Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 12. februar 2005, 22:51

Sider lige om laver backup af alle filer og skriver brugere ned.. tager lige lidt tid, afinstallereer min ftp program.

Installerer et andet ftp pro..

Så håber jeg det kommer til at virke..

ses

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

22

lørdag, 12. februar 2005, 23:28

Så er alt installeret igen, prøv hver især om det virker..

Helst gerne gerne med programmet " flashfxp " som jeg selv bruger eller core ftp lite..

Skal ikke stå i pasiv mode..

Prøver lige at linke til et billeder på min mappe i min ftp mappe og ser om det virker der igennem..

Hmm det ser ik så godt ud hmm kan det være noget med " nat " instilling i ens routher..

Det SKAL jeg lige finde ud af meget snart..

---

www.meinder.dk/upload/meinder/ftp1.jpg

Virker godt nok her i linket når jeg linker direkte til min ftp upload mappe på min ftp server. så der er hul igennem..

Det gør det sørma, så er det altså nogle af hver der har problemer med at komme på min ftp ??? hmm

Prøv med det her pro.. Ellers brug explore.. bare sktiv ftp://meinder.dk og enter.. brug dit navn og kode, så skal du kunde komme ind, så kig lidt på din firewall..

core ftp lite

NNÅÅÅÅ endelig opfølgning, min ftp VIRKER 110% så hvis nogen har problemer så pm mig lige, for der kan jo være en skrive fejl i min opsætning af min ftp..

Forresten i kan ikke se billeder eller noget andet fra min ftp. i skal først kopie'rer det over på jeres pc...

Mvh Meinder

*** Ok guest bruger lukket, og lukker tråd..

Mange mange mange tak for hjælpen alle sammen som har skrevet her..

Hyg jer rigtigt godt..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 16 gange, senest redigeret af "Meinder" (14.02.2005, 23:08)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.