Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. februar 2005, 23:32

hvis man skal have en telefon med håndjern fra Telmore, hvad er betingelserne så ? udover 6måneder bundet og et beløb på 200kr gerne over??? skal man betale de 200kr og så + opkal / sms så det bliver

200kr + 1024 opkald = 600kr og over eller hvordan fungere det ? ?:D

Mvh Mercie

2

søndag, 20. februar 2005, 23:34

Øhm .. du skal bare bruge for min. 200 kr. pr. måned ..

4

søndag, 20. februar 2005, 23:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
ahh så hvis man bruger over 200kr så kører den bare dem oven i ?

Ja ja .. Bruger du for 300 kr. betaler du kun 300 kr ..

Edit: Bruger du derimod for 150 kr. så betaler du 200 kr. ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (20.02.2005, 23:37)

6

søndag, 20. februar 2005, 23:38

Citeret

ahh ok :D du skal have mange tak

Det var så lidt ..

Det er værd at bemærke, at hvis du sender mange SMS'er så kan de 99 kr. man betaler for ubegrænset SMS godt være en del af de 200 kr ..

7

søndag, 20. februar 2005, 23:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

ahh ok :D du skal have mange tak

Det var så lidt ..

Det er værd at bemærke, at hvis du sender mange SMS'er så kan de 99 kr. man betaler for ubegrænset SMS godt være en del af de 200 kr ..

nice :) men ringer nu mest.

8

mandag, 21. februar 2005, 08:23

Man ska sende 500 sms'er om måneden for at det ka betale sig, men det er der sikkert mange der gør :))

Derimod så er man altså bundet i 6 mdr, men der er også en måneds opsigelse, så du kommer til at være bundet i 7 mdr, bare så du ved det ;)

9

mandag, 21. februar 2005, 08:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Man ska sende 500 sms'er om måneden for at det ka betale sig, men det er der sikkert mange der gør :))

Derimod så er man altså bundet i 6 mdr, men der er også en måneds opsigelse, så du kommer til at være bundet i 7 mdr, bare så du ved det ;)

Som ved alle andre teleselskaber kan man vel opsige skidtet efter 5 måneder med virkning fra den 6. måned .. Så du er ikke bundet mere end andre steder ..

10

mandag, 21. februar 2005, 08:42

Det kunne jeg ikke da jeg var i Telmore og Telia, desværre.. De ved jo hvordan man tjener penge, de firmaer..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (21.02.2005, 08:42)

11

mandag, 21. februar 2005, 08:58

Citeret

Det kunne jeg ikke da jeg var i Telmore og Telia, desværre.. De ved jo hvordan man tjener penge, de firmaer..

Normalt er der ingen opsigelsesvarsel ved Telmore, dog ta'r det en lille måned før ens konto er helt gjort på ..

Har sendt dem en mail for at se om de kan svare på mit spørgsmål ..

12

mandag, 21. februar 2005, 17:28

Citeret

Citeret

Normalt er der ingen opsigelsesvarsel ved Telmore, dog ta'r det en lille måned før ens konto er helt gjort på ..

Jeg fik mig da et abonnement i 2 uger hos dem.. Sagde det op Mandag d. 14, og herefter tar det 20 dage, før end man får det resterende beløb udbetalt eller overført til en anden konto.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

13

mandag, 21. februar 2005, 18:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Citeret

Citeret

Jeg fik mig da et abonnement i 2 uger hos dem.. Sagde det op Mandag d. 14, og herefter tar det 20 dage, før end man får det resterende beløb udbetalt eller overført til en anden konto.

Det er meget normalt at de tager lidt arbejdstid til at behandle din afmeldning, men ska du betale abbonement for de 20 dage? Altså 2/3 måneds pris

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (21.02.2005, 18:23)

14

mandag, 21. februar 2005, 18:26

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Citeret

Citeret

Det er meget normalt at de tager lidt arbejdstid til at behandle din afmeldning, men ska du betale abbonement for de 20 dage? Altså 2/3 måneds pris

Ja, ved jeg.. Det tar jo bl.a. den tid, fordi der kan være forsinkelse på udenlandske opkald.. Og Telmore koster jo ikk noget at ha, så nej, man skal jo ikk betale abonnement.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

15

mandag, 21. februar 2005, 18:40

KarGa .. Undersøg lige sagerne inden du påstår noget en anden gang .. Der er intet opsigelsesvarsel hos Telmore .. Du kan altid sige det op dag til dag, også ved TilskudsMobil, under den forudsætning at de 6 måneder naturligvis er gået ..

Telmores svar til mig:

Citeret

Vi har ikke nogen opsigelsesfrist. Hos os kan du opsige fra en dag til en
anden.
Dog med tilskuds, der har du de 6 mdr du er låst i håndjern.

Naturligvis er der en behandlingstid inden dine samtaler er gjort op, nøjagtig som både jurban og jeg har skrevet - det vil der også være ved en hvilken som helst anden udbyder ..

17

mandag, 21. februar 2005, 20:45

500 MB 8o !

Bastard :D :D

Sidder med et 32 ;(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (21.02.2005, 20:46)

18

mandag, 21. februar 2005, 21:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
500 MB 8o !

Bastard :D :D

Sidder med et 32 ;(

så kan du lærer det kan du :D fik den i føsdags gave af min far;) også tlf'en self.

19

mandag, 21. februar 2005, 21:30

I må undskylde, Burger og jurban.. jeg har været træt hele dagen, så jeg blandede Telia og Telmore helt sammen :/

20

mandag, 21. februar 2005, 21:42

Citeret

I må undskylde, Burger og jurban.. jeg har været træt hele dagen, så jeg blandede Telia og Telmore helt sammen :/

hehe tåger af første grad:D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.