Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. februar 2005, 23:39

Lige nu ser det ikke ligefrem flot ud mht fordelingen af online i forummerne..
19 tilsammen i hw&tilbehør og sw & programmer mod 44 i ot??

I må selvfølgelig selv om det, men tror at det ka hæve aktiviteten og måske få tweak.dk tilbage til den tilstand det var i, dengang jeg kom første gang her..
Hvis i åbner et browser vindue for sig i en af de to nævnte forummer eller bare i en af de andre end OT, så vil nyankommende ikke automatisk søge mod off topic pga dens høje aktivitet og dermed ikke blive inspireret til at lave lame threads og lame posts...

Bare min mening, i må selv om hvorvidt i vil følge mit eksempel eller ej...

I første omgang er det jo derfor vi er her; for at dele erfaringer og problemer omkring software og hardware, ikk for at dele "sjove" film klip med hinanden eller svine hinanden til pga ens forskellige meninger og holdninger (Som jeg ser ofte i ot :( )

Men håber da i vil gøre en indsats ;)

Sad lige og regnede på det.. OT beholder i øjeblikket næsten halvdelen af populationen på tweak.dk :/

Edit: Tastefejl og gramma fejl.. undskyld den dårlige komma sætning...

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Karga" (17.02.2005, 00:11)

2

onsdag, 16. februar 2005, 23:42

Fatter ikke meget af det du skriver :boxed: Noget med at meget af aktiviteten foregår i offtopic ?

3

onsdag, 16. februar 2005, 23:42

jeg kan godt se din mening med det men altså.... man bliver da ikke inspireret til at gå i offtopic forummet fordi der er flest der inde.. jeg sidder da bare og springer frem og tilbage mellem de forskellige dele, og så svare derfra..

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

4

onsdag, 16. februar 2005, 23:46

Tænkte nok jeg ikke ville blive hyllet og rejst op på en kongestol og båret gennem gaderne med en hær af fans, eller for den sags skyld fik nogen overvældende respons.. Syns bare det er forkert

mrflashbag - nye brugere (IMO) går ind i off topic fordi der er flest online og de læser så de posts om film og andet og tror at det er det forummet går ud på, for "hey.. der er jo næsten ingen i software og programmer alligevel..."

marquis1 - skrev måske lige lidt hurtigt, læser den lige igennem for gramma fejl og stave fejl..

5

onsdag, 16. februar 2005, 23:51

jeg forstår ikke et klap nye brugere tilføjer sig normalt fordi de har spørgsmål eller problemer... så går de ind i forummet hardware osv. og skriver deres spørgsmål så forstår ikke hvorfor de skulle vælge off typic?

jeg kan self godt forstå, at du bare mener at vi skal være lidt mere aktive, men lige nu er der ingen der har spørgsmål, og så tænker jeg: "hvorfor er det så jeg sidder her?"

så længe der ikke bliver stillet nogen nye spørgsmål og hvis du ligger mærke til hvor man har været mest aktiv inden for de sidste 10 min er det faktisk i hardware og software afdelingen...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

6

onsdag, 16. februar 2005, 23:52

Lidt ironi at du mener der er for megen aktivitet i "Offtopic", men at du så alligevel vælger at lave et topic her. :roller: :))

7

onsdag, 16. februar 2005, 23:53

tja .. forstår godt hvad du mener, men jeg vælger nu bare at springe frem og tilbage ..

BTW er det nok ikke den bedste måde at starte på ved at kalde folk for nødder .. Såeh .. Hvor der lames må der flames .. ;)

EDIT: KarGa .. Fej for egen dør, før du fejer for andres .. Husk på du bestemt ikke selv er fejlfri .. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (16.02.2005, 23:54)

8

onsdag, 16. februar 2005, 23:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF
Lidt ironi at du mener der er for megen aktivitet i "Offtopic", men at du så alligevel vælger at lave et topic her. :roller: :))

Er jo nok fordi det er off topic mester?
Plus at dem jeg vil hen til nok er folk i off topic sektionen ;)

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
tja .. forstår godt hvad du mener, men jeg vælger nu bare at springe frem og tilbage ..

Btw: er det nok ikke den bedste måde at starte på ved at kalde folk for nødder ..

Såeh .. Hvor der lames må der flames .. ;)

Ja ka godt skifte topic, men synes nu ikk ordet "nødder" er så negativt brugt..

