Mor råber: "OWNED" - Mormor synger: "Gå MMS-Amok"

  • Jaa, det var sådan her det skete: Jeg sad og spillede lidt CS, jeg rammer en fyr i hovedet og råber "OWNED!".Min mor stod lige bag ved mig, og da hun hørte det kaldte hun mig skør :roller:. Lidt hen på aftenen kommer jeg ned i køkkenet og min mor er ved at lave kylling. Pludselig trækker hun en kniv, stabber kyllingen i maven og råber "OWNED!" (Skal lige siges at min mor IKKE er psykopat og/eller spiller computer :D). I det samme ringer min søster, der er ved min mormor, og fortæller at min mormor (På 78 år) sidder og synger "Gå MMS-Amok!"


    Og de voksne siger at VI bliver skøre af fjernsyn og computer? :T Nogle der har oplevet noget lignende, hvor bekendte/familie har "taget skade" af de elektroniske medier?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jaa, det var sådan her det skete: Jeg sad og spillede lidt CS, jeg rammer en fyr i hovedet og råber "OWNED!".Min mor stod lige bag ved mig, og da hun hørte det kaldte hun mig skør :roller:. Lidt hen på aftenen kommer jeg ned i køkkenet og min mor er ved at lave kylling. Pludselig trækker hun en kniv, stabber kyllingen i maven og råber "OWNED!" (Skal lige siges at min mor IKKE er psykopat og/eller spiller computer :D). I det samme ringer min søster, der er ved min mormor, og fortæller at min mormor (På 78 år) sidder og synger "Gå MMS-Amok!"


    Og de voksne siger at VI bliver skøre af fjernsyn og computer? :T Nogle der har oplevet noget lignende, hvor bekendte/familie har "taget skade" af de elektroniske medier?


    Ved ikke, men dein historie er mega griner :D

  • HAAHAH! *G* :D


    Var også pisse sjovt til lan så er der ind der RÅBER helt vildt højt.. hahaha "LOL" Så er der en anden der siger.. du siger ikke LOL.. IRL <- hahaha :D


    Den er sjov hvis man fatter den =D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Ah, der har da været et par sjove jokes :)


    Det ku ikk være mere rigtigt ;) Du skriver det nemlig i datid :D


    Ej han er nu meget sjov, men syns mere hans helt gamle halløj var fedest :) Ham og ham den anden fætter :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
    HAAHAH! *G* :D


    Var også pisse sjovt til lan så er der ind der RÅBER helt vildt højt.. hahaha "LOL" Så er der en anden der siger.. du siger ikke LOL.. IRL <- hahaha :D


    Den er sjov hvis man fatter den =D


    Det gør min stedsøn den tørre hund. Efter mange år med CS clan og teamspeak, siger han nu lol i stedet for at grine højt. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det gør min stedsøn den tørre hund. Efter mange år med CS clan og teamspeak, siger han nu lol i stedet for at grine højt. :boxed:


    Det mener du ikke? :)) 8o Vi andre griner sådan " HAHAHA" han siger bare "LOL" :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Det mener du ikke? :)) 8o Vi andre griner sådan " HAHAHA" han siger bare "LOL" :)


    Jo...Han siger bare LOL... Jeg griner til gengæld højt, hver gang jeg ser ham gøre det. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK


    Det mener du ikke? :)) 8o Vi andre griner sådan " HAHAHA" han siger bare "LOL" :)


    Det gør jeg altså også, og jeg har aldrig rigtigt været CS geek :))


    Lægger ikk engang mærke til det mere, siger bare lol i ny og næ :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det gør jeg altså også, og jeg har aldrig rigtigt været CS geek :))


    Lægger ikk engang mærke til det mere, siger bare lol i ny og næ :D


    Ja alle cs geeks siger lol hele tiden.. Når jeg spiller source er der mindst 2-3 stykker der siger LOL efter HVER runde.. :T

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com