Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. februar 2005, 13:23

Så er det sket for alle de små snydere. Der er oprettet et website for lærerne, hvor de kan se om elerverne har snydt. Jeg synes det er en god idé - Hvad med jer?

Alt sammen kan læses her

:cheers:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

2

fredag, 11. februar 2005, 13:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion
Så er det sket for alle de små snydere. Der er oprettet et website for lærerne, hvor de kan se om elerverne har snydt. Jeg synes det er en god idé - Hvad med jer?

Alt sammen kan læses her

Det er fandeme dejligt !
Min side"kammarat" henter opgaver tit..!
Fandeme træls at han får bedere karakter end mig.. i 8. fik jeg altid 9 og han fik 7... i år har han næsten kun fået 10..
Når jeg siger det til en lærer skal jeg finde opgaverne som han har afleveret.. Men jeg kan aldrig finde den :rolleyes:

3

fredag, 11. februar 2005, 13:39

Det rigtigt nice, der var også en del der gjorde det på vores skole og de blev alle busted :finger:

4

fredag, 11. februar 2005, 14:50

Personligt er jeg sgu på en måde egentlig ligeglad om folk snyder ... I sidste ende snyder de jo kun dem selv ...

Det er vel ikke anderledes end ude i det virkelige liv ... Lidt fusk er ok, men for meget er skidt ... ;)

5

fredag, 11. februar 2005, 15:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Personligt er jeg sgu på en måde egentlig ligeglad om folk snyder ... I sidste ende snyder de jo kun dem selv ...

Det er vel ikke anderledes end ude i det virkelige liv ... Lidt fusk er ok, men for meget er skidt ... ;)

Ja, det er så en anden side af sagen. :))

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

6

fredag, 11. februar 2005, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion

Alt sammen kan læses her

Det er fandeme dejligt !
Min side"kammarat" henter opgaver tit..!
Fandeme træls at han får bedere karakter end mig.. i 8. fik jeg altid 9 og han fik 7... i år har han næsten kun fået 10..
Når jeg siger det til en lærer skal jeg finde opgaverne som han har afleveret.. Men jeg kan aldrig finde den :rolleyes:

Din sidekammerat får IKKE bedre karaktere end dig, da det IKKE er ham der har lavet den...

Jeg har gjort det 1 gang og blev bustet, en uge før forældresamtale med lærene...

7

fredag, 11. februar 2005, 17:13

Citeret

Syntes personligt, at det der er en virkelig vattet holdning... Man skal ikke snyde, det er uretfærdigt..

Jeg har personligt aldrig snydt, og det har da også gavnet mig; men karakterbog som kom idag, ser jo fin ud.. ;O)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

8

fredag, 11. februar 2005, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Syntes personligt, at det der er en virkelig vattet holdning... Man skal ikke snyde, det er uretfærdigt..

Jeg har personligt aldrig snydt, og det har da også gavnet mig; men karakterbog som kom idag, ser jo fin ud.. ;O)

Nu er du jo også kun 14-15 år ikke ? ... ;)

Det er jo fint nok at du ALDRIG har snydt, men tror ikke på hvis der er nogle voksne mennesker der ærlig kan sige at de ALDRIG har snydt, fusket, lavet kreativ bogføring ... eller ligende gennem deres liv... ;)

Ingen er hellige ... Nogle spiller det bare ... ;)

9

fredag, 11. februar 2005, 17:33

*host* warez *host*

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

10

fredag, 11. februar 2005, 17:40

"en professor på Berkeley Universitet i Californien. Han testede 300 elevers opgaver via sitet, og ikke mindre end 15 procent af eleverne havde klippet og kopieret dele af indholdet fra forskellige steder på Nettet. "

... btw ... Der står ikke noget om at eleverne nok godt må tage citater med i deres opgaver ? ... Er jo meget normalt at man må det .... og hvis han har fået en computer til at gøre arbejdet som han jo uden tvivl har ... Hvor mange tror i så er røget i DET net ? ... ;)

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
*host* warez *host*

huh ? 8o

11

fredag, 11. februar 2005, 17:43

Man er da også dum hvis man bare kopier alt det hele, man skal lave om på udseenet ( jeg snakker om matematik aflevering). Fordi der kan de ikke bevise at man snyder.