Men mener heller ikke at man absolut skal være i et anden topic end off topic, man ka derimod bare have et vindue ekstra åbent i en af de topics..

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

BTW er det nok ikke den bedste måde at starte på
EDIT: KarGa .. Fej for egen dør, før du fejer for andres .. Husk på du bestemt ikke selv er fejlfri .. :)

Jeg opretter da ikke ikke tråde om klips og andre lal? Synes ihvertfald jeg prøver at holde det meget sagligt det jeg skriver i off topic.. Dermed ikk sagt at jeg ikke skriver meget i off topic..

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (17.02.2005, 00:05)

9

torsdag, 17. februar 2005, 00:01

Hm. kan sgu ikke lige følge dig ... Forstår godt hvad du mener ja ... men er ikke enig ... Folk skriver jo ikke i OFF TOPIC istedet for i HARDWARE mv, men skriver der fordi de har noget OFF TOPIC ... Har de noget til HW, så skriver de jo der ...

Var der ingen OFF TOPIC, så ville HW/SW mv bare få lidt OFF TOPIC over i sig ... som disse dele af Tweak Forumet havde "engang", og ikke få flere "rigtige" HW/SW-indlæg ...

Èn af grundene til at HW mv. har fået færre indlæg "i dag" end førhen er jo netop at OFF TOPIC mv er blevet skilt ud ...

Hvis vi KUN var her for HARDWARE & SOFTWARE, så ville forumet ikke være lige så dynamisk som det er blevet ... og ikke have en lige så høj grad af besøg som det har .... Dermed syntes jeg det er godt at Tweak har fået andre "afdelinger" end HW, SW mv ... Ligesom jeg syntes det er godt at OC/KØLING samt BENCH er blevet skildt ud for sig selv... En begrænset udskilning af topics giver overblik og dynamik...

Hvis man ikke kan li et bestemt område eller ikke interesseret sig så meget for det, så kan folk jo bare lade være med at hoppe der ind ... Selv er jeg meeeget sjældent i fx. BENCH nu om dage fordi det ikke siger mig en skid mere ... Er kommet over DET stadie...

... Så for at være direkte, så kan jeg sgu ikke se problemet ...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (17.02.2005, 00:03)

10

torsdag, 17. februar 2005, 00:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Ja ka godt skifte topic, men synes nu ikk ordet "nødder" er så negativt brugt..

Men mener heller ikke at man absolut skal være i et anden topic end off topic, man ka derimod bare have et vindue ekstra åbent i en af de topics..

Ja jeg kalder nu ikke folk jeg kan lide for nødder .. Ikke uden at angive, at det ikke er ment så bogstaveligt ..

Hvorfor skal jeg have mere end et vindue åbent, når jeg er tilfreds med et? Som nu hvor jeg sidder og arbejder med seminar opgave, har jeg nok vinduer i gang, og jeg kan nemt hoppe fra det ene fora til det andet .. Når jeg skal arbejde fra 1. april og 3 måneder frem, vil jeg jo heller ikke ændre adfærd ..

Og derudover .. Så er jeg fuldstændig enig med GrillRotten .. ;)

11

torsdag, 17. februar 2005, 00:11

Citeret

Det var undskyld jeg siger det da en underlig måde at bruge et forum på?

Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt for dig hvor folk opholder sig på forum'et. Hvis folk finder et topic i HW spændende skal de da nok svare på det. :)

12

torsdag, 17. februar 2005, 00:16

Kan godt se hvor i vil hen, men det er altså min mening.. og igen, så må man helt selv om man vil gøre det ;)

Er faktisk tit inde i off topic selv, men igen, poster ikke de klip der bliver sendt rundt.. Ka godt være jeg kommenterer dem, men nu er de har jo de par stykker der kommer nogle gange..

Har ikke tænkt mig at lukke tråden, men ville bare lige ud med min mening.. Håber stadig der er nogen der vil følge mit eksempel...

13

torsdag, 17. februar 2005, 00:20

Citeret

Kan godt se hvor i vil hen, men det er altså min mening.. og igen, så må man helt selv om man vil gøre det ;)

Er faktisk tit inde i off topic selv, men igen, poster ikke de klip der bliver sendt rundt.. Ka godt være jeg kommenterer dem, men nu er de har jo de par stykker der kommer nogle gange..

Har ikke tænkt mig at lukke tråden, men ville bare lige ud med min mening.. Håber stadig der er nogen der vil følge mit eksempel...

Kan ikke se hvor du vil hen. Jeg vil hellere poste et filmklip i offtopic, end jeg vil sidde og plabre på et emne i HW som jeg ikke har særlig meget viden om, fordi det åbenbart trækker flere til. Jeg kommenterer de tråde jeg ved noget om, slut. Tror også hvis folk har brug for hjælp, skal de nok skrive det rigtige sted, hvis ikke, tjah ?!
Jeg respekterer din mening KaRGa, men kan altså ikke følge dig ;)

14

torsdag, 17. februar 2005, 00:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

Citeret

Kan ikke se hvor du vil hen. Jeg vil hellere poste et filmklip i offtopic, end jeg vil sidde og plabre på et emne i HW som jeg ikke har særlig meget viden om, fordi det åbenbart trækker flere til. Jeg kommenterer de tråde jeg ved noget om, slut. Tror også hvis folk har brug for hjælp, skal de nok skrive det rigtige sted, hvis ikke, tjah ?!
Jeg respekterer din mening KaRGa, men kan altså ikke følge dig ;)

Hehe tror ikk du er alene om ikk at ku følge mig ;)

15

torsdag, 17. februar 2005, 00:35

kan nemt følge dig Karga;)

tweak.dk er næsten blevet et mere lala fora, istedet for at skulle snakke om det er her Fora faktisk er oprettet for, ikke jeg siger der ikke bliver snakket om HW og SW, men kan se hele dagen, at der er flere brugere i OT end i HW & SW, hviket faktisk er en smule synd, fodi tweak.dk er jo oprettet til HW & SW, hvis ikke jeg tager meget fejl...

Nu ved jeg ikke hvordan der har været for mere end et ½år siden.....

16

torsdag, 17. februar 2005, 00:52

Kan godt følge dig KarGa - synes også det er mærkværdigt at det, så at sige altid er over halvdelen af online-brugerne som er i OT. Især når det er et HW &SW relateret samlingsted på nettet. Nogen vil måske mene, at det er naturligt nok. Mens andre måske vil mene at aldersniveauet er en væsentlig faktor. Og det sidste synspunkt falder jo meget godt i hak med, alle de underlige former for humor, som bliver præsenteret rimelig tit i OT. Det er sådan set også lidt hen af hvad jeg synes. Men hver sine synspunkter. ;)

17

torsdag, 17. februar 2005, 02:41

Er sq enig med Grill... Bruger somregel selv OT til at lukke L**** ud hvis min hjerne er fyldt med det.. :))

HEJ VEN

18

torsdag, 17. februar 2005, 02:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
Er sq enig med Grill... Bruger somregel selv OT til at lukke L**** ud hvis min hjerne er fyldt med det.. :))

Så vidt jeg ved er lort stadig stavet med 4 bogstaver :)) men er altså utroligt meget imod folk der "bare lukker lort ud" altså hør på jer selv.. tweak.dk er jo ikk en losseplads for folks aggressioner (Stavebøf..?) X(

19

torsdag, 17. februar 2005, 03:05

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Så vidt jeg ved er lort stadig stavet med 4 bogstaver :)) men er altså utroligt meget imod folk der "bare lukker lort ud" altså hør på jer selv.. tweak.dk er jo ikk en losseplads for folks aggressioner (Stavebøf..?) X(

Gi'r dg fuldstændig ret. Det kan folk gøre andre steder. Kan ikke se nogen mening i, at folk bevidst gør sådanne ting. Siger lidt om hvilken indstilling de har IMO.
Det er jo ikke for sjov, at der f.eks. bliver bedt om, at man tænker sig om, inden man skriver og poster en tråd. Det gør det jo kun sjovere og mere behageligt, at færdes her på Tweak.dk. "Egotrips" fremmer ikke ligefrem en fornuftig kommunikation. Det gør til gengæld respekt og omtanke.

20

torsdag, 17. februar 2005, 03:45

Grill: Har de der forums ikke været skilt ad i meget lang tid nu?

Synes da offtopic var her da jeg startede...

Men der var bench og software sammen, og HW og OC sammen... Så er casemod nyt... Men offtopic var der da da jeg startede? Eller er jeg galt på den?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.