Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. februar 2005, 16:12

Jeg ved godt at følgende er fucking klamt men ikke desto mindre har jeg virkelig brug for et råd!

Efter en fest er der en idiot der har brækket sig i hele min seng uden at fjerne det. dvs det har ligget der natten over. Det er en sovesofa og det var på selve betrækket.

Findes der nogen der ved hvordan man fjerner lugten og pletterne på bedst vis, så jeg er fri for at skulle invistere i en ny madrass???

2

mandag, 28. februar 2005, 16:17

Prøv Cillitbang :D Ser da godt ud i reklamen, men tvivler nu på at den kan gøre en mønt ren på 3 sekunder :boxed:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

3

mandag, 28. februar 2005, 16:24

Biosol sælger madras-rens, Det er godt og skåner miljøet.

4

mandag, 28. februar 2005, 16:31

Hvor findes sådan noget biosol og har du prøvet det på bræk?

5

mandag, 28. februar 2005, 16:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion
Prøv Cillitbang :D Ser da godt ud i reklamen, men tvivler nu på at den kan gøre en mønt ren på 3 sekunder :boxed:

CILLITBANG virker IKKE en skid, har prøvet det til Rengøring i en Forretning...

Salmiak Rengøring VIRKER alle steder...

Eller noget Skrappere endnu CELLULOSE FORTYNDER, men brug det med OMTANKE

6

mandag, 28. februar 2005, 16:48

Altså det er jo ik en alm. madrass men en futon seng med betræk... Vil salmiak ik total ødelægge betrækket?

7

mandag, 28. februar 2005, 16:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af miniebbe
Altså det er jo ik en alm. madrass men en futon seng med betræk... Vil salmiak ik total ødelægge betrækket?

salmiak er rimelig "grov" så det tror jeg oss :D

8

mandag, 28. februar 2005, 17:01

Hvad pokker stiller jeg op? den lugt skal altså bare væk drenge!!

9

mandag, 28. februar 2005, 17:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion

Cellulose fortynder er noget skidt noget, skulle engang fjerne maling fra et keyboard, men der var ikke meget keyboard tilbage...

10

mandag, 28. februar 2005, 17:21

prøv evt. Rodalon, kan købes i bilka osv.

2005=6029 .. 2003=13433 .. 2001=24k+ .. AQ3=73k+

11

mandag, 28. februar 2005, 17:28

hvad end du får ondt i hjernen at lugte til, sku virke :clap:

Ej, køb Hagerty S.O.S. møbelrens! Koster 60 kr. Der er jo en grund til det hedder møbelrens :crazyeyes:

12

mandag, 28. februar 2005, 18:39

Jeg ved i hvertfald at Vanish eller hvad det hedder, den lyserøde flaske, virker rigtig godt. Det fjerner rimelig sygt pletter og sådan af alt, så du kan vel vaske betrækket i det? :)

- Trine, hende den fine

13

mandag, 28. februar 2005, 18:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nik.dk

Svampe Dræber? :roller:

14

mandag, 28. februar 2005, 18:51

Biosol sælger også røg og lugtfjerner. Meget effektivt.

15

mandag, 28. februar 2005, 18:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nik.dk

Svampe Dræber? :roller:

Det tager lugten...

16

mandag, 28. februar 2005, 18:58

Det er mest lugten det handler om fordi jeg kan bare vende madrassen om...

17

mandag, 28. februar 2005, 20:25

hvis du ikke får fjernet brækket kan du sgu pøse så meget lugtfjerner på, du har lyst til. Madrassen vil stadigt blive ved med at lugte.

Umiddelbart tror jeg ikke at et salmiak rengøringsmiddel blandet i vand vil ødelægge betrækket, men lad være med at hænge mig op på det.

PS. Måske du skulle prøve et andet forum. Vi er måske ikke de bedste at spørge herinde :))

18

mandag, 28. februar 2005, 20:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Jeg ved i hvertfald at Vanish eller hvad det hedder, den lyserøde flaske, virker rigtig godt. Det fjerner rimelig sygt pletter og sådan af alt, så du kan vel vaske betrækket i det? :)

Vanish er da ikke det bedste :D det en blå trøje som fik en hvid plet mit på trøjen efter vasken :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

19

mandag, 28. februar 2005, 21:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Cellulose fortynder er noget skidt noget, skulle engang fjerne maling fra et keyboard, men der var ikke meget keyboard tilbage...

Sagde JO til dig, du skulle være MEGET forsigtig ;)

20

mandag, 28. februar 2005, 21:16

Katoffelmel, lad det ligge i noget tid og søvsug det op :P eller kan du jo bare brække dig oven i, så føles det ikke så klamt...? for så er det jo dit eget... :boxed:

Eller pøv Vanish eller hvodan man nu staver det :D Det skulle efter signe fjerne alt...

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.