SSO Hjælp ! Hvor finder jeg oplysninger om Irak Krigens forløb ?

  • Jeg er som sagt igang med støre skriftlig opgave , men er kørtfast.. jeg har til opgave at redegre for forløbet af Golfkrigen og så den seneste Irak krig!


    Jeg havde ingen problemer med Golfkrigen hvor der er mange sider der gennemgår Krigens forløb med optakt osv.


    Dette har jeg dog ikke kunne finde om Den seneste Irak Krig!


    Har søgt over alt! Hvis nogen evt. kender en fed side eller måske har skrevet om emnet er jeg meget intereseret :)


  • Så har du ikke søgt rigtigt. ;)
    Her hvad google fandt: http://www.google.dk/search?hl=da&q=the+war+in+iraq&meta=
    EDIT: SSO - skal være SOS - ik ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af steven
    Altså der står en masse små ting om krigen. Men det er ikke lykkedes mig at finde noget som skaber et støre overblik over krigens forløb..


    Meget godt klaret, at kigge alle de links igennem på 20 min. og så konstatere, at det ikke lige var det du skulle bruge.
    Er du sikker på, at du ikke bare vil ha' det hele serveret på et sølvfad - så du slipper for selv at tænke ?
    Når man nu laver sådanne opgaver, så henter man oplysninger fra forskellige kilder og som så koges sammen. Der ud fra laver man så sin egen konklusion.
    Eller er det bare noget du skal copy & paste. ?(
    Det lærer man nemlig ikke meget af. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    hehe steven lugter! :clap:


    Jeg syntes simon er sej, jeg vil have simon med hjem! :T


    Ej, tænkte når der nu alelrede VAR lavet en tråd angående SSO, så ku jeg bare tilføje her. Og når vi nu også går i klasse sammen tænkte jeg også :crazyeyes:


    Kan vi ikke slippe for jeres barnagtige ting herinde - klar' det ovre i skolen. Tak !!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tror jeg ikke du skal regne med .. *GG* SSO = Større Skriftlig Opgave .. Dog hed den DSSO da jeg skrev den .. ;)


    Da jeg gik i 10. hed det OSO, som betyder obligatorisk selvalgt opgave, det mente lærerne ihvertfald :P :))


    Og forresten skulle den så handle om ens uddannelse/jobvalg :)

  • Hva faen snakker du om Bentzin. Jeg var ærligt og redeligt inde og tjekke om der var nogle opgave angående irak krigen. Hvad er der plat ved det? Bare fordi jeg hedder SimonTHK behøves alt hvad jeg skriver ikke være plat.
    Du hentyder selv, i en ligegydlig post om han regner med at få det severet på et sølvfad. Som om han ikke har ret til denne tråd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Hva faen snakker du om Bentzin. Jeg var ærligt og redeligt inde og tjekke om der var nogle opgave angående irak krigen. Hvad er der plat ved det? Bare fordi jeg hedder SimonTHK behøves alt hvad jeg skriver ikke være plat.
    Du hentyder selv, i en ligegydlig post om han regner med at få det severet på et sølvfad. Det er da mere plat. Hvem kan severe noget på et sølvfad over internettet :roller: doh!


    og hvad fanden snakker du om? det var sku da irriterende at høre på.. børnehaven kalder :roller:

  • i tror virkelig i er så faens smarte fordi i kan skrive at andre skal i børnehave. For faen da. Jeg har sku da intet ødelæggende gjort, men i har virkelig behov for at rakke en ned var!
    Hvis der er nogle der er barnlige, er det da netop de personer der ikke kan "tåle" at andre skriver noget i en sjov mening, og i har brug for at være så skide smarte.
    Undskyld jeg hjalp steven og undskyld jeg ikke rakkede ham ned for at lave ingenting selv. Og undskyld det gas jeg af og til skriver i mine svar.
    :] jeg kan godt se det, det er virkelig meningsløst!


    men det er da langt værre at blande sig i stevens arbejde, end det jeg gør er.
    Men kan da godt se, det er vigtigt steven får at vide hvordan man lærer noget selv ;) det vidste han sikkert ikke selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    i tror virkelig i er så faens smarte fordi i kan skrive at andre skal i børnehave. For faen da. Jeg har sku da intet ødelæggende gjort, men i har virkelig behov for at rakke en ned var!
    Hvis der er nogle der er barnlige, er det da netop de personer der ikke kan "tåle" at andre skriver noget i en sjov mening, og i har brug for at være så skide smarte.
    Undskyld jeg hjalp steven og undskyld jeg ikke rakkede ham ned for at lave ingenting selv. Og undskyld det gas jeg af og til skriver i mine svar.
    :] jeg kan godt se det, det er virkelig meningsløst!


    men det er da langt værre at blande sig i stevens arbejde, end det jeg gør er.


    godt så.. du er ved at fatte det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    i tror virkelig i er så faens smarte fordi i kan skrive at andre skal i børnehave. For faen da. Jeg har sku da intet ødelæggende gjort, men i har virkelig behov for at rakke en ned var!
    Hvis der er nogle der er barnlige, er det da netop de personer der ikke kan "tåle" at andre skriver noget i en sjov mening, og i har brug for at være så skide smarte.
    Undskyld jeg hjalp steven og undskyld jeg ikke rakkede ham ned for at lave ingenting selv. Og undskyld det gas jeg af og til skriver i mine svar.
    :] jeg kan godt se det, det er virkelig meningsløst!


    men det er da langt værre at blande sig i stevens arbejde, end det jeg gør er.


    Stop nu !!!! - Det er 3. gang, jeg be'r dig om at stoppe, du startede hele dette tåbelige bøvl, da du brød ind i denne tråd med nogle virklige latterlige indlæg og Steven svar til dig - Dem har jeg slettet !

    Hvis du ikke gider respektere, hvad du bli'r bedt om, så må jeg bede Martin ta' affære. Syn's ik' - det ka' vær meningen, at det skal siges flere gange.


    Til jer andre: Kan desværre ikke ordnes over PM da han har slået den mulighed fra. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    ramaskriget, og hvad er så din mening i denne tråd?


    Hvis du har mere at skrive, så gør det på en lap papir ved siden af dit tastatur.


    Hey har vi fået ny selvbestaltet moderator. :boxed: Hvem tror du - du er. X( Denne her tråd havde sikkert været god og fornuftig, hvis du ikke havde kommet med dine egoistiske meninger.
    Fordi du går i klasse med ham, må du godt - mens alle vi andre bare ska' klap kaje. Smut du hellere - du vil ikke bli' savnet. Lukker tråden. Du forstår jo ikke andet - end det du selv siger + at dit sprog ikke ligefrem gi'r muligheden for at kommunikere på et fornuftigt og respektfuldt niveau. EOD !