nu var sneen næsten væk

  • ØV. nu var sneen næsten væk, og nu er der næsten mere sne en før bare på et par timer, det er sq sygt, og trælst, andre en mig der syns det er pis trælst med alt det lorte sne?.. det er så skide lamt at komme rundt i :chain: sry mit sprog, men er sq ved at værer godt træt af det...


    Mvh Mercie.dk

  • Tjaa, så længe dine problemer ikke er større, så må du generelt have det ret nemt :] - Sne kommer der sq flere gange om året - og så længe du bor i Danmark må du jo bare lære at leve med det...

  • Kan være noget om det, men jeg vil nu hellere ha' sne end regn. Der er på en eller anden måde noget specielt ved f.eks. sne-landskaber og den stilhed som en go' dyne sne gi'r. 8)
    Men jeg er nu også mest til 20 - 25 grader's solskins vejr. Det er IMO det idéelle. :]
    Har jeg det ihf. rigtig godt med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Kan være noget om det, men jeg vil nu hellere ha' sne end regn. Der er på en eller anden måde noget specielt ved f.eks. sne-landskaber og den stilhed som en go' dyne sne gi'r. 8)
    Men jeg er nu også mest til 20 - 25 grader's solskins vejr. Det er IMO det idéelle. :]
    Har jeg det ihf. rigtig godt med.


    Sådan skal det se Dagens avis, 20 grønne look og et tomt cola glas... der er en livsnyder :D


    EDIT: Kan nu også beedre lide sne end regn... Jeg har det på den måde at jeg kan både lide sommer og vinter.. det er dejligt med lidt forandring.. hader dog forår pga. høfeber X( :lame:

  • Har sgu ikke noget imod sne... hellere det end regn og blæst.


    Sne og kulde kan man bare tage varmt tøj på så er den klaret.


    Hyggeligt er det og et snelandskab ser sgu da ret godt ud :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    Der er jeg sq helt enig der, synes også det er ganske hyggelig/flot når der ligger sne udenfor ;)


    Jeg kan også godt li sne, synes det er rigtigt hyggeligt :D menn her kl. 7.00 da jeg skulle kører konen på arbejde skulle jeg ud og grave bilen fri :rolleyes: der er sku godt nok kommet meget sne her på Sydsjælland, og ja snelandskabet ser rigtig flot ud :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    Der er jeg sq helt enig der, synes også det er ganske hyggelig/flot når der ligger sne udenfor ;)


    Helt sikkert, det er fandme hyggeligt med alt det sne. :D Ville ønske jeg ikke skulle arbejde idag, for så skulle jeg godt nok ud med mit kamera og tage nogle billeder rundt omkring. :(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ja jeg synes nu os vi trænger til noget sol fremfor alt den sne, jeg hader gårdmændenes salt, de kan ikke finde ud af det der ligger en hel bunke der hvor de salter :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    Sådan skal det se Dagens avis, 20 grønne look og et tomt cola glas... der er en livsnyder :D


    EDIT: Kan nu også beedre lide sne end regn... Jeg har det på den måde at jeg kan både lide sommer og vinter.. det er dejligt med lidt forandring.. hader dog forår pga. høfeber X( :lame:


    Det er nu resterne af en sjus - sidder faktisk og venter på, at den næste bliver lavet. :))

  • Arh come on mand, det er da den bedste tid, så kan man da smide en radiator under noget sne, så vandet først bliver koldt :evil: . Ej, det er skam bedre end regn.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Jeg HADER sne. Var ude at skovle fortovet fri for sne og 1 time efter, vælter det ned med sne... Grrr.


    Kørte til Augustenborg og retur kl. 05.30 i morges. Folk tøffede med 20-30 km/t og ikke ret mange af dem holdt afstand. :rolleyes: 1 time om at køre 2 x 15 km. That sucks.

  • Vi fik først sne igår... Der kom en hel del på 30 minutter, men ellers har der ikke været andet end 5-10 minutters små-byger - Ved ikk hvorfor sneen hopper uden om Ama'r for tiden :)


    Ka nu godt lide sne, men på visse betingelser :))
    Det ska falde lodret ned - det nytter ikk noget at blæsten fyrer det lige ind i fjæset på en :P
    Det skal være koldt nok til ikk at blive til sjap inden for 1-2 dage - Sjap er simpelthen det mest deprimernde vejr-fænomen der findes... :roller:


    Men nu kunne jeg altså også godt bruge bagende sol, så man ka gå uden for en dør, uden at iføre sig vintertøj som sku man til Sibirien :D



    Kort sagt: Sne er flot, men 23° ser flottere ud :)

  • Jeg ka godt li hvis man får en enkelt dag eller 2 hvor ALT er dækket med sne.. Men så må det os godt forsvinde.. Gider ikk alt det her, pletvis snevejr vi er rendt ind i. Glæder mig til sommer..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra