Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. marts 2005, 17:54

har hørt at hvis man bygger en aktiv subwoofer med forstærker....så skal den i et rum for sig selv eller beskyttes på anden vis. ellers går den i smadder!!

og mit spørgsmål er så gælder det samme ved delefiltre?? :BOOM BOOM:

2

onsdag, 2. marts 2005, 19:30

Det er vel pga. vibrationerne de ikke putter forstærkeren ind i subben, komponenterne skulle jo helst ikke begynde at rasle sig løs.
Tvivler meget stærkt et delefilter tager skade af at være inde i subben..

My 50 cent's

Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

3

onsdag, 2. marts 2005, 21:31

PRØV LIGE AT HØRE!

Nu må i små drenge, som af uransagelige grunde er kommet i en kæmpe ustyrelig flok her til boardet, lige tage jer sammen.

Du har været her siden d. 22. februar. Du har 34 posts ialt. Og af de 34 posts er 14 nye tråde du har oprettet!!

Så vidt jeg mindes har du allerede haft flere tråde om de f*cking højtalere, så bliv dog i den tråd. Forhelvede mand...

X(

4

onsdag, 2. marts 2005, 23:15

rolig nu :D han er ny, som du selv siger..
han skal nok lære det engang, syntes lige der har været en tråd om at vi ikke snakkede pænt til hinaden, ;)

MBP 13"

5

onsdag, 2. marts 2005, 23:43

synes det er ret pænt skrevet. Ja jeg giver ham en sviner, som er fuldstændigt fortjent. Men jeg bruger da ikke unødigt grimt sprog.

Og så er det sguda lige meget om han er ny. Nåh men så håber jeg du har fattet det nu. Og også alle jer andre nye! :roller:

6

torsdag, 3. marts 2005, 08:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
PRØV LIGE AT HØRE!

Nu må i små drenge, som af uransagelige grunde er kommet i en kæmpe ustyrelig flok her til boardet, lige tage jer sammen.

Du har været her siden d. 22. februar. Du har 34 posts ialt. Og af de 34 posts er 14 nye tråde du har oprettet!!

Så vidt jeg mindes har du allerede haft flere tråde om de f*cking højtalere, så bliv dog i den tråd. Forhelvede mand...

X(

Styr lige dit sprog. Vi skal alle starte et sted og du byder ikke ligefrem velkommen til en ny.
Er skide træt af den slags udbrud fordi en ny har lavet x tråde.
Du skal ikke regne med hjælp fra min side med mindre du tænker dig bare lidt om inden du poster

MacBook Air / i5 4250U / 4GB DDR3 /13,3" LED [1440*900] / Intel HD 5000
128GB PCI-e SSD / Airport Extreme [ac] / iSight / Bluetooth 4,0

iPhone 5 / 2TB Apple Time Capsule / Brother DCP J725DW [WiFi]
Nikon D300 / Synology DS 214+ @ 2*2TB WD Red

7

torsdag, 3. marts 2005, 08:53

jeeeez... bare fordi man er ny skal man sguda ikke proppe vores board med alskens bs.

Hjælp til hvad? :boxed:

8

torsdag, 3. marts 2005, 09:18

Citeret

jeeeez... bare fordi man er ny skal man sguda ikke proppe vores board med alskens bs.

Hjælp til hvad? :boxed:

nej, men man giver folk en chance til at starte !

Du var da nok også selv sådan eller lignende da du startede her!

9

torsdag, 3. marts 2005, 09:23

heh nej det var jeg bestemt ikke. Og jeg mindes da heller ikke andre der har lavet mange tråde. Det må være en rekord :]

10

torsdag, 3. marts 2005, 12:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rolex
rolig nu :D han er ny, som du selv siger..
han skal nok lære det engang, syntes lige der har været en tråd om at vi ikke snakkede pænt til hinaden, ;)

Rigtigt :dance:

Lecter: Kan godt se din point, men at tale som en gylletank gør dig selv til ulven... :D

11

torsdag, 3. marts 2005, 13:30

No more talking.

Vi burde splejse om sådan en her til LecTer... :))

12

torsdag, 3. marts 2005, 13:42

Citeret

heh nej det var jeg bestemt ikke. Og jeg mindes da heller ikke andre der har lavet mange tråde. Det må være en rekord :]

Hvor end nytteløst du definerer det så ændrer det ikke på det fakta at vi ønsker en ordentlig tone. JEg ser bestemt et sådan udbrud fra dig som et større problem end en ny som opretter en masse tråde. Der er som sagt en indgangs periode hvor man lærer "proceduren" at kende.

13

torsdag, 3. marts 2005, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Purple-Hands
har hørt at hvis man bygger en aktiv subwoofer med forstærker....så skal den i et rum for sig selv eller beskyttes på anden vis. ellers går den i smadder!!

og mit spørgsmål er så gælder det samme ved delefiltre?? :BOOM BOOM:

Når man bygger subwoofere med aktivt delefilter, skal disse gerne have en rum for sig selv, som du selv nævner.. :)

Dette gælder ikke, når man har med passive delefiltre at gøre.. Du kan bare skrue dit filter fast i bunden (gerne i hjørnet), og overdække det med den dæmpemasse, som du bruger i resten af kabinettet.. :)..

Ekstra støddæmpning ville være spild!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Seneste tests og artikler

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Call of Duty: Advanced Warfare kommer ikke til Wii U

Sledgehammer Games har bekræft
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Note 3 Neo får KitKat

Samsung er begyndt at rulle Go
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 34

Tweak.dk tager igen i denne ug
Læs Mere

0

HTC One M8 For Windows smartphone er officiel

HTC har officielt annonceret d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.