Gathering LAN party i Norge

  • Nogle her der skal med d. 23/3-28/3 ???


    Jeg vil gerne kører med ;)


    http://www.gathering.org/espresso/


    Tror sq jeg tager med, har aldrig prøvet før og være med til et så stort lan party, koster 568.- med fly fra sas til oslo og så videre med bus..


    Tør nesten ik, tænk hvis de smadere min pc i flyet arghhhh

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog


  • Lidt OT men spiller du nogle spil? Eller har du været til LAN party? Bare lidt nysgerrig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Spiller ikke rigtig mere, men har da gjort lidt ..


    Om jeg har været til LAN? Ja .. Har været arrangør af ca. 15 :))


    Hmm, lavede lige lidt simpelt detektiv arbejde for at finde ud af hvad det var for noget lan, du har været med til at arrangere. Fandt så ud af at det var ecp. Tror måske jeg var med til det engang for længe siden...


    Det er så slet ikke min pointe. Fandt dit efternavn, som jeg nok skal lade være at skrive her, men er du tilfældigvis i familie, måske datter af, Jann som underviser multimediedesignere i Ikast???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Spiller ikke rigtig mere, men har da gjort lidt ..


    Om jeg har været til LAN? Ja .. Har været arrangør af ca. 15 :))


    Nå okay :)) Hvad spillede du så? RPG eller FPS eller hvad?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jinsenu
    Hmm, lavede lige lidt simpelt detektiv arbejde for at finde ud af hvad det var for noget lan, du har været med til at arrangere. Fandt så ud af at det var ecp. Tror måske jeg var med til det engang for længe siden...


    Det er så slet ikke min pointe. Fandt dit efternavn, som jeg nok skal lade være at skrive her, men er du tilfældigvis i familie, måske datter af, Jann som underviser multimediedesignere i Ikast???


    Vi holdte til på Kulturellen ..


    Nej jeg er ikke i familie med ham .. Men er efterhånden blevet spurgt om det en del gange .. Er blevet undervist af Anders Nielsen fra MMD i Ikast ..


    Men lad os ikke ødelægge tråden med mere OT .. Kan altid fanges via PM eller på MSN ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Øøh... du ved godt de har max vægt på din bagage ikke? Så Pc'en kunne blive et problem! Med mindre det selvfølgelig er en ryte lavet til det specifikke formål at transportere folk til det lan...


    ok vægt hmm


    jeg vilde gerne selv med, koster bare lidt for meget for mig. med transport osv..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ville aldrig betale så meget for et lan 8o
    Holder mig bare til de lidt mere nede-på-jorden-LANs man selv laver eller er med til..


    Dem har jeg prøver så mange af, vilde sq være sjovt at prøve at være sammen med 5000.- andre..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    5000.... 8o Det er dælme et IT-Bal, der vil noget :D


    Haha, ja,, faldt lige ordet "IT-Bal" Damn jeg er færdig af grin HAHA :))


    Gad vide om der ikke er en 100-300 af dem som vil hacke dig..?: :P:P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jinsenu


    Hmm, lavede lige lidt simpelt detektiv arbejde for at finde ud af hvad det var for noget lan, du har været med til at arrangere. Fandt så ud af at det var ecp. Tror måske jeg var med til det engang for længe siden...


    Det er så slet ikke min pointe. Fandt dit efternavn, som jeg nok skal lade være at skrive her, men er du tilfældigvis i familie, måske datter af, Jann som underviser multimediedesignere i Ikast???


    Noooooo ikke dig! :)) Long time no see, how goes? :D