21

torsdag, 10. februar 2005, 12:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Meget godt at jeg kan se den uden www, men så har jeg problemer, når jeg trykker på "Tilbage"-knappen - så står den og søger en eller anden ip-adresse hver gang jeg klikker for at gå tilbage til forrige side.
Er hoppet tilbage til www.tweak.dk - så vil jeg hellere gå glip af et billede end blive irriteret over at jeg først kan gå tilbage efter 5-6 tryk på "Tilbageknappen" X(

Det var noget med bannerne i toppen og bunden.. De virkede ikk i et øjeblik

22

torsdag, 10. februar 2005, 12:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Meget godt at jeg kan se den uden www, men så har jeg problemer, når jeg trykker på "Tilbage"-knappen - så står den og søger en eller anden ip-adresse hver gang jeg klikker for at gå tilbage til forrige side.
Er hoppet tilbage til www.tweak.dk - så vil jeg hellere gå glip af et billede end blive irriteret over at jeg først kan gå tilbage efter 5-6 tryk på "Tilbageknappen" X(
Lidt surt at jeg så ikke kan se din signatur Firedog - for den er jo meget flot :))

hehe. :D true.. meget flot enda
men.. jeg kan heller ikke bruge tilbage knappen..
men jeg kan se næsten alle signaturer.

men tror tweak er lidt fucked med hensyn til de billeder.. for nogle gange kan jeg heller ikke se banner osv.. men :D håber da snart det går i fix så folk kan se min kewl signatur lavet af TEH BENTZIN!!! :P hehe

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

23

torsdag, 10. februar 2005, 14:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
hvordan kan det være jeg har fået flere pms nu hvor folk siger at de ikke kan se min signatur?? er det mig der skal retter noget eller kan folk godt se den??

Prøv at sætte dette som link i stedet for: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=5397

24

torsdag, 10. februar 2005, 14:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
hvordan kan det være jeg har fået flere pms nu hvor folk siger at de ikke kan se min signatur?? er det mig der skal retter noget eller kan folk godt se den??

Prøv at sætte dette som link i stedet for: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=5397

Done :D

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.