TDC boost?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    er det muligt at få sin hastighed boostet i en uges tid hos TDC, og hvad koster det ca.. nogen der kan hjælpe :)


    Er det ikke kun CyberCity som har ADSL BOOST ? ...


    Men de har jo 4 Mbit til første maj hvis du har 1 eller 2 Mbit i forvejen ...


    http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/boost/


    "Hvis du har 1 Mbit eller 2 Mbit bredbånd, så kan du lige nu få
    4 Mbit indtil 1. maj 2005. Du betaler kun for din nuværende hastighed og nedgraderes automatisk efter 1. maj 2005."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    er det muligt at få sin hastighed boostet i en uges tid hos TDC, og hvad koster det ca.. nogen der kan hjælpe :)


    Du kan godt få "boostet" din hastighed men du skal så bestale for de dage du har det, det vil sige vis den linie du vælger at booste til fx koster 400 så skal du dividere med de dage i måneden og så får du en pris.
    Og når du så skal have din hastighed tilbage til din gamle koster det så 99kr.


    Gjorde det iværtfald da jeg skulle lave dette nummer i en weekend, har btw. webspeed kabeltv.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af w3ber
    Og når du så skal have din hastighed tilbage til din gamle koster det så 99kr.


    Gjorde det iværtfald da jeg skulle lave dette nummer i en weekend, har btw. webspeed kabeltv.


    På TDC Bredbånd ADSL er ændringen gratis begge veje. Se priserne her, næsten nederst på siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    På TDC Bredbånd ADSL er ændringen gratis begge veje. Se priserne her, næsten nederst på siden.


    Ok men også derfor jeg skrev jeg har webspeed da det her koster 99kr at sætte sin hastighed ned ;)


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • gælder det 4 mb boost også selvom du har tdc medarbejder bredbånd i forvejen ? og betyder det så også jeg kan booste forbindelsen uden at skulle betale gebyr når jeg så vil sætte det ned igen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    gælder det 4 mb boost også selvom du har tdc medarbejder bredbånd i forvejen ? og betyder det så også jeg kan booste forbindelsen uden at skulle betale gebyr når jeg så vil sætte det ned igen?


    MBB kan ikke få 4MBit boost - det er ikke sindsygt nemt at få ændre hastighed på ens MBB da det sådan set kræver ny lønforhandling (dette er sådan set det samme problem med boost)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Vi har medarbejder bredbånd... men det ved den kære telefondame ikke :) . Man ringer ganske uvidende og siger man har hørt noget om boost for 2mbit og så skal de bare have tlf. nummer og vupti 2 dage efter står der 410 kb/s istedet for...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stratos
    Vi har medarbejder bredbånd... men det ved den kære telefondame ikke :) . Man ringer ganske uvidende og siger man har hørt noget om boost for 2mbit og så skal de bare have tlf. nummer og vupti 2 dage efter står der 410 kb/s istedet for...


    det er så en fejl du skal være glad for lige pt.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    MBB kan ikke få 4MBit boost - det er ikke sindsygt nemt at få ændre hastighed på ens MBB da det sådan set kræver ny lønforhandling (dette er sådan set det samme problem med boost)


    Ja, det er lidt skummelt at ens løn ikke automatisk stiger tilbage til det "originale" hvis man dropper MBB ... :boxed: