1

onsdag, 16. februar 2005, 00:11

Har siddet og leget lidt med min hjemmeside.
Den trængte til et gevaldigt eftersyn. Så det hele endte med dette:

Klik ->

Hvordan ser det ud hos jer ?( Kom med lidt ris og ros. Men vær nu ikke for hårde. :))

2

onsdag, 16. februar 2005, 00:17

Det var da godt nok noget af en forbedring iforhold til det gamle. Er ikke selv godt til det så syntes det virker meget fint. Uden lige at have kigget for meget syntes jeg dog der er steder hvor teksten bliver utydeligt pga. den lyse baggrund. Lagde mærke til den en del steder, også inde under link der hvor beskrivelsen er. Her er bare et sted hvor man bliver nød til at markere teksten for at den bliver tydelig. Lige den første ting jeg har lagt mærke til.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (16.02.2005, 00:18)

3

onsdag, 16. februar 2005, 00:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Det var da godt nok noget af en forbedring iforhold til det gamle. Er ikke selv godt til det så syntes det virker meget fint. Uden lige at have kigget for meget syntes jeg dog der er steder hvor teksten bliver utydeligt pga. den lyse baggrund. Lagde mærke til den en del steder, også inde under link der hvor beskrivelsen er. Her er bare et sted hvor man bliver nød til at markere teksten for at den bliver tydelig -

Det er da også rigtigt. Var faktisk meningen jeg skulle ha' dæmpet baggrundsbilledet i Photoshop, men glemte det helt. Blev ivrig for at få det uploadet. ;)

Syn's også selv at der er lidt mere stil over det - end det der var før. Har dog selv lige fundet nogle småfejl. ;)

4

onsdag, 16. februar 2005, 00:30

Citeret

Det er da også rigtigt. Var faktisk meningen jeg skulle ha' dæmpet baggrundsbilledet i Photoshop, men glemte det helt. Blev ivrig for at få det uploadet.

Okay, det er så forståeligt nok - Bare lidt en skam med sådan en flot update af siden og så kan man ikke lige læse alt teksten ;)

Men iforhold til den gamle er den virkelig blevet langt mere "stilet" og mere behagelig at sidde inde på. Under tips & tricks er der et rimeligt stor mellem rum fra teksten slutter til at "bundlinien" kommer. Ved ikke helt om det er kun ved mig, men det er så også kun en mindre ting. Generelt ser det jo godt og stilrent ud - God update ;)

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Henrik-" (16.02.2005, 00:37)

5

onsdag, 16. februar 2005, 00:33

fee men måske lige for ens artet... Kan nu lide den gamle lidt bedre, men ok Forandring Fryder....

6

onsdag, 16. februar 2005, 00:35

ja giver Henrik- ret, det er rent og stilrent... lige min stil meget flot

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

7

onsdag, 16. februar 2005, 00:57

jeg ser kun en banner!

8

onsdag, 16. februar 2005, 01:05

Citeret

Det var da godt nok noget af en forbedring iforhold til det gamle. Er ikke selv godt til det så syntes det virker meget fint. Uden lige at have kigget for meget syntes jeg dog der er steder hvor teksten bliver utydeligt pga. den lyse baggrund. Lagde mærke til den en del steder, også inde under link der hvor beskrivelsen er. Her er bare et sted hvor man bliver nød til at markere teksten for at den bliver tydelig. Lige den første ting jeg har lagt mærke til.

Har lige ændret baggrunden og et par småfejl + tilføjet et linkbanner i Gode links. Hjalp det. ?

9

onsdag, 16. februar 2005, 01:15

Bedre end det gamle.. Men for guds skyld få den animation væk.. får kuldegysninger hver gang jeg ser animationer på en hjemmeside :boxed:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

10

onsdag, 16. februar 2005, 01:16

Citeret

Har lige ændret baggrunden og et par småfejl + tilføjet et linkbanner i Gode links. Hjalp det. ?

Ja, det hjalp meget på teksten - Eneste sted det bliver en smule utydeligt er under "Gode links". Lige der hvor den gule tekst og fuglens lyse vinger kommer oven i hinanden er der enkelte steder hvor et´ ord eller lign bliver lidt utydeligt, men det er meget minimalt så det kan fint læses. Under tips & tricks er der dog stadig den store tomme stykke - Ikke fordi det genere, men syntes bare det ser lidt underligt ud når det ikke er ved nogle af de andre "Under katogorier". Sådan ser det ud hos mig ( Taget den sidste linie der står, og så lige nedtil den animation lige oven over bund linien. :

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Henrik-" (16.02.2005, 01:22)

11

onsdag, 16. februar 2005, 01:36

Citeret

Citeret

Ja, det hjalp meget på teksten - Eneste sted det bliver en smule utydeligt er under "Gode links". Lige der hvor den gule tekst og fuglens lyse vinger kommer oven i hinanden er der enkelte steder hvor et´ ord eller lign bliver lidt utydeligt, men det er meget minimalt så det kan fint læses. Under tips & tricks er der dog stadig den store tomme stykke - Ikke fordi det genere, men syntes bare det ser lidt underligt ud når det ikke er ved nogle af de andre "Under katogorier". Sådan ser det ud hos mig ( Taget den sidste linie der står, og så lige nedtil den animation lige oven over bund linien. :

Ja det er rigtig nok - det med "Gode links".
Forstår bare ikke det andet med mellemrummet. Sådan ser det her hos mig:

12

onsdag, 16. februar 2005, 01:50

Citeret

Forstår bare ikke det andet med mellemrummet. Sådan ser det her hos mig:

Lige præcis sådan jeg også syntes det skal se ud - Det gør det bare ikke hos mig :rolleyes: Bruger alm explore + XP + SP1 fuldt opdateret og ad-aware skulle der ikke være noget af. Kan også godt ske det kun er hos mig, skal jeg ikke lige kunne sige, syntes bare det så lidt forkert ud dog ikke noget der genere.

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (16.02.2005, 01:51)

13

onsdag, 16. februar 2005, 06:35

Lækkert at du har skiftet design; det har pyntet, og siden vækker mere opsigt nu. Jeg kan gode lide dine rene linier - siden holdt helt enkelt !!

Nice 8 ud af 10 points 8)

14

onsdag, 16. februar 2005, 06:55

Ja, fed update bent 8) Men man kan ikke se din Peak-counter - kun topppen :] Ellers er det rigtig fedt design du har lavet dig ;)

maxy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SanCheZ" (16.02.2005, 06:55)

15

onsdag, 16. februar 2005, 06:58

Klart en forbedring men undrer mig kraftigt over hvilken opløsning du har optimeret siden til .. For den passer da overhovedet ikke til 1024x768 - og det havde jeg da ikke lige regnet med, når det er din side .. ;)

Under dine billeder kunne jeg godt se en fordel i, at gøre dem noget mindre, og så tilføje den mulighed, at man kan se en større udgave med et enkelt klik med musen .. Du kan evt. bruge et galleri af en slags ..

Og lige en sidste ting .. Det ser ikke så heldigt ud, at der er et stort sort hul i baggrunden hvis indholdet på de enkelte sider fylder for meget ..

16

onsdag, 16. februar 2005, 07:54

Det ser flot ud, kunne ikke lig finde nogle fejl eller lign. :)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

17

onsdag, 16. februar 2005, 10:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Klart en forbedring men undrer mig kraftigt over hvilken opløsning du har optimeret siden til .. For den passer da overhovedet ikke til 1024x768 - og det havde jeg da ikke lige regnet med, når det er din side .. ;)

Under dine billeder kunne jeg godt se en fordel i, at gøre dem noget mindre, og så tilføje den mulighed, at man kan se en større udgave med et enkelt klik med musen .. Du kan evt. bruge et galleri af en slags ..

Og lige en sidste ting .. Det ser ikke så heldigt ud, at der er et stort sort hul i baggrunden hvis indholdet på de enkelte sider fylder for meget ..

Ved ikke rigtig hvad der går galt med det der opløsning. Har bedt programmet om at optimere den til 1024x768 og også til at den kan ses i 1280x1024.
Som du kan se i min sig, så har jeg fået mig en 19" skærm. Købt Grill's gamle - kanon skærm. Det vil næsten være synd ikke at benytte større opløsning end 1024.
Til det med billederne - er også meningen, at lave det så de forstørres når man klikker på dem. Nåede det bare ikke i går.
Til det sidste - Det problem havde Henrik også, men jeg har det ikke selv.
Nå der er lidt at arbejde med, når jeg kommer hjem fra work i aften.

19

onsdag, 16. februar 2005, 11:25

Fjern det lysende lys i venstre hjørne, det ser grimt ud.

Ellers er designet = :dots:

MATT DAMON

20

onsdag, 16. februar 2005, 11:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Ved ikke rigtig hvad der går galt med det der opløsning. Har bedt programmet om at optimere den til 1024x768 og også til at den kan ses i 1280x1024.
Som du kan se i min sig, så har jeg fået mig en 19" skærm. Købt Grill's gamle - kanon skærm. Det vil næsten være synd ikke at benytte større opløsning end 1024.
Til det med billederne - er også meningen, at lave det så de forstørres når man klikker på dem. Nåede det bare ikke i går.
Til det sidste - Det problem havde Henrik også, men jeg har det ikke selv.
Nå der er lidt at arbejde med, når jeg kommer hjem fra work i aften.

passer heller ikke for godt med min 1152*864...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.