Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. marts 2005, 21:00

Jaa, det var sådan her det skete: Jeg sad og spillede lidt CS, jeg rammer en fyr i hovedet og råber "OWNED!".Min mor stod lige bag ved mig, og da hun hørte det kaldte hun mig skør :roller:. Lidt hen på aftenen kommer jeg ned i køkkenet og min mor er ved at lave kylling. Pludselig trækker hun en kniv, stabber kyllingen i maven og råber "OWNED!" (Skal lige siges at min mor IKKE er psykopat og/eller spiller computer :D). I det samme ringer min søster, der er ved min mormor, og fortæller at min mormor (På 78 år) sidder og synger "Gå MMS-Amok!"

Og de voksne siger at VI bliver skøre af fjernsyn og computer? :T Nogle der har oplevet noget lignende, hvor bekendte/familie har "taget skade" af de elektroniske medier?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

2

torsdag, 3. marts 2005, 21:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion
Jaa, det var sådan her det skete: Jeg sad og spillede lidt CS, jeg rammer en fyr i hovedet og råber "OWNED!".Min mor stod lige bag ved mig, og da hun hørte det kaldte hun mig skør :roller:. Lidt hen på aftenen kommer jeg ned i køkkenet og min mor er ved at lave kylling. Pludselig trækker hun en kniv, stabber kyllingen i maven og råber "OWNED!" (Skal lige siges at min mor IKKE er psykopat og/eller spiller computer :D). I det samme ringer min søster, der er ved min mormor, og fortæller at min mormor (På 78 år) sidder og synger "Gå MMS-Amok!"

Og de voksne siger at VI bliver skøre af fjernsyn og computer? :T Nogle der har oplevet noget lignende, hvor bekendte/familie har "taget skade" af de elektroniske medier?

Ved ikke, men dein historie er mega griner :D

3

torsdag, 3. marts 2005, 21:04

HAAHAH! *G* :D

Var også pisse sjovt til lan så er der ind der RÅBER helt vildt højt.. hahaha "LOL" Så er der en anden der siger.. du siger ikke LOL.. IRL <- hahaha :D

Den er sjov hvis man fatter den =D

4

torsdag, 3. marts 2005, 21:08

HaHa !!

Min mor grinte af ét Fin Nørbygård show ... Syntes selv det er ret morsormt :D ( altså ikke showét .. men min mor )

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Raller" (03.03.2005, 21:09)

5

torsdag, 3. marts 2005, 21:08

damn en go griner jeg fik på af det :)

6

torsdag, 3. marts 2005, 21:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW

Var også pisse sjovt til lan så er der ind der RÅBER helt vildt højt.. hahaha "LOL" Så er der en anden der siger.. du siger ikke LOL.. IRL <- hahaha :D

Hah, ja jeg forstår den da :D Lidt dobbeltmoralsk har man da altid lov til at være :P

7

torsdag, 3. marts 2005, 21:23

ROFL :))
Har prøvet lignende med mine forældre :crazyeyes:

maxy

10

torsdag, 3. marts 2005, 22:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raller
HaHa !!

Min mor grinte af ét Fin Nørbygård show ... Syntes selv det er ret morsormt :D ( altså ikke showét .. men min mor )

Og hvorfor er det så morsomt?

11

torsdag, 3. marts 2005, 22:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

HaHa !!

Fordi nogen ikk finder den mand morsom mere :))

12

torsdag, 3. marts 2005, 22:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Citeret

HaHa !!

Ah, der har da været et par sjove jokes :)

13

torsdag, 3. marts 2005, 22:09

OMG LOL :P :)) :rolleyes:

Noget med X :clap:

14

torsdag, 3. marts 2005, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion

Citeret

Citeret

Citeret

HaHa !!

Ah, der har da været et par sjove jokes :)

Det ku ikk være mere rigtigt ;) Du skriver det nemlig i datid :D

Ej han er nu meget sjov, men syns mere hans helt gamle halløj var fedest :) Ham og ham den anden fætter :P

15

torsdag, 3. marts 2005, 22:12

Citeret

Det gør min stedsøn den tørre hund. Efter mange år med CS clan og teamspeak, siger han nu lol i stedet for at grine højt. :boxed:

16

torsdag, 3. marts 2005, 22:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Det gør min stedsøn den tørre hund. Efter mange år med CS clan og teamspeak, siger han nu lol i stedet for at grine højt. :boxed:

Det mener du ikke? :)) 8o Vi andre griner sådan " HAHAHA" han siger bare "LOL" :)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MvK" (03.03.2005, 22:16)

17

torsdag, 3. marts 2005, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af MvK
Det mener du ikke? :)) 8o Vi andre griner sådan " HAHAHA" han siger bare "LOL" :)

Jo...Han siger bare LOL... Jeg griner til gengæld højt, hver gang jeg ser ham gøre det. :))

18

torsdag, 3. marts 2005, 22:19

Citeret

Citeret

Citeret

Det gør jeg altså også, og jeg har aldrig rigtigt været CS geek :))

Lægger ikk engang mærke til det mere, siger bare lol i ny og næ :D

19

torsdag, 3. marts 2005, 22:32

Citeret

Citeret

8o jesus

20

torsdag, 3. marts 2005, 22:34

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det gør jeg altså også, og jeg har aldrig rigtigt været CS geek :))

Lægger ikk engang mærke til det mere, siger bare lol i ny og næ :D

Ja alle cs geeks siger lol hele tiden.. Når jeg spiller source er der mindst 2-3 stykker der siger LOL efter HVER runde.. :T

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.