MATT DAMON

12

fredag, 11. februar 2005, 17:47

Citeret

"en professor på Berkeley Universitet i Californien. Han testede 300 elevers opgaver via sitet, og ikke mindre end 15 procent af eleverne havde klippet og kopieret dele af indholdet fra forskellige steder på Nettet. "

... btw ... Der står ikke noget om at eleverne nok godt må tage citater med i deres opgaver ? ... Er jo meget normalt at man må det .... og hvis han har fået en computer til at gøre arbejdet som han jo uden tvivl har ... Hvor mange tror i så er røget i DET net ? ... ;)

Citeret

*host* warez *host*

huh ? 8o

Du påpeger bare altid, at undertegnede f.eks. har min signatur som jeg har, og siger du finder det mistænkeligt... ja, godmorgen.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

13

fredag, 11. februar 2005, 17:52

Citeret

Du påpeger bare altid, at undertegnede f.eks. har min signatur som jeg har, og siger du finder det mistænkeligt... ja, godmorgen.

Hvad vrøvler du om ? ... :]

Det er jo ikke et svar på det "huh" vel ? :]

14

fredag, 11. februar 2005, 18:01

Så prøver jeg så alle er med:

Det er sjovt, som du siger, at alle ikke er hellige, men nogen spiller det. Specielt fordi du ofte kommer med kommentarer om, at det er suspekt, at jeg har piratgruppen stående i min sig. Tvivler på du selv kan sige dig fri.

15

fredag, 11. februar 2005, 18:03

Jeg synes nu er det en udemærket idé :)

Men som Grillfætter siger, så snyder folk kun sig selv i længden - for hvad vil man gøre til terminsprøven, hvor man ikke har lært en sk*d om at skrive opgaver ? :]

Det må folk sq selv ligge og rode med imo. :rolleyes:

16

fredag, 11. februar 2005, 18:22

Citeret

Det er sjovt, som du siger, at alle ikke er hellige, men nogen spiller det. Specielt fordi du ofte kommer med kommentarer om, at det er suspekt, at jeg har piratgruppen stående i min sig. Tvivler på du selv kan sige dig fri.

Tja syntes det vattet at du linker til nogle der opfordre til at hente warez fra nettet ... og så du så også bitcher over ting gør det jo ikke bedre ... :]

Men du kender jo min holdning til folk som dig, så det kommer jo ikke som en overraskelse for dig.

og nej jeg er ikke hellig ... har da fusket lidt i folkeskolen, men at du sidestiller det med en vattet warez-pirat som dig selv syntes jeg er flooot ... :]

Gå i seng ... Det er over din sengtid. ;)

17

fredag, 11. februar 2005, 18:30

Citeret

Citeret

Tja syntes det vattet at du linker til nogle der opfordre til at hente warez fra nettet ... og så du så også bitcher over ting gør det jo ikke bedre ... :]

Men du kender jo min holdning til folk som dig, så det kommer jo ikke som en overraskelse for dig.

og nej jeg er ikke hellig ... har da fusket lidt i folkeskolen, men at du sidestiller det med en vattet warez-pirat som dig selv syntes jeg er flooot ... :]

Gå i seng ... Det er over din sengtid. ;)

Jeg er ikke med længere :boxed:

Hvad er en: Warez-pirat?(

18

fredag, 11. februar 2005, 18:59

Og hvad er der dog vattet i at opfordre til at wareze? Bitcher over ting? Folk som mig?

Jeg sidesætter det ikke med noget som helst, fandt det bare lidt ironisk, at du altid spiller hellig på warez området, og så alligevel skriver, at nogen spiller hellige. Det virkede bare ikke som om du så sig selv som en fusker, eller hellig, på nogen måde, og hvis det er sagen, så tager jeg mine bogstaver i mig igen. :)

19

fredag, 11. februar 2005, 20:18

Jeg er sgu egentlig oss ligeglad, men på "min" handelskole er der nogle lærer/mine lærer der gir større respekt alt efter hvor faglig go man er. Mine 2 sidekamerater henter ALLE opgaver på nettet og får kun 10 og 11 taller, selvom de ik kan stave til bh. :chain:
Som der allerede er sagt fucker de dem selv :crazyeyes:

20

fredag, 11. februar 2005, 20:41

Der bliver nævnt på et tidspunkt at 15% henter deres opgaver eller eller finder ting på nettet.. Selvfølgelig er da åndsvagt at hente en hel opgave, men at finde et par linier, der bare er knaldgode eller sådan, så synes jeg ikke det gør så meget om man tager dem... Jeg tror ikke, der er kan sige de aldrig har klippet noget ind fra nettet og lagt ind i en opgave...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.