problemer med at reply til folk

  • Hej Tweak jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg kan godt logge ind og jeg kan godt skrive nye threads, men jeg kan ikke reply tilbage til folk i en oprettet thread. Så skriver den dette her:


    Du er nægtet adgang på grund af:


    * Du er ikke logget på. Du kan eventuelt registrerer dig, Klik her.
    * Din bruger konto er spæret.
    * Du prøver at få fat i en side der ikke er adgang til.


    Måske nogle der kan hjælpe mig??


    Mvh.
    IceMatiK

  • nå nu tror jeg jeg har fundet ud af det :) skulle bare logge ud og ind igen :D havde jeg bare ikke lige prøvet endnu.

  • du sikker på du ikk har gjort det i tråde der har været lukket?


    sorry for OT, men tjeck lige efter stavefejl i din sig...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af IceMatiK
    hmmm min fejl alligevel, jeg kan ikke reply til andre ind mine egne threads :( plz hjælp alligevel :)


    Hvordan kan du så skrive den der?? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af IceMatiK
    hmmm min fejl alligevel, jeg kan ikke reply til andre ind mine egne threads :( plz hjælp alligevel :)


    Lyder underligt. Sikker på at det ikke er en fejl 40? He he he... Jeg må godt drille dig lidt nu. Du er sikkert ikke til at skyde igennem, oven på den læreplads du lige har fået. :boxing:


    Send en PM til en af moderatorerne eller endnu bedre, til Martin som er the big boss her. Han plejer at være et geni til at løse den slags problemer. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvis du ikke har opdaget det, så er han faktisk i sin egen tråd ..


    Doh .. :))


    ahh havde ik lige set det der "ind" som burde være "end" nok der for... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    ahh havde ik lige set det der "ind" som burde være "end" nok der for... :crazyeyes:


    Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne threads" bagefter? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne treads" bagefter? :))


    ROFL :)) - Den var vist ik' helt go' *G* ;) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne threads" bagefter? :))


    hvis du fjerner nd i "ind" giver det hele mening... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    hvis du fjerner nd i "ind" giver det hele mening... :))


    Det gør det også, hvis du bruger din hjerne... *G*... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    hvis du fjerner nd i "ind" giver det hele mening... :))


    Du er virkelig langt ude nu .. Han kan jo netop godt reply i sine egne tråde, så der skal jo ikke står i ..


    Desuden er det efterhånden en fejl mange laver - altså at skrive ind i stedet for end ..


    Virkelig svært at regne ud .. :roller:


    Og kan du så bare ikke bestemme dig for hvad der troede der skulle stå, inden du kommer endnu mere på dybt vand ..



    Hans .. der er nok ikke noget at bruge .. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Er vel heller ikke nødvendigt for at læse så lidt .. Hvis du har så meget hjerne, hvorfor så ikke bruge den til noget konstruktivt? :))


    Kan jeg ikke finde ud af :)) det er jo det jeg sifer :crazyeyes: