øl bong, how to?

  • Hejsa børn.


    Nu er det jo blevet fredag.
    og jeg skal til GIGA fest i dag, og mig og en kammi har gået og snakket om at lave en ølbong.


    Jeg ved godt hvordan man laver "standart edition" ,
    men nu vil vi gerne lave en med pumpe :D..


    Men vi aner ikke hvordan man skal gøre det .


    Det jeg så vil hører om var, er der en eller anden der måske har en billede guide til hvordan man laver sådan et svin ?



    Mange tak ! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Du må undskylde mig kraftige OT, men synes det er et spøjst forum du skriver det på :))


    Men en pumpe .. Vil brussen så ikk fise ud af de gyldne dråber..? Eller har jeg helt forkert fat i "ølbong" konceptet?


    Hehe !, jeg ved godt det er lidt latterligt at skrive det her.. MEN . der har engang været det samme emne oppe og runde engang .. Men kan sku ikke finde det :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Hehe !, jeg ved godt det er lidt latterligt at skrive det her.. MEN . der har engang været det samme emne oppe og runde engang .. Men kan sku ikke finde det :D


    Øl bong ? Er det ikke bare at tage en 1½ liter Cola flaske, skære bunden af den, sætte den i munden på en stakkel og fylde op med øl?
    Suck it dry till you die. :))

  • Du kan jo lige kigge et par af mine billeder... men lad nu værd med at lave en kopi det er for grimt... find på noget selv er det som gør det sjovt...


    Pic 1


    Pic 2


    Pic 3

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • selvfølgelig ! ;)


    Men kan du ikke skrive hvordan man skal montere pumpen osv ?


  • HAHAHA! damn hvor er det sweet lavet! den skal du satme have hold kæft hvor fedt


  • Der er sq en der har sit udstyr iorden :))

  • Du tager en 1½liter flaske, sætter et rør på (nede ved "mundstykket" på flasken) med en hane (tænd/sluk).
    I bunden af flasken, skærer du et lille bitte hul, så det passer til at du kan sætte en ventil til en cykelpumpe fast i hullet. Så finder du på en snedig måde at kunne hælde øllet i og derefter kunne tætne den, så hele flasken er tæt... Når øllet er i, pumper du et par gange (et par gange sku være nok) med cykelpumpen, som derfor skaber tryk i flasken... Når du åbner for hanen bliver øllet derfor skudt ned i halsen på dig


    Kan bare ik liiiige huske hvordan vi plejer at gøre når den ska fyldes op ... hehe ... måske fordi det er tidligt... eh...


    Men det er i hvert fald det meste af opskriften .. det jeg kan huske


    -Tim


  • Mere komplet bliver det nok ikke ! Fuck det er godt fundet på !!!! HEHE ! :evil:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Takker mange gange men jo bliver bedre vi er igang med lidt vidre udvikling på den...


    Automatisk pumpning med studs i siden på kuffert så man ikke skal hånd pumpe, samt evt. enstalering af lys der tænder automatisk når kuffert åbnes.. men er work in pogress :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Den har været oppe og vende til diskution men vi blev enige om at blærerøvs effekten ville falde lidt hvis alle rendte rundt med dem... desuden kan det siges at de er voldsomt dyre at producere :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg har lige et ? er det ikke meningen at man skal drikke øllet det står jo ud til alle sider

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Det er jo bare fordi det er en nøb som ikke kan drikke øl der lige skulle prøve :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nogle, lækre svar der er på denne tråd ,) nogle der har fået deres ølbong til at virke? :)


    Må sku indrømme jeg har ikke ligefrem tålmodighed til at kaste mig ud i et bong projekt af den anden verden ;)
    har da til tider smadret bunden ud af en 1,5 liter flasker for derefter at drikke af den ,)
    men købte mig til sidst bare en ølbong på http://LINK SLETTET
    virker normalt lidtbedre end dem man får bakset sammen i sidste øjeblink;p men det er jo heldigvis en smagssag :D


    Deleted Out..!!