH zKriVeR ZåDanH HeR!

ZyNeZ iKKeH D R BøZZeT At ZkriVe MeD Z!
ViL BaRe HelZt iKKe zE på D!

:T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (03.03.2005, 22:32)

18

torsdag, 3. marts 2005, 22:34

Citeret

jamen er det ikke lidt klamt ??

Jeg kan ikke se det klamme i det? Hvorfor skulle det være det? Det er da først "klamt" når man tillader sig at generalisere som du gør med den her tråd!

IMO er det derimod en mishandling af det danske sprog, og forstår godt, hvorfor der er så mange unge mennesker der ikke læser og skriver ret godt, sådan som der bliver skrevet i dag ..

19

torsdag, 3. marts 2005, 22:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
hva sker der her? jesus christ

Jep, tror sq jeg smutter ind på www.overclocking.dk er temmelig sikker på der er lidt mere seriøsitet. :boxed:

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

20

torsdag, 3. marts 2005, 22:37

Citeret

Jeg kan ikke se det klamme i det? Hvorfor skulle det være det? Det er da først "klamt" når man tillader sig at generalisere som du gør med den her tråd!

IMO er det derimod en mishandling af det danske sprog, og forstår godt, hvorfor der er så mange unge mennesker der ikke læser og skriver ret godt, sådan som der bliver skrevet i dag ..

100% enig. :)

Hader når folk bruger det. :/

Dog stemte jeg TOTALT BØSSET ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.