"pjækker" postdanmark?

  • Hej..


    Her igår fik jeg en mail om, at en pakke var pakket og sendt(det var fra shg). Og de pakker plejer ALTID at komme dagen efter.. Men det gør de sku ikke idag..


    Nogen der har samme problem?? og kan det skyldes sneen?? Håbede virkelig at det var kommet.. :(



    MvH
    AbeTis

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-



  • Se ud af dit vindue...


    I dele af landet hersker der kaos på vejene. Biler sidder fast, ligger i grøften, kan ikke starte - hvad ved jeg. Disse ting gælder også PostDK. Så de er vist lovligt undskyldt

  • lidt insider information, så står der 90000 pakker på de to pakkecentre som ikke kan komme nogen steder.. de regner med de kommer ud i morn fredag.. måske først mandag...


    i frederikshavn havde vi omkring 100 pakker... normalt har der omkrin 10 gange fler

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • fanmer noget crap.. skulle ha haft mit nye gfx.. :(
    Glædede mig sku til jeg fik fri, og skulle hente mit gfx, men nej... Hmm, håber sku det kommer imorgen så!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hmm gad vide hvornår alt det der rammer Kastrup.. Der er ikk faldet et eneste snefnug her endnu


    Edit: Damn der er jo faldet meget sne rundt om i landet.. Det ser da ihvertfald hvidt ud på Torque's hp: http://www.petercarlsen.org/Ga…e%20Billeder/IMG_3452.JPG :)


    Glæder mig ikke til det lander her :rolleyes:


    hehe.. det er ik en gang meget.. lige her hvor jeg bor har der lagt op til 1.5 meter på vejene.. og ca 1 meter i vores have.. temlig træls. men alligevel godt nok, for havde fri fra skolen i går og i dag :D