1

onsdag, 16. februar 2005, 15:30

ja, endnu en "lav mig en signatur" tråd. :))

tænkte at der sikkert var et par knægte herinde som har for meget tid her i ferien. så hvis du har lyst til at lave en flot signatur til mig, er du meget velkommen.
ville være fedt hvis designet var stilrent med bløde kurver. sådan lidt "sterilt" hvis man kan sige på den måde.. andre forslag er også velkomne!

let me see what you can! :D

EDIT: en avatar der passer til, ville være prikken over i'et! :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (16.02.2005, 15:37)

2

onsdag, 16. februar 2005, 15:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

tænkte at der sikkert var et par knægte herinde som har for meget tid her i ferien. så hvis du har lyst til at lave en flot signatur til mig, er du meget velkommen.
ville være fedt hvis designet var stilrent med bløde kurver. sådan lidt "sterilt" hvis man kan sige på den måde.. andre forslag er også velkomne!

Nu er jeg jo ikke ligefrem nogen års-unge, men kan da godt flække en sammen til dig, når jeg kommer hjem fra work. ;) Skal alligevel justere lidt på mit nye design på hjemmesiden. Så 5 min. betyder ikke noget.
Er der nogen specielle farvenuancer, som du foretrækker frem for andre ? Ska' dit navn også indgå ? Eller er der andre specielle ønsker ?

3

onsdag, 16. februar 2005, 15:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Nu er jeg jo ikke ligefrem nogen års-unge, men kan da godt flække en sammen til dig, når jeg kommer hjem fra work. ;) Skal alligevel justere lidt på mit nye design på hjemmesiden. Så 5 min. betyder ikke noget.
Er der nogen specielle farvenuancer, som du foretrækker frem for andre ? Ska' dit navn også indgå ? Eller er der andre specielle ønsker ?

tak Bent! :D

det må gerne have et pift af fantasy-genren. baggrunden kunne f.eks. ligne en hvid drage, en ridder med et sværd eller en troldmand der laver noget magi. måske kan du finde noget inspiration her: www.magickalmastery.com/mystik/graphics.html

mit kabinet(Antec Sonata) og min skærm(Samsung SyncMaster 957p) må også gerne indgå i signaturen. men hvis du mener det vil se pænere ud uden for meget skrift, så lad vær.

det skal helst være maksimal størrelse.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (16.02.2005, 15:50)

4

onsdag, 16. februar 2005, 15:54

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

tak Bent! :D

det må gerne have et pift af fantasy-genren. baggrunden kunne f.eks. ligne en hvid drage, en ridder med et sværd eller en troldmand der laver noget magi. måske kan du finde noget inspiration her: www.magickalmastery.com/mystik/graphics.html

mit kabinet(Antec Sonata) og min skærm(Samsung SyncMaster 957p) må også gerne indgå i signaturen. men hvis du mener det vil se pænere ud uden for meget skrift, så lad vær.

det skal helst være maksimal størrelse.

Okay - fint nok - rart med lidt retningslinjer. Kigger på det i aften - en gang.

5

onsdag, 16. februar 2005, 16:03

hvis andre har lyst, så sig til! :)

6

onsdag, 16. februar 2005, 21:37

Der ligger en i Signatur Sticky'n - look. :)

7

onsdag, 16. februar 2005, 22:52

come on, der må da være andre end Bentzin som har lyst... jeg ved at der er et par herinde som er skrappe til den slags!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.