Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. februar 2005, 10:37

Hej Tweak jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg kan godt logge ind og jeg kan godt skrive nye threads, men jeg kan ikke reply tilbage til folk i en oprettet thread. Så skriver den dette her:

Du er nægtet adgang på grund af:

* Du er ikke logget på. Du kan eventuelt registrerer dig, Klik her.
* Din bruger konto er spæret.
* Du prøver at få fat i en side der ikke er adgang til.

Måske nogle der kan hjælpe mig??

Mvh.
IceMatiK

2

mandag, 28. februar 2005, 10:38

nå nu tror jeg jeg har fundet ud af det :) skulle bare logge ud og ind igen :D havde jeg bare ikke lige prøvet endnu.

3

mandag, 28. februar 2005, 10:39

du sikker på du ikk har gjort det i tråde der har været lukket?

sorry for OT, men tjeck lige efter stavefejl i din sig...

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

4

mandag, 28. februar 2005, 10:39

hmmm min fejl alligevel, jeg kan ikke reply til andre ind mine egne threads :( plz hjælp alligevel :)

5

mandag, 28. februar 2005, 18:54

Snak med en moderator i stedet.. de kan nok hjælpe bedre!

6

tirsdag, 1. marts 2005, 02:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af IceMatiK
hmmm min fejl alligevel, jeg kan ikke reply til andre ind mine egne threads :( plz hjælp alligevel :)

Hvordan kan du så skrive den der?? :D

HEJ VEN

7

tirsdag, 1. marts 2005, 06:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Hvis du ikke har opdaget det, så er han faktisk i sin egen tråd ..

Doh .. :))

8

tirsdag, 1. marts 2005, 07:51

Citeret

Lyder underligt. Sikker på at det ikke er en fejl 40? He he he... Jeg må godt drille dig lidt nu. Du er sikkert ikke til at skyde igennem, oven på den læreplads du lige har fået. :boxing:

Send en PM til en af moderatorerne eller endnu bedre, til Martin som er the big boss her. Han plejer at være et geni til at løse den slags problemer. ;)

9

tirsdag, 1. marts 2005, 16:36

Tror Aerial vil hjælpe dig med glæde :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

10

tirsdag, 1. marts 2005, 17:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Citeret

Hvis du ikke har opdaget det, så er han faktisk i sin egen tråd ..

Doh .. :))

ahh havde ik lige set det der "ind" som burde være "end" nok der for... :crazyeyes:

HEJ VEN

11

tirsdag, 1. marts 2005, 18:10

Citeret

ahh havde ik lige set det der "ind" som burde være "end" nok der for... :crazyeyes:

Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne threads" bagefter? :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (01.03.2005, 18:13)

12

tirsdag, 1. marts 2005, 18:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne treads" bagefter? :))

ROFL :)) - Den var vist ik' helt go' *G* ;) ...

13

tirsdag, 1. marts 2005, 18:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Det var sandelig svært at regne ud og du havde vel heller ikke set, at der stod "mine egne threads" bagefter? :))

hvis du fjerner nd i "ind" giver det hele mening... :))

HEJ VEN

14

tirsdag, 1. marts 2005, 18:18

Citeret

Det gør det også, hvis du bruger din hjerne... *G*... :))

15

tirsdag, 1. marts 2005, 18:23

Citeret

Du er virkelig langt ude nu .. Han kan jo netop godt reply i sine egne tråde, så der skal jo ikke står i ..

Desuden er det efterhånden en fejl mange laver - altså at skrive ind i stedet for end ..

Virkelig svært at regne ud .. :roller:

Og kan du så bare ikke bestemme dig for hvad der troede der skulle stå, inden du kommer endnu mere på dybt vand ..

Hans .. der er nok ikke noget at bruge .. :))

16

tirsdag, 1. marts 2005, 18:29

Har nok ikke læst så grundigt som var det en stil der skulle gennemlæses for fejl... Hjerne har jeg masser af det er bare måden den nogle gange bliver brugt på :crazyeyes:

HEJ VEN

17

tirsdag, 1. marts 2005, 18:30

Citeret

Har nok ikke læst så grundigt som var det en stil der skulle gennemlæses for fejl... Hjerne har jeg masser af det er bare måden den nogle gange bliver brugt på :crazyeyes:

Er vel heller ikke nødvendigt for at læse så lidt .. Hvis du har så meget hjerne, hvorfor så ikke bruge den til noget konstruktivt? :))

18

tirsdag, 1. marts 2005, 19:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Er vel heller ikke nødvendigt for at læse så lidt .. Hvis du har så meget hjerne, hvorfor så ikke bruge den til noget konstruktivt? :))

Kan jeg ikke finde ud af :)) det er jo det jeg sifer :crazyeyes:

HEJ VEN

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.