sjove film, pics og meget andet

  • ja.. et forslag til at holde styr på alle de film m.m. som der bliver postet her. lad dem blive i den her, så det ikke er for uorganiseret. det bliver det hurtigt synes jeg.
    så post whatever you got af fede film, sjove billeder og hvad hjertet begærer :D


    make this a sticky one.

  • Var os stemt for den idé med et sjov & spas forum, men jeg ka nu godt se at det blir for lallet og at folk så bare vil opholde sig der.. Det jo ikk sjov..


    Så lav den her til en sticky eller bare la den køre som en alm tråd, det squ en meget god idé :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Var os stemt for den idé med et sjov & spas forum, men jeg ka nu godt se at det blir for lallet og at folk så bare vil opholde sig der.. Det jo ikk sjov..


    Så lav den her til en sticky eller bare la den køre som en alm tråd, det squ en meget god idé :clap:


    nej vel? det var derfor jeg overvejede den her idé, og jeg tror faktisk det kunne blive et godt alternativ.
    har dog ikke nogen film nu.. er hos en ven, så deet..

  • Er det bare mig der ikke kan se en ide i sådan en tråd ?( Hvis ALLE små film / billeder / musik osv. blev samlet i en´ tråd vil det da IMO blive meget uoverskueligt. Bare tænkt på hvor lang tråden vil have været hvis vi bare fik samlet disse slags tråde fra det sidste halve år eller lign.
    Ved mange af den slag tråde har der ofte også været fin "diskution" bagefter og vil det ikke blive pænt uoverskueligt hvis vi bare siger der er 10 sider, hvor der bliver diskuteret flere forskellige slags film eller lign ?(
    Syntes nu det er meget fint som det er. Det har trods alt fungeret fint tidligere så hvis der bare bliver postet med måde ser jeg ikke grund til dette.... Men måske er det bare mig...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Off topic er MEGET aktv...
    Jeg tror det ville kunne hjælpe hvis man tog "tælleren" af... så blev der stadig diskusioner bare uden at ens post rank steg.. en del går efter den (inkl mig i starten)...
    Så kunne alle de andre forumer blive til en hvor ens rank etc steg..¨


    Eller ville det give for meget spam i de andre forumer?..


    Men syntes da det var et godt foreslag det med at lægge alle i en tråd.. så skulle man ikke til at bladre uden om flere tråde.. kun den ene;)

  • Om ikk andet kunne man fast lave en der hedder :
    Januar sjov, Feb... osv.. Altså.. Lave en tråd om måneden. Så slipper man for at det blir så uoverskueligt, som hvis man havde et halvt års sjov og spas liggende.. ?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Er det bare mig der ikke kan se en ide i sådan en tråd ?( Hvis ALLE små film / billeder / musik osv. blev samlet i en´ tråd vil det da IMO blive meget uoverskueligt. Bare tænkt på hvor lang tråden vil have været hvis vi bare fik samlet disse slags tråde fra det sidste halve år eller lign.
    Ved mange af den slag tråde har der ofte også været fin "diskution" bagefter og vil det ikke blive pænt uoverskueligt hvis vi bare siger der er 10 sider, hvor der bliver diskuteret flere forskellige slags film eller lign ?(
    Syntes nu det er meget fint som det er. Det har trods alt fungeret fint tidligere så hvis der bare bliver postet med måde ser jeg ikke grund til dette.... Men måske er det bare mig...


    Nemlig. Jeg synes ikke der er for mange tråde i OT. Niveauet er helt fint. Jeg mener, der bliver da ikke fyldt en side om dagen. Så jeg synes da bare folk skal lave en tråd, hvis de har et eller nyt sjovt/spændende at vise. Istedet for at vi skal ende med en tråd på 70 sider, som man skal sidder og bladre igennem.

  • ... Ellers kunne martin jo altid ændre på hvor mange tråde der skal være på én side .... :)) .... Er vel ikke så svært hvis det er ... 8)


    Det ville ikke gøre mig noget hvis det var fx. 50% flere tråde pr side ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Er det bare mig der ikke kan se en ide i sådan en tråd ?( Hvis ALLE små film / billeder / musik osv. blev samlet i en´ tråd vil det da IMO blive meget uoverskueligt. Bare tænkt på hvor lang tråden vil have været hvis vi bare fik samlet disse slags tråde fra det sidste halve år eller lign.
    Ved mange af den slag tråde har der ofte også været fin "diskution" bagefter og vil det ikke blive pænt uoverskueligt hvis vi bare siger der er 10 sider, hvor der bliver diskuteret flere forskellige slags film eller lign ?(
    Syntes nu det er meget fint som det er. Det har trods alt fungeret fint tidligere så hvis der bare bliver postet med måde ser jeg ikke grund til dette.... Men måske er det bare mig...


    Det er ikke kun dig - og hvis jeg f.eks. får en fed joke inde på job - så skal jeg nok selv finde ud af om jeg vil lave en ny tråd til den - eller smide den i en anden tråd.... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    har jeg sagt at du SKULLE poste i den wizzard? så betragt den her som en anden "sjov film" tråd.. jeg kan da hurtigt finde en film....
    http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=incontinence.wmv tadaaaaa

    hahahaa LOL fuck den var grineren:D.. jeg sytnes ik der skal laves flere Forumer, og så skal WOW forumet fjernes da det ingen mening giver , at der er lavet et forum kun for WoW :S :chain: